2024-12-07, 20:56
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Fantastisk underhållning.

Ogillar Baronen innerligt, men om man sak välja en fas då han faktiskt var lite rolig var det grosshandlare rökt öl, köpa "garre" steka i köket osv. Det eftersom det var så tydligt hur illa just den kostymen satt på fittsäraren. Mannen har ju bläck i hela ansiktet som formligen skriker småkriminell kåkfarare. Fatta när han gick in på cigarrbutiken och skulle vara världsvan. Jesus hoppas ägaren har återhämtat sig efter den interaktionen.

Stämmer det att BB efterfrågar ”fittsärarbilder” av sina följare?
Citera
2024-12-07, 21:01
Medlem
14 dagar innan han blev tagen med tasken ute på nätet frågandes om snusk, så avslöjade han och hängde ut sin egen far för att söka rump och kiss porr på internet. då var han enligt honom själv äcklad så det förstod sig.

äpplet faller som bekant aldrig långt ifrån trädet vare sig man vill eller inte. och anledningen till att han hatar sin far så mycket har nog mycket med att göra att han ser sig själv som en spegelbild av sin egen farsa. och han gillar inte vad han ser.
Citera
2024-12-07, 21:05
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
14 dagar innan han blev tagen med tasken ute på nätet frågandes om snusk, så avslöjade han och hängde ut sin egen far för att söka rump och kiss porr på internet. då var han enligt honom själv äcklad så det förstod sig.

äpplet faller som bekant aldrig långt ifrån trädet vare sig man vill eller inte. och anledningen till att han hatar sin far så mycket har nog mycket med att göra att han ser sig själv som en spegelbild av sin egen farsa. och han gillar inte vad han ser.
I en sån där bögig video från Rask så sa han någonting i stil med "Jag tycker om att min fru ser ut som en riktig kvinna, jag... jag kan bli hård bara jag tänker på henne."

Där och då så såg jag direkt att han är sååå jävla olyckligt gift. Han skulle ge bort sin fru och sina barn omedelbart ifall han fick 300 tusen och få spela trummor live med Acdc i 5 minuter. Han vill inget hellre än att knarka, supa och vara odräglig. Man ser att han är på väg att explodera.
Citera
2024-12-07, 21:06
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Stämmer det att BB efterfrågar ”fittsärarbilder” av sina följare?

Jag tror ordagrant han bad damen ifråga ställa sig med rumpan mot kameran och särad fitta.
Men tack vare att Chrippa fick nog och äntligen sa ifrån kan du med fördel kika på hans näst senaste video,
Citera
2024-12-07, 21:12
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
I en sån där bögig video från Rask så sa han någonting i stil med "Jag tycker om att min fru ser ut som en riktig kvinna, jag... jag kan bli hård bara jag tänker på henne."

Där och då så såg jag direkt att han är sååå jävla olyckligt gift. Han skulle ge bort sin fru och sina barn omedelbart ifall han fick 300 tusen och få spela trummor live med Acdc i 5 minuter. Han vill inget hellre än att knarka, supa och vara odräglig. Man ser att han är på väg att explodera.

Det klippet du tänker på är detta: https://www.youtube.com/watch?v=8ZAs...h2aWRlbw%3D%3D

Han uttrycker flera olika varianter av hur attraherad han är av T. Varje variant är lika vidrig
"det ska synas att det här är en kvinna, en mamma en mom" "jag blir hård bara jag tänker på henne"
"En tre barns mamma vars kropp tagit en törn, jag älskar det men hon tror mig inte"
Så här i efterhand så visade det sig att han inte bara var attraherad av Ts mombody utan av kvinnor i största allmänhet.
Citera
2024-12-07, 21:15
Medlem
knark-kungens avatar
Det var nog raka vägen in till sovrummet efter krogen igår för att sära upp fittan så Kickasspappisch skulle få lite hämndporr att sprida nästa gång han börjar bli irrelevant.

