Citat:

Ursprungligen postat av 
Crabby88

Ja den känslan får jag med. Han har nog 0 och inget övers för han. Att han gjorde 2 videos om honom, fast dom var i samma "nätverk" säger det mesta. Sen att nazist-anjo gick in och fick han ta mer sin sista video om honom. Bekräftar bara att dom allihopa är en del i denna pytt i panna. Och alla som jobbar i ett kök, vet vad en pytt i panna består av. ( Beställ aldrig det på en restaurang)
Motvikt däremot, ham verkar kopiera rasks stil. Det här med att mitt i en mening börjar snacka om något annat som sker i samma sekund. 
" ja idag ska vi snacka om, ja men där är en fluga, vad gör den där? "
Följt av ett skratt. 
Jävla idioter.

Ja. Det tragiska är dessutom att även Anjo är fullt införstådd med vilken galenpanna Baronen är, men han bortser från det, och är med på att sprida lögnen om att han gjort en stor förändring utåt. Han vet med sig vilket monster han försvarar, men han skiter i det. Det gör att han är värre än Baronen.
Jag tror dock det hänger samman med att Baronen har visat att han gör vad som helst för att visa sig värdig. Att Anjo till och med hade kunnat sätta en puffra i handen på Baronen och peka på en person han vill att han skjuter skallen av, och Baronen hade gjort det.
Nu säger jag inte att Anjo har det behovet. Men det finns säkerligen andra situationer när det är bra att ha en person med dessa karaktärsdrag på sin sida. Därför låter han honom hållas.