2025-04-22, 07:08
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
jag skäms inför mig själv när jag erkänner att jag började titta på rask & chrippa av ren tristess. dom är båda någonsorts sämst i klassen båda två. är det därför jag tittat kanske?

det är kukbilder till höger och det är anabola till vänster. allt dessa av två män (pojkar mentalt) som knappt klarar av att knyta sina egna skor. men det kanske är det som har gjort att jag faktiskt tittat. det är som att se ett tåg spåra ur och falla rakt ner i en sjö utan botten.

jag har tittat på 2st narcissister som drar allt åt helvete för långt utan att någon av dom förstår hur dumma dom framstår. dagens video satt han och sa att tessan minsann fotar fittan och skickar runt till andra män mer än vad han fotar kuken och skickar till andra tjejer.

jag saknar fan ord.

Agree.
Jag halkade in på de här idioterna pga Anjos usla "dokumentär" om Antonio Book.
Egentligen är det helt åt helvete att jag sitter o kollar på sådan här skit för det göder bara min misantropiska livsåskådning.
Är detta "gräddan" av svensk YT är det illa, riktigt illa.
Rask är ju fullkomligt missanpassad. Det är nog det snällaste jag kan säga om honom.
Sedan undrar jag ju om de som kommenterar gullig skit med hjärtan o grejer efter varje film finns på riktigt? Det är nästan ännu värre.
Citera
2025-04-22, 08:37
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Såg klart Medvikts nya nu i morse och fy helvete vad dum Raskens senaste video blev efter den. Visst att alla vet att han ljuger hela tiden men det blir så tydligt när någon sen drämmer up en print som motbevisar allt han säger direkt efter. Tror inte att han vet vad Tessan skrev till tjejen, då hade han nog inte lagt allt krut på att de har ett öppet förhållande. Har en känsla av att MV's lilla expose lär trigga ett nytt gräl i leopardkojan, undra om det blir flinten i sanden igen eller fullskaligt krig? Vet vad jag hoppas på.
Citera
2025-04-22, 08:47
Medlem
Helvete va han maler på i senaste videon upprepar samma saker minst 10 gånger, det funkar väl kanske på hans lika dumma följare att inpränta i deras hjärnor att Rask har rätt och "hörrni såhär ligger det till" så kan han säga nästa gång någon frågar "det har jag redan redogjort för"

Rask säger alltså att dom haft en överenskommelse att det varit okej, men endå försökte Therese kontakta andra tjejen och ville se deras konversation, vilket Rask sa va okej men oj självklart så hade hela konversationen raderats så det gick ju tyvärr inte att få se den
Senast redigerad av HeltVild 2025-04-22 kl. 08:52.
Citera
2025-04-22, 08:51
Medlem
Miys avatar
Rask kastar sin egen fru under bussen, stämplar henne som luder inför hela internet och tror det ska bli viralt. Resultat? 10k views på 12 timmar.

Han offrade sin familjs sista uns av värdighet för absolut ingenting. Och nu ska ungarna tillbaka till skolan, där alla sett mamma i princip bli kallad hora av farsan på YouTube.

Hoppas likesen var värda det, Rask för du är inte bara slut som content creator, du är slut som farsa också.
Citera
2025-04-22, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Såg klart Medvikts nya nu i morse och fy helvete vad dum Raskens senaste video blev efter den. Visst att alla vet att han ljuger hela tiden men det blir så tydligt när någon sen drämmer up en print som motbevisar allt han säger direkt efter. Tror inte att han vet vad Tessan skrev till tjejen, då hade han nog inte lagt allt krut på att de har ett öppet förhållande. Har en känsla av att MV's lilla expose lär trigga ett nytt gräl i leopardkojan, undra om det blir flinten i sanden igen eller fullskaligt krig? Vet vad jag hoppas på.
Horanklagelserna bör hagla så det skakar i klädkammarväggarna😂
Citera
2025-04-22, 09:02
Medlem
Rasks följare är förörvigt riktigt efterblivna, massa kommenterar på senaste videon som tex

Citat:
Fan va folk ska lägga sej i andras liv, ett råd skaffa egna liv, punkt !

Citat:
Bra sagt där Alexander. Vissa människor älskar att kasta skit på andra. Önskar dig allt gott Dam 74 år

Detta säger man alltså efter att Rask har gjort över 120 videos om Chrippa och dessa följare har garanterat kollat varenda en
Citera
2025-04-22, 09:05
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Agree.
Jag halkade in på de här idioterna pga Anjos usla "dokumentär" om Antonio Book.
Egentligen är det helt åt helvete att jag sitter o kollar på sådan här skit för det göder bara min misantropiska livsåskådning.
Är detta "gräddan" av svensk YT är det illa, riktigt illa.Rask är ju fullkomligt missanpassad. Det är nog det snällaste jag kan säga om honom.
Sedan undrar jag ju om de som kommenterar gullig skit med hjärtan o grejer efter varje film finns på riktigt? Det är nästan ännu värre.

Detta är absolut inte "gräddan" av svensk YT. Detta är den värdelösa. kräkpåsen, resterna, bottenskrap, den betydelselösa, den utstötte, den misslyckade, lögnaren, den otrogna, den dåliga pappan, den dåliga maken, parasiten, förrädaren, den föraktade och till sist, men det han absolut inte kan förlika sig med. Den utnyttjade.

Det gäller att hitta superlativ som han inte kan vända till sin fördel. Som t.ex , Rask är ond/ondska.

I hans hjärna är det coolt att vara den onda. Men han tycker inte det är lika coolt att vara den misslyckade.

