2024-12-09, 01:08
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det finns en skara som köper det. Vad alla de har gemensamt är deras intellektuella funktionsnedsättningar.

Metalgirl kommer att stå bakom Rask även om han skulle bli tagen på bar gärning med thiccocken i näven mitt på torget framför en grupp tuggummidoftande fjortistjejer.
Citera
2024-12-09, 01:42
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Absolut. Skillnaden är ju att Chrippa skiter i. Han har ingen helyllefasad att upprätthålla. Om någon kastat skit i 200+ videos, diverse låtar om honom så varför inte? Jag hade lätt gjort samma sak.

100% Det är dags att karmabaronen blir satt på plats. Det ska bli kul att läsa kommentarsfälten, när han vågar öppna dessa igen. Det svider nog rejält att hans supply av uppmärksamhet och bekräftelse, nu ligger på is.
Citera
2024-12-09, 02:13
Medlem
Som väntat kommer Rasken ut och svamlar för att avleda fokus från sitt eget skitbeteende. Tråkigt att de lite mer svagbegåvade tittarna förmodligen går på det och inte kan inse vilken sophög han är.

Också väldigt provocerande att fegis-baronen ska kontakta polisen för minsta lilla och slösa på deras resurser med jävla nonsens. Om det nu blir nått av den där anmälan hoppas jag Chrippa verkligen gör slag i saken och anmäler, då kan jag fan tänka mig bidra med att timestampa förtal i några av de 150+ videorna så skithögen får smaka på riktig rättvisa.
Citera
2024-12-09, 02:16
Medlem
StekplankAmbross avatar
Nu när dammet har lagt sig omkring Baronens senaste magplask så ska det spännande att se hur konsekvenserna av den senaste videon kommer få. Kommer en majoritet av fansen efter en stund glömma otroheten samt hans likgiltiga respons och efter en tid fortsätta kolla eller grävde han precis sin egna grav? Bästa han kunde ha gjort hade väl varit att dra en JesusBaronen 2.0 och lipat i bilen där han verkligen skrek om hur mycket han ångrar sig. Alla vinmammor skulle svalt det med hull och hår. Vare sig han faktiskt hade brytt sig eller ljugit sig blå så hade bilden av baronen varit att han var ångerfull. Det här var mer en axelryckning och var mer "jaja, vart var vi någonstans? Juste Cluee försökte sabba mitt lägenhetsköp"
Citera
2024-12-09, 03:14
Medlem
Lika aktuellt idag som då:

Anjo om Raks's Netflix-förtals-serier.
https://www.youtube.com/watch?v=sd_XjLGf29Y
Citera
2024-12-09, 05:59
Medlem
Om Rasktask fått tag i bilder där Chrippa eller Cluee liknande de Rask tagit och skickat vidare till någon skata hade han med all säkerhet glatt exposat dem.
Citera
2024-12-09, 07:11
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Om Rasktask fått tag i bilder där Chrippa eller Cluee liknande de Rask tagit och skickat vidare till någon skata hade han med all säkerhet glatt exposat dem.

Han har ju i princip redan gjort det hur många gånger har han inte pratat om chrippas pressumtiva otrohet mot sitt ex.
Han är verkligen the gift that keeps on giving.

Tycker det är skrattretande hur han skyller på alf, Fredrik och dottern sen bara men nu släpper vi det tråkiga och karaktärsmördar cluee som om inget har hänt.
Citera
2024-12-09, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
Någon som kan sammanfatta hans senaste video? Orkar inte sitta och lyssna på hans självömkande i över 40 minuter!

Tpf

Jag stängde av efter han sa ”man får inte glömma att jag är långt ifrån den enda som gjort såhär.” Han försöker med andra ord att normalisera otrohet genom sina ord.
Det är så man kan spy!

Älskar för övrigt att Simon sågade rasks ursäkter samtidigt som han håller med chrippa i mycket i sin analys. Den lär kännas hos rask!
Citera
2024-12-09, 07:40
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag stängde av efter han sa ”man får inte glömma att jag är långt ifrån den enda som gjort såhär.” Han försöker med andra ord att normalisera otrohet genom sina ord.
Det är så man kan spy!

Älskar för övrigt att Simon sågade rasks ursäkter samtidigt som han håller med chrippa i mycket i sin analys. Den lär kännas hos rask!
Hahaha så pinsamt patetiskt, hans följare kommer ju bli ännu argare
Citera
2024-12-09, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Det är så man kan spy!

Vem mer har skickat liknande bilder som runkbaronen och efterfrågat särad fitta? Mig veterligen så har ingen gjort det i youtube Sverige.
Haha fyfan alltså, stackars barn jag tänker mig hur man i den åldern kan skämmas för föräldrarnas kläder eller liknande och så har vi fågelbröstet med kuken i handen. Hur fan kan han inte inse vad han utsätter sina barn för?
Citera
2024-12-09, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Han har ju i princip redan gjort det hur många gånger har han inte pratat om chrippas pressumtiva otrohet mot sitt ex.
Han är verkligen the gift that keeps on giving.

Tycker det är skrattretande hur han skyller på alf, Fredrik och dottern sen bara men nu släpper vi det tråkiga och karaktärsmördar cluee som om inget har hänt.

Det han säger är att han hanterar livets motgångar genom otrohet.
Vilket jävla kap du gjort Tessan. Intala dig inte att detta är sista gången det händer. Rask har inte visat upp någon ånger, det enda han visat är självömkan och rättfärdigat varför det är ok att göra som han gör.
Citera
2024-12-09, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Vem mer har skickat liknande bilder som runkbaronen och efterfrågat särad fitta? Mig veterligen så har ingen gjort det i youtube Sverige.
Haha fyfan alltså, stackars barn jag tänker mig hur man i den åldern kan skämmas för föräldrarnas kläder eller liknande och så har vi fågelbröstet med kuken i handen. Hur fan kan han inte inse vad han utsätter sina barn för?

Nej det är så jävla vidrigt! Han låter som en grottmänniska. Vad är ens en särad fitta lixom?

Tänk den dagen äldsta sonen tappar det fullständigt över en skitgrej baronen säger till honom, typ att duka av sin tallrik efter sig. En sån skitsak kommer en dag leda till att pojken slår sönder hela hemmet. Och ingen i familjen kommer förstå varför.
Då kan jag meddela att det beror på hur ni utsätter era barn för psykisk misshandel genom era äckliga handlingar! Som barnen sen får ta konsekvenserna för i skolan. Konsekvenser era barn aldrig kommer ha hjärta till att berätta för er.. utan går och bär ensamma för det är för smutsigt och skamligt för ett barn eller en tonåring att prata om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in