2024-12-03, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Någon tuffing i skolan har alldeles säkert hittat Flashback och kickassfarsans tråd, och det är en grej att varje gång uppdatera barnen om senaste dramat.

Men det är en gissning. Inget du vet eller kan bevisa?
Citera
2024-12-03, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
" Hörrni, så här är det. Ni vet jag försökt söka lägenhet. Jag har inga skulder, men tessan har. Så JAG har sökt. Vi har 3barn och lever på 64kvm. Jag har gjort ALLT i min makt. Men Chrippa och Cluee har sabbat mina chanser. Så nu är det så här. Jag mår inte bra. Jag mår inte bra i denna lilla lägenhet. Där vi lever 5 st på 3 rum. Jag, en hårt arbetande äkta make, pappa till tre. Som är en av SVEeriges stÖrsta influenser. Hatar det uttrycket. Men så heter det varje fall. Jag utvecklar någon form att ptSd (lyssna när han säger det) och då. Å då är det så här. Att jag gör saker fast jag inte vill. Och det vet ni! Jag är karl för hatt och säger som det är. Detta var min ptSd som slog in. Jag har varit pappa åt min egna pappa sen jag vsr 13 år. Han drogar, dricker och söker yngre män på snusksider. Då är det HELT normalt man gör sånt. Det gör garanterar dom flesta människor som lever under denna omänskliga press.
Nu har båda Chrippa och Cluee försatt mig i denna situation!"

Hahah så bra, kan verkligen höra det i Rasks röst exakt sådär
Citera
2024-12-03, 10:54
Medlem
Citat:
Rask skryter i en video som är flera år gammal. Att hans barns kompisar tycker det är coolt med en pappa som gör youtube. Så nog kan va iskallt konstatera att hans barn är högst medvetna om sin pappas "karriär" på nätet och med tillhörande , hmm mindre charmerande sida på flashback.

Det behöver vi inte tveka på.

Kan du bekräfta att kidsen är inne på fb då eller gissar du bara?
Citera
2024-12-03, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
God förmiddag alla vänner. Jag står på jobbet som en skvaller kärring och pratar lite om Chrippas slamdunk igår kväll. Tror ni att bajsmannen lägger ut en video ikväll? fifan vad roligt det här är. Det här kan faktiskt hjälpa Tessan med en nystart i livet.

Först ska han väl i sedvanlig ordning vara sjuk ett par dagar tills den värsta stormen blåst över. Det är ju sen gammalt.
Citera
2024-12-03, 10:59
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Kan du bekräfta att kidsen är inne på fb då eller gissar du bara?
Nä jag kan inte bekräftat det. Men jag är, precis som du(?) Utrustad med en hjärna. Som kan tänka lite logiskt.

Hans barns kompisar, för ca 4-5 år sen. Säger att dom är imponerande av Rask.

Tror du inte att det finns andra barn som då börjar reta barnen rask?
Dom har med största sannolikhet blivit drabbade negativt av andra barn. Och läst om hans bravader på nätet. Vilket dom med största sannolikhet slängt i deras huvud.
Och du tror då inte barnen kollapsade dom snackar om?
Fördjävligt om du fråga mig!
Men vi kan nog med största sannolikhet konstatera att dom läst här inne. TYVÄRR!
Citera
2024-12-03, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Man är mer än lovligt naiv om man tror att ryktet om Baronens videokreationer inte skulle vara vardagsrumsprat i trosa. Som referens kan jag berätta att jag bor i Stockholm och när mitt barn började skolan tog det ca 2 dagar innan han visste att pappan till en klasskamrat hade en youtubekanal.

Barn är storkonsumenter av youtube och det är ett naturligt samtalsämne mellan dem så givetvis vet hela byn om Baronens eskapader. Sen kanske de inte känner till alla hans fejder eller har följt upp dem. Men den han har med Chrippa har pågått så länge att det omöjligt missats.

Om du var pappa till ett barn som går i samma klass som Rasks barn. Då hade du väl blockerat Flashback och Raskens YT?

En normal förälder tillåter inte ungar glo på rask.
Citera
2024-12-03, 11:01
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Och hur är det bekräftat? Har någon peddo i tråden frågat?
Som sagt, finns i tråden, är nyligen återpostat också..

Du kan väl fråga personalen på ditt dagcenter om dom kan hjälpa.
Citera
2024-12-03, 11:03
Medlem
Citat:
Nä jag kan inte bekräftat det. Men jag är, precis som du(?) Utrustad med en hjärna. Som kan tänka lite logiskt.

Hans barns kompisar, för ca 4-5 år sen. Säger att dom är imponerande av Rask.

Tror du inte att det finns andra barn som då börjar reta barnen rask?
Dom har med största sannolikhet blivit drabbade negativt av andra barn. Och läst om hans bravader på nätet. Vilket dom med största sannolikhet slängt i deras huvud.
Och du tror då inte barnen kollapsade dom snackar om?
Fördjävligt om du fråga mig!
Men vi kan nog med största sannolikhet konstatera att dom läst här inne. TYVÄRR!

Jag tror att ett barns förälder hade blockerat åtkomst till FB. Visst går det alltid att komma åt iallafall, men snorungar vet oftast inte hur ändå.
Citera
2024-12-03, 11:04
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Om du var pappa till ett barn som går i samma klass som Rasks barn. Då hade du väl blockerat Flashback och Raskens YT?

Jag hade blockerat så in i helvete!
Citera
2024-12-03, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Som sagt, finns i tråden, är nyligen återpostat också..

Du kan väl fråga personalen på ditt dagcenter om dom kan hjälpa.

Och ändå kan du inte visa upp det?

Du måste sluta knarka, det fuckar din hjärna…
Citera
2024-12-03, 11:08
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Jag tror att ett barns förälder hade blockerat åtkomst till FB. Visst går det alltid att komma åt iallafall, men snorungar vet oftast inte hur ändå.

Jo men sen är där föräldrar som inte vet att dom tittar på Baronen, samt dom lite äldre som inte omfamnar av den sortens begränsning.

Jag kan ju verkligen hoppas att skolan och fritids har blockerat hans kanal via nätverket, så att så länge man använder skolans internet.

Och Jo, snorungar är exakt så bra på att kringgå. Du har inga barn själv hör jag.
Senast redigerad av Crabby88 2024-12-03 kl. 11:10.
Citera
2024-12-03, 11:10
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:

Absolut sånt snusk ska inte barn utsättas för. Men nu flyttar du målstolparna för diskussionen. Det är vedertaget att föräldrar är bra på att skydda barn från faror IRL men inte på nätet. Så vi kan sluta oss till att det är osannolikt att Trosa tagit ett kollektivt föräldraansvar och blockerat rask på IG, FB YT osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in