2024-12-03, 10:11
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Åh herregud stackars barn, kan inte vara lätt att vara barn till "kickassfarsan" som han kallar sig

Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Kan du försöka leta upp den bilden?

Här, det var Knark-Kungen som postade den:

https://postimg.cc/gw4V4VC8

Stackars, stackars barn.
Citera
2024-12-03, 10:16
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Här, det var Knark-Kungen som postade den:

https://postimg.cc/gw4V4VC8

Stackars, stackars barn.

Fy fan! Den är inte skoj.

Usch!
Citera
2024-12-03, 10:18
Medlem
abvs avatar
Det märks vilka i kommentarerna som börjat göra iordning i badrumsskåpet för rockstar-baronen, tyvärr så är det omöjligt för honom att flytta längre än radien sparkcykeln tar honom från Trosa.
Citera
2024-12-03, 10:23
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Man är mer än lovligt naiv om man tror att ryktet om Baronens videokreationer inte skulle vara vardagsrumsprat i trosa. Som referens kan jag berätta att jag bor i Stockholm och när mitt barn började skolan tog det ca 2 dagar innan han visste att pappan till en klasskamrat hade en youtubekanal.

Barn är storkonsumenter av youtube och det är ett naturligt samtalsämne mellan dem så givetvis vet hela byn om Baronens eskapader. Sen kanske de inte känner till alla hans fejder eller har följt upp dem. Men den han har med Chrippa har pågått så länge att det omöjligt missats.

Alltså, det är ju bara att tänka lite utanför rasks trädgård...

Jockibooooi
Chrippa
Anjo
Rask
I denna ordningen. Så är det bara dom mest naiva och gravt utvecklingsstörda som inte kan räkna ut att hans barns klasskompisar, skolkamrater, grannar osv osv vet vem äkta-make baronen är.

Det klena trösten dom kan få, är att vi här inne, inte har skrivit förnedrande om dom eller på något sätt förminskat dom. Hoppas dom kan finna tröst i det. Klen tröst. Men när deras pappa inte tänkt på dom, så har vi gjort det varje fall.
#tänkpåbarnen!
Senast redigerad av Crabby88 2024-12-03 kl. 10:32.
Citera
2024-12-03, 10:24
Medlem
GreenBatterys avatar
Tänk om det är MMM som gett igen för gammal ost och trollat OtrohetsBaronen.

För bra för att vara sant kanske men det hade varit karma på riktigt!
Citera
2024-12-03, 10:25
Medlem
Rask hann alltså vara otrogen innan han betalde tessans skulder, ”family is everything”. Samtidigt som hon var i väg och arbetade också, efter alla år hon har slitit för honom så är det såhär han betalar tillbaka henne.

Det var de fattigaste nakenbilderna jag har sett, rask ser ut och är antagligen en tjackis.

Om Tessan har någon självrespekt så borde hon lämna baronen. Kan inte Trosas lokaltidning gräva i detta, han är ju känd ändå…
Citera
2024-12-03, 10:30
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Alltså, det är ju bara att tänka lite utanför rasks trädgård...

Jockibooooi
Chrippa
Anjo
Rask
I deklarationen ordningen. Så är det bara dom mest naiva och gravt utvecklingsstörda som inte kan räkna ut att hans barns klasskompisar, skolkamrater, grannar osv osv vet vem äkta-make baronen är.

Det klena trösten dom kan få, är att vi här inne, inte har skrivit förnedrande om dom eller på något sätt förminskat dom. Hoppas dom kan finna tröst i det. Klen tröst. Men när deras pappa inte tänkt på dom, så har vi gjort det varje fall.
#tänkpåbarnen!

Raljerade lite. De vet givetvis om att han är en snackis. Inte minst för att han i otaliga stories tagit upp hur roligt det är när följare hälsa på han på ICA.
Men det är samma skräp som kommer att skrika deep fakes och fokusflytta så fort Baronens "ärschle" blir allmänt gods. De har investerat hela sitt liv i Baronen och kommer behöva avprogrameras.

