Citat:
Ursprungligen postat av
miapetter
Agree.
Jag halkade in på de här idioterna pga Anjos usla "dokumentär" om Antonio Book.
Egentligen är det helt åt helvete att jag sitter o kollar på sådan här skit för det göder bara min misantropiska livsåskådning.
Är detta "gräddan" av svensk YT är det illa, riktigt illa.Rask är ju fullkomligt missanpassad. Det är nog det snällaste jag kan säga om honom.
Sedan undrar jag ju om de som kommenterar gullig skit med hjärtan o grejer efter varje film finns på riktigt? Det är nästan ännu värre.
Detta är absolut inte "gräddan" av svensk YT. Detta är den värdelösa. kräkpåsen, resterna, bottenskrap, den betydelselösa, den utstötte, den misslyckade, lögnaren, den otrogna, den dåliga pappan, den dåliga maken, parasiten, förrädaren, den föraktade och till sist, men det han absolut inte kan förlika sig med. Den utnyttjade.
Det gäller att hitta superlativ som han inte kan vända till sin fördel. Som t.ex , Rask är ond/ondska.
I hans hjärna är det coolt att vara den onda. Men han tycker inte det är lika coolt att vara den misslyckade.
Sen t.ex "Den utstötte" Han menar på att han inte vill ha några vänner. Men sanningen är att ingen vill vara hans vän. Han påpekar ofta att anjo och jockibooooi ( Så som Olof K säger det) är hans närmsta vänner. Men faktum är att dom inte ser honom som sina närmsta. Han blit ALDRIG bjuden till några tillställningar, inga samarbete utan han får nöja sig med att anjo nämner hans namn en gång var 7:e video.
---------------------------------------------------------------------------
Medvikts video är så sjukt klockren hahah! *host host* den slår hål på exakt ALLT han satt och upprepade sig om i sin video. Fy fan vilket sjukt jävla bakslag.
Men en del frågor kvarstår...
Varför skyllde han på deras
trångbodda situation att han var otrogen?
Varför skyllde han på deras
enda toalett att han var otrogen?
Varför skyllde han på
tessan hade dragit att han var otrogen?
Varför skyllde han på
dålig bekräftelse att han var otrogen?
Varför gjorde han en
förlåtvideo om sin otrohet?
Varför gjorde
en till förlåtvideo om sin otrohet?
Kräkpåsen har som ren och skär rutin att skulla på alla andra när han begår sina dagliga snedsteg och övertramp. Han kan aldrig ta ansvar. Det fetmarkerade var exakt det han skyllde sin otrohet på.
Men om man då tittar på VARFÖR det fetmarkerade ens existerar i en familj på 5. Så är det ända och bara hans fel. Det är nämligen han som satt sin familj i den situationen.
Så nu när idioten släppte sin video igår, så talade han exakt 100% emot sina 2 "mea culpa" videos.
Som han ältande om hur hon är mycket värre gällande snacka med andra och dela med sig av bilder, det va är fan riktigt sjukt. Fy fan va han offrar hennes rykte som kvinna, fru och mamma för sin egna vinning skuld.
Ännu ett bevis att han har tryckt ner henne under isen och detta kommer aldrig bli bra.
Hon är förlorad på riktigt nu.