2025-03-22, 20:47
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Medvikt är i Trosa med husbilen.
Rask gömmer sig nog i råttboet.
Det går rykten att Rask såg Medvikt när han var i trosa. Var ute och gick med familjen. Såg troligtvis sin nemisis i ögonvrån då han drog upp luvan så snabbt att han bröt ljudvallen.
Subsonic-Baronen
Citera
2025-03-22, 20:49
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Fy fan vad roligt om dom bjudit TRESIFFRIGA belopp för Thereses utannonserade happy meal dyrgripar. Inse varonens min när han öppnar dörren......

999 kr och garderobssexet är i box för jordfelsvaronen.

Sorry behövde stava rätt!
Citera
2025-03-22, 20:59
Medlem
GreenBatterys avatar
EntreprenörsBaronen borde väl fått sin deklaration nu och den innehåller nog en hel del kvarskatt.
”Jag är en ekonomisk idiot” är inget som Skatteverket godtar så snart kommer väl en video där han förklarar hur jävla dumt skattesystemet i Sverige är.

Klättra upp i trädet och prata med dina kompisar skatorna. Ni är på samma nivå intelligensmässigt.

Ridå.
Citera
2025-03-22, 21:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trosacrew
Han bär för helvete ner sin tv från våningen ovanför ner till sin garderob att ha som datorskärm.

Haha det är helt sanslöst
Citera
2025-03-22, 21:21
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Det går rykten att Rask såg Medvikt när han var i trosa. Var ute och gick med familjen. Såg troligtvis sin nemisis i ögonvrån då han drog upp luvan så snabbt att han bröt ljudvallen.
Subsonic-Baronen
Varonen ute och går med familjen i skogen? Låter tyvärr som önsketänk även om bilden av hur han får sin helgutflykt förstörd av the Medvikts är vacker!

"Hörrni! Först min Youtubetillvaro, och nu Tjackberget! 😭"
Citera
2025-03-22, 22:01
Medlem
EdwardStenhards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Vart tar pengarna vägen då?

Skräpmat och skräpkläder
Citera
2025-03-22, 22:54
Medlem
Krakatoas avatar
14 686 visningar 21 mars 2025

I rest my case.
Citera
2025-03-22, 23:14
Medlem
Djungelskribentens avatar
Vad tur att Chrippa ändå fick två videor tillägnade till sig för någon vecka sedan, för nu blir det vääääldigt tydligt hur stor skillnaden är i views mellan en Chrippa-video och en vanlig tråkig Varonvideo.

Ingen Chrippa, ingen inkomst. Tick tack, tick tack, hyrorna måste betalas!
Citera
2025-03-22, 23:43
Medlem
Tortellis avatar
Jag undrar om det finns något system för att se om en kreatör har köpta följare och hur många? Baronen von Trosa kan omöjligt ha 160k följare. Fi fan vad Rask ljuger och fantiserar på sina videos..
Citera
2025-03-23, 00:10
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Vad tur att Chrippa ändå fick två videor tillägnade till sig för någon vecka sedan, för nu blir det vääääldigt tydligt hur stor skillnaden är i views mellan en Chrippa-video och en vanlig tråkig Varonvideo.

Ingen Chrippa, ingen inkomst. Tick tack, tick tack, hyrorna måste betalas!

Exakt! Det eller när han blir BilRantBaronen och sitter och skriker.
Han har ingen YT-karriär utöver det.
Citera
2025-03-23, 00:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Exakt! Det eller när han blir BilRantBaronen och sitter och skriker.
Han har ingen YT-karriär utöver det.

Jag vill se Varonen åka till Jula och inhandla diverse manliga verktyg och livsfarliga sågar och sätta igång med att renovera råtthålet. Spika fast golvet i golvet osv
Jävlars vilket kånntent att varva snickarvideos med "Vi åker till akuten"-videos.
Citera
2025-03-23, 00:45
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Jag vill se Varonen åka till Jula och inhandla diverse manliga verktyg och livsfarliga sågar och sätta igång med att renovera råtthålet. Spika fast golvet i golvet osv
Jävlars vilket kånntent att varva snickarvideos med "Vi åker till akuten"-videos.

"Ååål right.. Hörrni.. Så häräre.... Jag köpte en skaltång och en avbitartång på Jula...

[..]

Och sen brann hela skrubben, eller jag menar studion upp! Jag kommer på måndag att kontakta Julas kundservice...."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in