Sen t.ex "Den utstötte" Han menar på att han inte vill ha några vänner. Men sanningen är att ingen vill vara hans vän. Han påpekar ofta att anjo och jockibooooi ( Så som Olof K säger det) är hans närmsta vänner. Men faktum är att dom inte ser honom som sina närmsta. Han blit ALDRIG bjuden till några tillställningar, inga samarbete utan han får nöja sig med att anjo nämner hans namn en gång var 7:e video.
---------------------------------------------------------------------------

Medvikts video är så sjukt klockren hahah! *host host* den slår hål på exakt ALLT han satt och upprepade sig om i sin video. Fy fan vilket sjukt jävla bakslag.

Men en del frågor kvarstår...

Varför skyllde han på deras trångbodda situation att han var otrogen?
Varför skyllde han på deras enda toalett att han var otrogen?
Varför skyllde han på tessan hade dragit att han var otrogen?
Varför skyllde han på dålig bekräftelse att han var otrogen?
Varför gjorde han en förlåtvideo om sin otrohet?
Varför gjorde en till förlåtvideo om sin otrohet?

Kräkpåsen har som ren och skär rutin att skulla på alla andra när han begår sina dagliga snedsteg och övertramp. Han kan aldrig ta ansvar. Det fetmarkerade var exakt det han skyllde sin otrohet på.
Men om man då tittar på VARFÖR det fetmarkerade ens existerar i en familj på 5. Så är det ända och bara hans fel. Det är nämligen han som satt sin familj i den situationen.

Så nu när idioten släppte sin video igår, så talade han exakt 100% emot sina 2 "mea culpa" videos.
Som han ältande om hur hon är mycket värre gällande snacka med andra och dela med sig av bilder, det va är fan riktigt sjukt. Fy fan va han offrar hennes rykte som kvinna, fru och mamma för sin egna vinning skuld.
Ännu ett bevis att han har tryckt ner henne under isen och detta kommer aldrig bli bra.
Hon är förlorad på riktigt nu.
Citera
2025-04-22, 09:08
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Helvete va han maler på i senaste videon upprepar samma saker minst 10 gånger, det funkar väl kanske på hans lika dumma följare att inpränta i deras hjärnor att Rask har rätt och "hörrni såhär ligger det till" så kan han säga nästa gång någon frågar "det har jag redan redogjort för"

Rask säger alltså att dom haft en överenskommelse att det varit okej, men endå försökte Therese kontakta andra tjejen och ville se deras konversation, vilket Rask sa va okej men oj självklart så hade hela konversationen raderats så det gick ju tyvärr inte att få se den

Det hade hon ju inte ens gjort har det visat sig! Hon hade bara kontaktat den andra tjejen för att kalla henne hora.

Dessutom sa ju haxx0rBaronen att han begärt ut hela konversationen av IG i samband med polisanmälan och att han hade fått den. Synd bara att han glömt vars han lagt den 😂😂

Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Rask kastar sin egen fru under bussen, stämplar henne som luder inför hela internet och tror det ska bli viralt. Resultat? 10k views på 12 timmar.

Han offrade sin familjs sista uns av värdighet för absolut ingenting. Och nu ska ungarna tillbaka till skolan, där alla sett mamma i princip bli kallad hora av farsan på YouTube.

Hoppas likesen var värda det, Rask för du är inte bara slut som content creator, du är slut som farsa också.
Det var verkligen magstarkt. Att hon sen ska ta tittat på videon och godkänt den är ju så retarderat att till och med jag känner hur en cykelhjälm börjar spontanutvecklas på mitt huvud! Visst att hon helt saknar självrespekt och integritet, men som du säger, folk på ungarnas skola kommer se det där. Säkert många föräldrar också.

Undra om några pappor kommer DMa henne nu när de vet att hon är så frikostig med sina nudes?
Citera
2025-04-22, 09:12
Tycker Medviktarnas video var bättre än B&B. Rask är ett äckel och han behandlar sin fru och sina barn som trash. Varför skickar Therese sms till kvinnan? Inser hon inte att den som gjort fel är Rask?
Offermentalitet att försvara den som bär skuld.
B&B är ingen kanal jag kommer att följa mer, han är mer inne i sin egen förträfflighet och döljer det inte. Känns lite som en Anjo 2.0 som skall göra karriär på YT med att plocka fram olika faktablad om div personlighetsstörningar
Upp som en sol men sen då?
Jag ställde en rak fråga, och han ljög. Sen är han väldigt buthurt över att Cluee inte gav honom en shouout gällande Samir-saken. Väx upp
Hoppas Medviktarna kommer ut lite oftare. Dom har en hel del om Rask och det skall bli intressant att se hur det tas emot
Citera
2025-04-22, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Rasks följare är förörvigt riktigt efterblivna, massa kommenterar på senaste videon som tex

Detta säger man alltså efter att Rask har gjort över 120 videos om Chrippa och dessa följare har garanterat kollat varenda en
Det bästa är kommentarerna om att folk har för mycket fritid. Den med mest fritid är rask. Han har fritid 24/7.
Citera
2025-04-22, 09:31
Medlem
Crabby88s avatar
Värt att notera är hans hostningar i videon. Dom förekommer inte i hans "familjära" videos. Utan bara när det handlar om förtal och försvar...
Citera
2025-04-22, 09:39
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Värt att notera är hans hostningar i videon. Dom förekommer inte i hans "familjära" videos. Utan bara när det handlar om förtal och försvar...
Haha jag har tänkt på det med, håller med dej i inlägget förut. Medvikts video var så jävla klockrent. Rask är verkligen herren på täppan nör det gäller kräk som sitter och skickar dickpics och lägger över de på frugan. Så hon får ta kriget... det där benranglet är precis ALLT man INTE kallar en karl. Det är en liten pojk som fick va för mycket vid mammas tutte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in