Hoppas nu att detta får ett lyckligt slut för Fru och Barn.
Citera
2024-12-03, 10:36
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Raljerade lite. De vet givetvis om att han är en snackis. Inte minst för att han i otaliga stories tagit upp hur roligt det är när följare hälsa på han på ICA.
Men det är samma skräp som kommer att skrika deep fakes och fokusflytta så fort Baronens "ärschle" blir allmänt gods. De har investerat hela sitt liv i Baronen och kommer behöva avprogrameras.

Hoppas nu att detta får ett lyckligt slut för Fru och Barn.

Ja, läser man på hans IG, så dom få som försvarar honom är totalt hjärntvättade. Nån hävdar det inte är sant, nån hävdar att "oavsett om det är sant eller inte, så är inte chrippa en tillförlitlig källa". Just den ekvationen får jag inte ihop.
Men dom få, dom försvarar han med näbbar och hängpattar.

Han är en snackis, vilket han alltid önskat. Men det är knappast positivt. Men det spelar han ingen roll. Så länge dom snackar om honom. Sen att hans familj lider, skiter han i.
Citera
Medlem
Tortellis avatar
God förmiddag alla vänner. Jag står på jobbet som en skvaller kärring och pratar lite om Chrippas slamdunk igår kväll. Tror ni att bajsmannen lägger ut en video ikväll? fifan vad roligt det här är. Det här kan faktiskt hjälpa Tessan med en nystart i livet.
Citera
Medlem
Hillsongsekts avatar
Hundra procent kommer Baronen att köra försvaret

"jag har ett sexmissbruk" Det eskalerar när jag är stressad och boendesituationen Chrippas konstanta attacker mm gjorde att jag återföll i det. Det är inte mitt ansvar att jag har ett sexmissbruk men det är mitt ansvar att ta ansvar för den. Nu kommer jag fokusera på att läka min familj och inte beröra detta mer. Tack för att ni respekterar detta."
Citera
2024-12-03, 10:46
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
God förmiddag alla vänner. Jag står på jobbet som en skvaller kärring och pratar lite om Chrippas slamdunk igår kväll. Tror ni att bajsmannen lägger ut en video ikväll? fifan vad roligt det här är. Det här kan faktiskt hjälpa Tessan med en nystart i livet.

Tror han jobbar för fult med ett försvar. Han ringer säkert och bönar och ber anjo hjälpa honom. Har han inte sålt sin själ till anjo och jockeboooi,ÄN. Så gör han det garanterat nu.

Citat:
Hundra procent kommer Baronen att köra försvaret

"jag har ett sexmissbruk" Det eskalerar när jag är stressad och boendesituationen Chrippas konstanta attacker mm gjorde att jag återföll i det. Det är inte mitt ansvar att jag har ett sexmissbruk men det är mitt ansvar att ta ansvar för den. Nu kommer jag fokusera på att läka min familj och inte beröra detta mer. Tack för att ni respekterar detta."

Hahaha!
" Hörrni, så här är det. Ni vet jag försökt söka lägenhet. Jag har inga skulder, men tessan har. Så JAG har sökt. Vi har 3barn och lever på 64kvm. Jag har gjort ALLT i min makt. Men Chrippa och Cluee har sabbat mina chanser. Så nu är det så här. Jag mår inte bra. Jag mår inte bra i denna lilla lägenhet. Där vi lever 5 st på 3 rum. Jag, en hårt arbetande äkta make, pappa till tre. Som är en av SVEeriges stÖrsta influenser. Hatar det uttrycket. Men så heter det varje fall. Jag utvecklar någon form att ptSd (lyssna när han säger det) och då. Å då är det så här. Att jag gör saker fast jag inte vill. Och det vet ni! Jag är karl för hatt och säger som det är. Detta var min ptSd som slog in. Jag har varit pappa åt min egna pappa sen jag vsr 13 år. Han drogar, dricker och söker yngre män på snusksider. Då är det HELT normalt man gör sånt. Det gör garanterar dom flesta människor som lever under denna omänskliga press.
Nu har båda Chrippa och Cluee försatt mig i denna situation!"
Citera
2024-12-03, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Finns bekräftat några sidor tillbaka att barnens kompisar följer Baronen, självklart så har barnen läst, dom måste ju få veta sanningen om pappisch.

Snälla, försök hänga med lite, du drar ner nivån på tråden

Och hur är det bekräftat? Har någon peddo i tråden frågat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in