Citat:
Ursprungligen postat av
Tortelli
God förmiddag alla vänner. Jag står på jobbet som en skvaller kärring och pratar lite om Chrippas slamdunk igår kväll. Tror ni att bajsmannen lägger ut en video ikväll?

fifan vad roligt det här är. Det här kan faktiskt hjälpa Tessan med en nystart i livet.
Tror han jobbar för fult med ett försvar. Han ringer säkert och bönar och ber anjo hjälpa honom. Har han inte sålt sin själ till anjo och jockeboooi,ÄN. Så gör han det garanterat nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hillsongsekt
Hundra procent kommer Baronen att köra försvaret
"jag har ett sexmissbruk" Det eskalerar när jag är stressad och boendesituationen Chrippas konstanta attacker mm gjorde att jag återföll i det. Det är inte mitt ansvar att jag har ett sexmissbruk men det är mitt ansvar att ta ansvar för den. Nu kommer jag fokusera på att läka min familj och inte beröra detta mer. Tack för att ni respekterar detta."
Hahaha!
" Hörrni, så här är det. Ni vet jag försökt söka lägenhet. Jag har inga skulder, men tessan har. Så JAG har sökt. Vi har 3barn och lever på 64kvm. Jag har gjort ALLT i min makt. Men Chrippa och Cluee har sabbat mina chanser. Så nu är det så här. Jag mår inte bra. Jag mår inte bra i denna lilla lägenhet. Där vi lever 5 st på 3 rum. Jag, en hårt arbetande äkta make, pappa till tre. Som är en av SVEeriges stÖrsta influenser. Hatar det uttrycket. Men så heter det varje fall. Jag utvecklar någon form att ptSd (
lyssna när han säger det) och då. Å då är det så här. Att jag gör saker fast jag inte vill. Och det vet ni! Jag är karl för hatt och säger som det är. Detta var min ptSd som slog in. Jag har varit pappa åt min egna pappa sen jag vsr 13 år. Han drogar, dricker och söker yngre män på snusksider. Då är det HELT normalt man gör sånt. Det gör garanterar dom flesta människor som lever under denna omänskliga press.
Nu har båda Chrippa och Cluee försatt mig i denna situation!"