Stackars kvinna, traffickingoffer och sexslav mot sin vilja.
Citera
2024-12-07, 21:19
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Jag tror ordagrant han bad damen ifråga ställa sig med rumpan mot kameran och särad fitta.
Men tack vare att Chrippa fick nog och äntligen sa ifrån kan du med fördel kika på hans näst senaste video,

Tackar, den videon måste jag kika på👍
Citera
2024-12-07, 21:24
Medlem
Frågan är hur är det nu hemma hos familjen Rask??
Ska vi känna oro över situationen? Har barnen det sämre än vanligt?
Stryker sig Tessan efter väggarna medans skit farsan gapar & vrålar på horan som han kallar henne??

Bör socialtjänsten & kvinnojourerna & polisen få signalerna??
Finns det möjligheter att dom kan gå in & få ut Tessan & barnen från fångenskapen..

Vad tror ni? Kanske vore bra om socialtjänsten får lite information genom orosanmälningar?
Kanske vore bra om barnen blev omhändertagna då skithögen till pappa inte är kapabel till att försörja barnen... Kärlek julmat & klappar är barnen och Tessan värda...

Hur kul är det att ha en farsa som skickar kukbilder till massor av tjejer??
Stackars barn & Tessan 😢😭
Citera
2024-12-07, 21:27
Medlem
knark-kungens avatar
Tror Edward kommer slå ner Bajshögen för vad han gjort mot hans mamma en vacker dag när han är redo.

Fan vad hon ska skämmas när hon går runt där i hålan dom bor i. Inte nog med att hon redan mår dåligt och har komplex över kroppen, nu vet alla att Bajshögen vill ha fittbilder på andra, yngre och sexigare kvinnor, Therese är bara någon han utnyttjar för mat och husrum.

Tror ni vännerna gav några sanningens ord om hennes avskräde till partner igår?

Stackars jävla kvinna, stanna lär hon göra som den förtryckta stackare hon är. Nästa år kommer han pimpa ut henne på only.
Citera
2024-12-07, 21:31
Medlem
Undrar om han skickat kuk-bilder till flera tjejer? :/

Stackars Therese.
"Jag har ett stort bekräftelsebehov"

Är det därför han vill flytta? Han mår ju så dåligt? Tänker om det kan ha att göra med att han sitter hemma och snuskar sig med en annan kvinna? :/ (imponerande trots att han har social fobi)
Senast redigerad av RavenDraven 2024-12-07 kl. 21:33.
Citera
2024-12-07, 21:35
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Frågan är hur är det nu hemma hos familjen Rask??
Ska vi känna oro över situationen? Har barnen det sämre än vanligt?
Stryker sig Tessan efter väggarna medans skit farsan gapar & vrålar på horan som han kallar henne??

Bör socialtjänsten & kvinnojourerna & polisen få signalerna??
Finns det möjligheter att dom kan gå in & få ut Tessan & barnen från fångenskapen..

Vad tror ni? Kanske vore bra om socialtjänsten får lite information genom orosanmälningar?
Kanske vore bra om barnen blev omhändertagna då skithögen till pappa inte är kapabel till att försörja barnen... Kärlek julmat & klappar är barnen och Tessan värda...

Hur kul är det att ha en farsa som skickar kukbilder till massor av tjejer??
Stackars barn & Tessan 😢😭

Orosanmälningar är ett sätt att uppmärksamma socialtjänsten på att det rör sig om en familj som eventuellt är i behov av stöd. Utifrån uppfattar jag så vara fallet för familjen i fråga. Baronen själv beskriver i en video hur familjen inte kan erbjuda ett av barnen en god studiemiljö så barnet får stanna kvar i skolan för att göra läxor där. Dessvärre verkar inte socialtjänsten i Trosa särskilt pigga på att följa socialtjänstlagen och faktiskt gå in med erbjudande om stödinsatser i alla fall om man ska lite på Baronen.
Citera
2024-12-07, 21:38
Medlem
Hillsongsekts avatar
Är det denna video som låg till grund för att baronen torskade på grovt förtal?
https://www.dailymotion.com/video/x7kbqst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in