Citat:
Ursprungligen postat av
Hillsongsekt
Precis, det han KAN kräva. Men om han spelar smart så går han aldrig över 20k War thru attrition baby.
Det låter som en plan, om han lugnt och metodiskt bara, i den här och den här videon säger Baronen att jag tar koks, att jag dopar mig att jag fifflar med skatten, osv osv. Jag vill ha 25 000 för kränkningen det har inneburit. Sedan blir det en tredskodom eftersom idioten inte kommer in med svaromål. Sedan tar han 5 videor till, och håller på sådär. Jag tänker mig däremot att han måste vänta en tid innan han kommer in med nästa stämning? Om han kommer in med ett krav på 25 tusen för 5 videor, sedan gör en annan stämning för 5 till samma dag, då borde det avfärdas? Om han däremot skickar in en för 5 stycken, väntar till dom meddelas, och sedan går vidare med ett annat mål, så borde han kunna nöta ut idioten.
Vad än Baronen försöker hävda, så är 25 000 mycket pengar för honom. Möjligen att han drar in det på en bra månad, men han måste ju leva på någonting också. Jag tror han hade haft kärvt att få en sådan emot sig, och garanterat varit tvungen att ta från sina besparingar för att klara av det.