Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Klart att det finns en risk. Det är fler tillfällen och fler personer som blivit utpekade. Allt hänger ju på vad han fälls för. Det var inte särskilt många videor han åkte på vid det förra tillfället. Nu finns det flera hundra videor att ta av.
Klart han får skatta på vinsten. Rimligtvis gör han ett avdrag från pengarna han får direkt vid säljet. Men det är ju Bajsmannen det handlar om, och inget förvånar längre. Men hans bror har å andra sidan ett finger med i spelet i dessa affärer, så jag tror han ser till så det sköts enligt boken.
Sen skall väl 500k räknas till broders favör? Rask hade ju erhållt förskott på 500k.
Men tror knappast rask den lede fått ansvara för pengarna som ska betalas in.
Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Familjen flyttar ju i veckan, vart kommer intervjun ske, sittandes på sängen bakom skynket?
Allting är ju nerpackat sedan flera veckor tillbaka.
Eller gör man via någon videotjänst? Jag är oerhört nyfiken på vad denna sk intervju kommer handla om. Har svårt att se att det skulle vara något positivt
Där finns mycket.
Folk anmäler oss till socialen hela tiden.
Trobo gav oss en flygande besiktning.
Vi måste betala dubbla hyror.
Vi fick vänta jättelänge på den nya lägenheten.
Sen har vi även
Så hittade vi tillbaka efter otroheterna.
Joakims lundells bror spred porrfilmer som min pappa laddat upp för han fick låna min mobil.
Livet som NPF förälder.
Livet som inspiratör.
Men med tanke på hur glad han var och han inte visste hur mycket han fick säga för SvD så undrar jag vad det är SvD ska få ta del av, som är kantat av yppandeförbud. Det ska bli intressant.
Fast kanske någon som orkar kontakta SvD och fråga om dom är säkra på vad dom ger sig in på, och om dom vet dem det är dom ger uppmärksamhet...