Citat:
Ursprungligen postat av
antonio-puerta
Vem mer har skickat liknande bilder som runkbaronen och efterfrågat särad fitta? Mig veterligen så har ingen gjort det i youtube Sverige.
Haha fyfan alltså, stackars barn jag tänker mig hur man i den åldern kan skämmas för föräldrarnas kläder eller liknande och så har vi fågelbröstet med kuken i handen. Hur fan kan han inte inse vad han utsätter sina barn för?
Nej det är så jävla vidrigt! Han låter som en grottmänniska. Vad är ens en särad fitta lixom?
Tänk den dagen äldsta sonen tappar det fullständigt över en skitgrej baronen säger till honom, typ att duka av sin tallrik efter sig. En sån skitsak kommer en dag leda till att pojken slår sönder hela hemmet. Och ingen i familjen kommer förstå varför.
Då kan jag meddela att det beror på hur ni utsätter era barn för psykisk misshandel genom era äckliga handlingar! Som barnen sen får ta konsekvenserna för i skolan. Konsekvenser era barn aldrig kommer ha hjärta till att berätta för er.. utan går och bär ensamma för det är för smutsigt och skamligt för ett barn eller en tonåring att prata om.