2020-01-15, 17:02
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Jag skulle vilja se orginalvideon där han ber om pengar, det var längesen jag såg den i någon annans video. Men om jag inte missminner mig så står fis-tessan i bakgrunden och rask säger ''vi ska köpa hund till helgen och vill man hjälpa till att bidra till det så kan man swisha'' då kan man ju tycka att fis-tessan skulle sagt något, så är det ännu en lögn från baronen att det är T som inte vill ha en hund.

Edit: hitta videon och fis-tessan var INTE i bakgrunden, my bad.

Du tror inte det är så att det aldrig har funnits nån plan på en hund då? att hunden bara va något luffaren sa för att kunna tigga åt sig pengar?
Citera
2020-01-15, 17:33
Medlem
Jimmie83s avatar
Videon om Herko siponnen är borttagen som bajsbaronen gjorde, dock inte magmysmicke(i skrivandes stund)

Fick bajsbaronen kalla kårar eller har tillräckligt med folk anmält hans videor för kränkning?
Citera
2020-01-15, 19:19
Medlem
Misstänker att kanalen Familjen Rask kommer läggas ner av självklara omständigheter.

Raskspelar var dödfött innan det ens släppt.

Det som är kvar är standardkanalen där det kommer att forsätta drivas med alla typer av utvecklingsstörda människor tills dess att kanalen blir nedtagen av självaste Youtube pga förtal.

Hur går det förresten med hans anmälningar? Utredningen borde börjat bära frukt.

Sist men inte minst: när ska Rasken berätta för oss om skilsmässan och hänga ut Thessan för att hon förstörde hans liv?
Senast redigerad av AndersJohanssen 2020-01-15 kl. 19:26.
Citera
2020-01-15, 19:23
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie83
Videon om Herko siponnen är borttagen som bajsbaronen gjorde, dock inte magmysmicke(i skrivandes stund)

Fick bajsbaronen kalla kårar eller har tillräckligt med folk anmält hans videor för kränkning?

De vette fan youtube jobbar inte så snabbt, bara kolla på tarzans kanal tog flera dagar innan de blev någon åtgärd trots att tusentals anmälde.

Jag skulle mer tro att det är pga att visningarna låg runt 6k efter 24 timmar. Rask försökte återigen mjölka något och det gick inte hem så han tog bort den.
6k visningar på 24h med 148k subs, tycker det säger en del.
Citera
2020-01-15, 21:12
Medlem
123....s avatar
Anmärkningsvärt att Bajsbaronen ser sig lämplig som moraliserande över en utvecklingsstörd Youtubers sexuella moral när han skrattandes i en video själv (närmast stolt) erkänt En Grov våldtäkt på en ung man som var extra utsatt då han vid tillfället var helt utslagen av berusningsmedel..

Hur tänker människan? ....
Senast redigerad av 123.... 2020-01-15 kl. 21:18.
Citera
2020-01-15, 21:17
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
De vette fan youtube jobbar inte så snabbt, bara kolla på tarzans kanal tog flera dagar innan de blev någon åtgärd trots att tusentals anmälde.

Jag skulle mer tro att det är pga att visningarna låg runt 6k efter 24 timmar. Rask försökte återigen mjölka något och det gick inte hem så han tog bort den.
6k visningar på 24h med 148k subs, tycker det säger en del.

Tycker även det säger en hel del med att han har börjat reagera på andras videor överlag. Det krävs ingen talang att titta på en video gjord av en annan kreatör. I baronens fall bara upprepa sitt "budskap" om att den här Micke är en misstänkt sexual brottsling.

Hans innehåll är så smaklöst att kanalen har nått en ny botten.

Något jag tänker på skulle kunna vara underhållande är om grisen reste runt likt den här skjutjärns journalisten Lamotte. Och "raskar" samhällsproblem eller som Aschberg tar itu med olika parasiter i samhället. Då hade jag fan tryckt på tummen upp!

Till sist! Vart fan är min kanonkula!??
Citera
2020-01-15, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Anmärkningsvärt att Bajsbaronen ser sig lämplig som moraliserande över en utvecklingsstörd Youtubers sexuella moral när han skrattandes i en video själv (närmast stolt) erkänt En Grov våldtäkt på en ung man som var extra utsatt då han vid tillfället var helt utslagen av berusningsmedel..

Hur tänker människan? ....
Baronen har hittat en person som är värre än han själv, åtminstone sämre på att dölja det.. Baronen ser såklart ett tillfälle här att utnyttja en svagare person, här ska mjölkas views...

På tal om en bomb about to blow, låter som han beskriver sig själv genom en annan människa en än gång, våran Baron har blivit så obvious...
Citera
2020-01-15, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unknown250
Du tror inte det är så att det aldrig har funnits nån plan på en hund då? att hunden bara va något luffaren sa för att kunna tigga åt sig pengar?

Misstänker det också. Det var en mycket enkel "cash- grab"-operation. Hans blåsta åsnor till fans gick på den finten direkt.
Citera
2020-01-15, 22:43
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Tycker även det säger en hel del med att han har börjat reagera på andras videor överlag. Det krävs ingen talang att titta på en video gjord av en annan kreatör. I baronens fall bara upprepa sitt "budskap" om att den här Micke är en misstänkt sexual brottsling.

Hans innehåll är så smaklöst att kanalen har nått en ny botten.

