2025-01-28, 12:03
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Tycker i och för sig inte att han tar Baronen i försvar speciellt mycket. Det är faktiskt en alltigenom kritisk video om Baronen.

Min uppfattning är att Simon tycker att Baronen är en jävla pellejöns, och eftersom de sammankopplas efter hela Chrippa-grejen känner han sig manad att ibland gå ut och ta avstånd när Baronen beter sig som pellejönsar gör. Han tycker helt enkelt det är jobbigt att vara associerad med en idiot som Baronen.

Ja den känslan får jag med. Han har nog 0 och inget övers för han. Att han gjorde 2 videos om honom, fast dom var i samma "nätverk" säger det mesta. Sen att nazist-anjo gick in och fick han ta mer sin sista video om honom. Bekräftar bara att dom allihopa är en del i denna pytt i panna. Och alla som jobbar i ett kök, vet vad en pytt i panna består av. ( Beställ aldrig det på en restaurang)

Motvikt däremot, ham verkar kopiera rasks stil. Det här med att mitt i en mening börjar snacka om något annat som sker i samma sekund.
" ja idag ska vi snacka om, ja men där är en fluga, vad gör den där? "
Följt av ett skratt.
Jävla idioter.
Citera
2025-01-28, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Ja den känslan får jag med. Han har nog 0 och inget övers för han. Att han gjorde 2 videos om honom, fast dom var i samma "nätverk" säger det mesta. Sen att nazist-anjo gick in och fick han ta mer sin sista video om honom. Bekräftar bara att dom allihopa är en del i denna pytt i panna. Och alla som jobbar i ett kök, vet vad en pytt i panna består av. ( Beställ aldrig det på en restaurang)

Motvikt däremot, ham verkar kopiera rasks stil. Det här med att mitt i en mening börjar snacka om något annat som sker i samma sekund.
" ja idag ska vi snacka om, ja men där är en fluga, vad gör den där? "
Följt av ett skratt.
Jävla idioter.

Ja. Det tragiska är dessutom att även Anjo är fullt införstådd med vilken galenpanna Baronen är, men han bortser från det, och är med på att sprida lögnen om att han gjort en stor förändring utåt. Han vet med sig vilket monster han försvarar, men han skiter i det. Det gör att han är värre än Baronen.

Jag tror dock det hänger samman med att Baronen har visat att han gör vad som helst för att visa sig värdig. Att Anjo till och med hade kunnat sätta en puffra i handen på Baronen och peka på en person han vill att han skjuter skallen av, och Baronen hade gjort det.

Nu säger jag inte att Anjo har det behovet. Men det finns säkerligen andra situationer när det är bra att ha en person med dessa karaktärsdrag på sin sida. Därför låter han honom hållas.
Citera
2025-01-28, 12:36
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ja. Det tragiska är dessutom att även Anjo är fullt införstådd med vilken galenpanna Baronen är, men han bortser från det, och är med på att sprida lögnen om att han gjort en stor förändring utåt. Han vet med sig vilket monster han försvarar, men han skiter i det. Det gör att han är värre än Baronen.

Jag tror dock det hänger samman med att Baronen har visat att han gör vad som helst för att visa sig värdig. Att Anjo till och med hade kunnat sätta en puffra i handen på Baronen och peka på en person han vill att han skjuter skallen av, och Baronen hade gjort det.

Nu säger jag inte att Anjo har det behovet. Men det finns säkerligen andra situationer när det är bra att ha en person med dessa karaktärsdrag på sin sida. Därför låter han honom hållas.

Ja, rask är en duktig idiot. En åsna helt enkelt.
Man märker på anjo mellan varven att han har svårt att hålla igen när det rör sig om rask.

Gud vad jag tycker illa om dom.
Citera
2025-01-28, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Klart han har. Alla i sekten följer samma mönster hela tiden. Är nån av dom 4 bajsmusketöterna ute i blåsväder så måste alla ut och försvara. Snorungar. Och Simon är den av dom som saknar mest ryggrad.

Senaste videon där han reagerar på Rasks video om Jacke så är det ganska mycket kritik från "Vadärproblemet" mot Rask skulle jag endå vilja säga, vissa saker håller han med Rask om men också mycket där han inte håller med och ger kritik mot Rask. Tror faktiskt inte att "VadÄrProblemet" gillar Rask speciellt mycket eftersom han gjort två videos om Rask nu på inte så lång tid.
Citera
2025-01-28, 13:08
Medlem
Hillsongsekts avatar
Ingen av de mobbarna är utan skuld. De har antingen givit tyst medgivande till mobbaren från trosa eller eldat på honom. Ibland gör de tillsyns någon lam video där de problematiserar någon liten aspekt. MEN på det stora hela är möjliggör och till viss del profiterar de på svinpälsen.

