2025-04-12, 19:01
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Om jag får önska mig något av tomten i år är det att han ska få skaka lite galler. Eller åtminstone få fotboja med hundratals timmar samhällstjänst.
Det vore ett straff värre än döden för honom, att arbeta fysiskt. Förslagsvis kunde han göra samhällstjänsten hos Trobo.

Tror att det som skulle svida allra mest vore om han fick betala 100k var till Chrippa och Linnea. Det vore dessutom ganska rättvist att han ska dela med sig av alla pengar han tjänat på dem.
Citera
2025-04-12, 19:58
Medlem
Bästa vore om han fick youtube eller sociala medie förbud eftersom det i så fall är andra gången han åker dit på förtal, han kan uppenbarligen inte hantera det
Citera
2025-04-12, 20:08
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Om jag får önska mig något av tomten i år är det att han ska få skaka lite galler. Eller åtminstone få fotboja med hundratals timmar samhällstjänst.
Det vore ett straff värre än döden för honom, att arbeta fysiskt. Förslagsvis kunde han göra samhällstjänsten hos Trobo.
Baronen plockandes skräp i varselkläder, vilken härlig syn.

Eftersom han inte har något jobb så är det inte aktuellt med fotboja iaf, blir han dömd till fängelse kommer han behöva krypa in, han kommer vara ett lätt offer för någon mobbare på kåken.

Hur det än går så är en sak säker, konsekvenserna som han kommer få äta upp 2025 kommer bli kännbara i flera års tid framåt. Han kommer ha domar i registret fram tills 45 års ålder, som om han inte var oanställningsbar nog med dom där fattiga tatueringarna och den där värdelösa personligheten.
Citera
2025-04-12, 20:27
Avstängd
PeterJihadis avatar
Fan vad sjuk den horungen är som spelar på Cluees pappas bortgång. Han har ingen empati alls, den vidriga psykopatjäveln.
Citera
2025-04-12, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Baronen plockandes skräp i varselkläder, vilken härlig syn.

Eftersom han inte har något jobb så är det inte aktuellt med fotboja iaf, blir han dömd till fängelse kommer han behöva krypa in, han kommer vara ett lätt offer för någon mobbare på kåken.

Hur det än går så är en sak säker, konsekvenserna som han kommer få äta upp 2025 kommer bli kännbara i flera års tid framåt. Han kommer ha domar i registret fram tills 45 års ålder, som om han inte var oanställningsbar nog med dom där fattiga tatueringarna och den där värdelösa personligheten.
Vi behöver en styrka som kan hitta mongon som utför samhällstjänst och sedan identifiera Varonen. Han kommer garanterat stå där i Versace-brillor med extra polerat ägghuvud och blänga mot förbipasserande
Citera
2025-04-12, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Tror att det som skulle svida allra mest vore om han fick betala 100k var till Chrippa och Linnea. Det vore dessutom ganska rättvist att han ska dela med sig av alla pengar han tjänat på dem.
Ja fy fan va gött om det kunde bli så
Citera
2025-04-12, 23:36
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Ja fy fan va gött om det kunde bli så
Chrippa från Dubai: tack för middagen BB och mina nya versace, catch me if u can
Citera
2025-04-12, 23:39
Medlem
Dr.mjaos avatar
Otroligt tyst från Rask senaste dagarna.
Tror vi att han ligger med ångest i badkaret igen?

Fall efter fall som Crippa var misstänkt för stryks pga bristande bevis.
Rask får gå på förhör och skämmas för saker han sagt.
Cluee är taskig och kräver få se bevis på Baronens bevis.
Familjen bor i ett ruckel.
Mer pengar ut än som rullar in.
Jag kan tänka mig det är lite restskatt som ska betalas efter försäljning av Alfs boenden.
T ger inte uppmärksamheten som den familjeförsörjarnde familjefadern kräver.
Trobo är taskiga som ska ha betalt för hyran.
Citera
2025-04-13, 06:23
Medlem
vichy6s avatar
Klippte Cluee av Rasks fötter nu?
Citera
2025-04-13, 06:24
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Bajshögens inkomst från förra året är nu beställd, den lär landa i brevlådan någon gång nästa vecka.

Passa på att gissa, for the lulz

448k
Citera
2025-04-13, 06:26
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Otroligt tyst från Rask senaste dagarna.
Tror vi att han ligger med ångest i badkaret igen?

Fall efter fall som Crippa var misstänkt för stryks pga bristande bevis.
Rask får gå på förhör och skämmas för saker han sagt.
Cluee är taskig och kräver få se bevis på Baronens bevis.
Familjen bor i ett ruckel.
Mer pengar ut än som rullar in.
Jag kan tänka mig det är lite restskatt som ska betalas efter försäljning av Alfs boenden.
T ger inte uppmärksamheten som den familjeförsörjarnde familjefadern kräver.
Trobo är taskiga som ska ha betalt för hyran.

Anledningen till att han är borta är nog en blandning mellan kraftig kriminell dåre-ångest och att han RENOVERAR zigenarvardagsrummet. För den serien har ju varit en sådan galen succé! Inte ens 15k views på någon av renoveringsklippen
Citera
2025-04-13, 06:33
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Anledningen till att han är borta är nog en blandning mellan kraftig kriminell dåre-ångest och att han RENOVERAR zigenarvardagsrummet. För den serien har ju varit en sådan galen succé! Inte ens 15k views på någon av renoveringsklippen

Renoverings-Baronen är satt på paus. Nu hanteras psykisk ohälsa.

Alla jäflar som härjar på nätet har det kortet.

T ex kan marsvinen dö…. et blaha.

Ska bli kul att se vilken anledning som används.

Jocke blev kritiserad i Skilleras live när han dök upp. Skilleras slutar inte granska Rask, han är trasan som ligger i hinken hela tiden.

Citerar:

” Ridå”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in