Något jag tänker på skulle kunna vara underhållande är om grisen reste runt likt den här skjutjärns journalisten Lamotte. Och "raskar" samhällsproblem eller som Aschberg tar itu med olika parasiter i samhället. Då hade jag fan tryckt på tummen upp!

Till sist! Vart fan är min kanonkula!??

Lite av vad jag med kan tycka! Var ju inte för så länge sedan baronen gick ut med att han skulle hjälpa folk som hade problem. Allt med problem till myndigheter osv osv vad det nu var och det var bara att höra av sig till bajsbaronen

Här är ju ”ett problem” i sina sista videor om magmysmicke! Utmärkte för baronen att göra slag av saken innan magmysaren får fnatt på stan.

Men baronen är väll för tjock och lat så är väll bekvämare för honom att kommentera magmysarens videor istället.

Till sist kanonen avfyrades aldrig
Citera
2020-01-15, 23:26
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Misstänker det också. Det var en mycket enkel "cash- grab"-operation. Hans blåsta åsnor till fans gick på den finten direkt.

Folk har väl blivit dömd för bedrägeri för mindre? eller kanske inte är ett brott men om de nu skulle va de är ju Bajsbaronen helt bränd vilket han verkar va.

Sen om du får in 15 lax måste man inte skatta en sådan "inkomst"? Han erkänner ju skattebrott alt bedrägeri eller har jag fel?
Citera
2020-01-16, 01:33
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Baronen har hittat en person som är värre än han själv, åtminstone sämre på att dölja det.. Baronen ser såklart ett tillfälle här att utnyttja en svagare person, här ska mjölkas views...

På tal om en bomb about to blow, låter som han beskriver sig själv genom en annan människa en än gång, våran Baron har blivit så obvious...

Visst är det så!
Baronen har erkänt att han sexuellt har gått över gränsen och grovt förgripit sig på en annan människa, dessutom har han ett flertal tillfällen hotat att spöa upp folk och mötas upp för att slåss och vill ständigt ge sken av att besitta ett synnerligen kraftfullt våldskapital..
MagmysMicke lever på/för sina fantasier och vill inte gärna träffas IRL, det kan vem som helst förstå om den granskar honom och vad han lägger upp och sina ständiga "magmystävlingar".
Det är inte målet för Micke att få till riktiga "magmys" utan det är spelet runt om kring det och främst att få magbilder skickade till sig, oavsett om han vet att det är skickade från troll som trollar honom..
Han gillar att få uppmärksamhet och att få stå i focus på ett lite säkert avstånd så där, och han tycker att han har talang för att leda grupper med regelverk på whiteboards och liknande..

På ett sätt så För Sig Micke bra mycket bättre än BB i sina Youtube klipp, han hotar inte och vårdar språket även om han ibland blir förbannad och ryter till med svordomar, och skulle det råka komma en rap nån gång så är det inte för att han tycker det är "Bra TV" med rapar och gör dem för att imponera, vilket Rask gör...

Språkmässigt ligger Baronen hästlängder närmare Herkko Siponen än vad Micke Magmys gör t.ex, Herkkos svada med chockerande könsord, är "Right Up Baronens Alley" bara det att han inte törs bre på så där som Herkko gör, skulle han bara komma undan med det utan att klassas som "Herkko Light" typ så skulle vi få höra betydligt mera könsord och under bältet snack..
Nu är videon borttagen men man såg att BB uppskattade Herkkos vokabulär och var lite avis på att Herkko släppte lös som han gjorde ….
Citera
2020-01-16, 02:13
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Visst är det så!
Baronen har erkänt att han sexuellt har gått över gränsen och grovt förgripit sig på en annan människa, dessutom har han ett flertal tillfällen hotat att spöa upp folk och mötas upp för att slåss och vill ständigt ge sken av att besitta ett synnerligen kraftfullt våldskapital..
MagmysMicke lever på/för sina fantasier och vill inte gärna träffas IRL, det kan vem som helst förstå om den granskar honom och vad han lägger upp och sina ständiga "magmystävlingar".
Det är inte målet för Micke att få till riktiga "magmys" utan det är spelet runt om kring det och främst att få magbilder skickade till sig, oavsett om han vet att det är skickade från troll som trollar honom..
Han gillar att få uppmärksamhet och att få stå i focus på ett lite säkert avstånd så där, och han tycker att han har talang för att leda grupper med regelverk på whiteboards och liknande..

På ett sätt så För Sig Micke bra mycket bättre än BB i sina Youtube klipp, han hotar inte och vårdar språket även om han ibland blir förbannad och ryter till med svordomar, och skulle det råka komma en rap nån gång så är det inte för att han tycker det är "Bra TV" med rapar och gör dem för att imponera, vilket Rask gör...

Språkmässigt ligger Baronen hästlängder närmare Herkko Siponen än vad Micke Magmys gör t.ex, Herkkos svada med chockerande könsord, är "Right Up Baronens Alley" bara det att han inte törs bre på så där som Herkko gör, skulle han bara komma undan med det utan att klassas som "Herkko Light" typ så skulle vi få höra betydligt mera könsord och under bältet snack..
Nu är videon borttagen men man såg att BB uppskattade Herkkos vokabulär och var lite avis på att Herkko släppte lös som han gjorde ….

Han kunde till och med tänka sig att gå i herkos sexskola istället för högstadiet. Ja nog gillar bajsbaronen Herko.

Om det skulle spåra mer för Bajsbaronen och han förmodan skulle hamna i psykos så har vi nog en Herko 2.0 i trosa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in