Det sagt finns det ingen som förtjänar så mycket konsekvenser som Baronen. Nu pratar jag inte om någon sorts olagligheter men beter man sig som Baronen, då får man leva med att samhällsmedborgare kommer att granska varje aspekt av ens liv. Det är liksom inte Kalle anonym som kommer undan med lite vabb-fusk utan en publik person som gjort sig ett namn genom att mobba, skandalisera förtala och terrorisera folk som inte har gjort honom något annat än råka fastna i hans blickfång.
Citera
2025-01-28, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Senaste videon där han reagerar på Rasks video om Jacke så är det ganska mycket kritik från "Vadärproblemet" mot Rask skulle jag endå vilja säga, vissa saker håller han med Rask om men också mycket där han inte håller med och ger kritik mot Rask. Tror faktiskt inte att "VadÄrProblemet" gillar Rask speciellt mycket eftersom han gjort två videos om Rask nu på inte så lång tid.
Kan vara så. Jag kollade faktiskt inte på videon. Jag tog för givet alla dom där håller varandra bakom ryggen. Kul om Simon skulle bryta och gå sin egen väg.
Citera
2025-01-28, 15:08
Avstängd
Citat:
Kan vara så. Jag kollade faktiskt inte på videon. Jag tog för givet alla dom där håller varandra bakom ryggen. Kul om Simon skulle bryta och gå sin egen väg.

Behövs bara en som törs sen lär alla i vanlig ordning vända kappan efter skitvinden och skiten kommer att flyga i Baronens fula tatuerade fejs.
Oerhört besviken på att Prefab fegade ur.
Citera
2025-01-28, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Behövs bara en som törs sen lär alla i vanlig ordning vända kappan efter skitvinden och skiten kommer att flyga i Baronens fula tatuerade fejs.
Oerhört besviken på att Prefab fegade ur.
Ja samma här. Jag undrar om prefab verkligen hade nåt att komma med.
Citera
2025-01-28, 15:14
Avstängd
Citat:

Hade räckt med att lägga ut telefonsamtalet där han gav MobbarBaronen en uppsträckning och Baronen gråtstammande sa Ja och Nej och sen tog ner sin mobbarvideo. Allt över det hade varit en bonus.
Citera
2025-01-28, 15:33
Medlem
ziejacools avatar
Citat:
Verkar som att Rask hade rätt om Prefab, han var verkligen en rädd loser trots allt
Citera
2025-01-28, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziejacool
Verkar som att Rask hade rätt om Prefab, han var verkligen en rädd loser trots allt

Prefab postade en story från Trosa kyrka för ett par dagar sedan. Påklistrat munter sa han någonting om att han kommer vara där i flera veckor.

Min tes är att Prefab uppfattat Baronens rädsla för honom. När han har vägarna förbi svänger han in i Trosa och visar att han är där på Insta, med vetskapen om att Baronen blir stressad över det. Mest för att driva med honom. Han kommer nog inte göra någonting.

Frågan är om en video överhuvudtaget finns, eller om det också är något som han snappat upp att Baronen mår väldigt dåligt bara över vetskapen om att någon ska göra en kritisk video mot honom, och att han därför pikar honom med att den kommer snart?
Citera
2025-01-28, 17:19
Medlem
Citat:
Prefab postade en story från Trosa kyrka för ett par dagar sedan. Påklistrat munter sa han någonting om att han kommer vara där i flera veckor.

Min tes är att Prefab uppfattat Baronens rädsla för honom. När han har vägarna förbi svänger han in i Trosa och visar att han är där på Insta, med vetskapen om att Baronen blir stressad över det. Mest för att driva med honom. Han kommer nog inte göra någonting.

Frågan är om en video överhuvudtaget finns, eller om det också är något som han snappat upp att Baronen mår väldigt dåligt bara över vetskapen om att någon ska göra en kritisk video mot honom, och att han därför pikar honom med att den kommer snart?
Är Prefab smart så släpper han allt han har på rask. Han kommer vinna en del följare och folk blir mer nyfiken på prefab då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in