2024-09-21, 22:09
Medlem
knark-kungens avatar
Omfg vad jag garvar, Bilbaronen blir alltså blåst ännu en gång, reparationskostnader högre än bilens inköpspris, nu är det karmakaka efter karmakaka

Carl, ta fram spåkulan
Citera
2024-09-21, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Omfg vad jag garvar, Bilbaronen blir alltså blåst ännu en gång, reparationskostnader högre än bilens inköpspris, nu är det karmakaka efter karmakaka

Carl, ta fram spåkulan
Men berätta! Vad köpte ägget för bil? Han som skulle ha en fet å låg jaguar så alla kunde se på honom när han blastar hårdrock när han hämtar ungarna på skolan.
Citera
2024-09-21, 22:21
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Men berätta! Vad köpte ägget för bil? Han som skulle ha en fet å låg jaguar så alla kunde se på honom när han blastar hårdrock när han hämtar ungarna på skolan.
8 min in i senaste bilvideon
Citera
2024-09-21, 22:38
Medlem
abvs avatar
Citat:

Carl, ta fram spåkulan
Menar du att han vajbat på fel frekvens det senaste året?! Men alla klockslag då????
Citera
2024-09-21, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser

Ser ut som en Citroen utifrån klistermärket på bakrutan. Det var en bil säljaren hade velat ha 16000 för men Alex prutade ner den till 11000. Sen var det något knas och den besiktigades men gick inte igenom och då blev det en verkstadskostnad på 12000. Då skrev han ett meddelande till säljaren (privatperson kan tilläggas) och denna svarade med att swisha tillbaka 2000 och "hör aldrig av dig igen" 😅

Bara att köpa en bil som ligger ute för 16000 och förvänta sig en problemfri bil rimmar rätt illa om man inte har extrem tur.
Citera
2024-09-21, 22:47
Han skulle ha köpt en AMG
Citera
2024-09-21, 22:47
Medlem
Citat:
8 min in i senaste bilvideon
Jag klara inte av det. Han är så brutalt dum i hela huvudet. Hans förklaring om verkstadsbesöket är på en femåring nivå.
Jag gillar verkligen höra era åsikter om vad han säger, men jag blir uppriktigt förbannad när jag hör honom svamla som ett barn om de mest ointressanta händelserna jag har hört i hela mitt liv. Så, tack till er som lyssnar och postar här. Mitt liv känns så jävla bra när jag läser om äggets eskapader.
Som min trådfavorit uttryckte det: örfil på örfil på örfil.
Citera
2024-09-21, 22:56
Medlem
Vad ska man säga? Vilken förlorare han är på alla plan, inget han gör blir bra. Jag brukar kunna se mycket positivt i människor, dom flesta har ju något dom är bra på eller åtminstone trevlig. Baronen är ju ett totalt mörker, han har så negativ energi att man mår illa.

Kan någon ge mig 3 positiva egenskaper hos baronen? 3 grejer han är bra på? Ni får räkna in att vara värdelös som en av grejerna han är bra på.
Citera
2024-09-21, 22:58
Medlem
trasig-axels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellvete
Rask är den killen som sökte och fick enormt mycket uppmärksamhet hos tjejerna i klassen. Killen som var ”känslig”, målade naglarna och pratade om svårigheter.
Jag har alltid hatat sånt beteende. Jävla effektsökande. Se mig! Hör mig! Titta på mig!
Hahaha visst är det pinsamt?
Citera
2024-09-21, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Ser ut som en Citroen utifrån klistermärket på bakrutan. Det var en bil säljaren hade velat ha 16000 för men Alex prutade ner den till 11000. Sen var det något knas och den besiktigades men gick inte igenom och då blev det en verkstadskostnad på 12000. Då skrev han ett meddelande till säljaren (privatperson kan tilläggas) och denna svarade med att swisha tillbaka 2000 och "hör aldrig av dig igen" 😅

Bara att köpa en bil som ligger ute för 16000 och förvänta sig en problemfri bil rimmar rätt illa om man inte har extrem tur.
När köpte han bilen? Han är väl inte så jävla dum att han köpte en bil som skulle besiktas snart? Det vägrar jag nästan tro om till och med honom.
Citera
2024-09-21, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
När köpte han bilen? Han är väl inte så jävla dum att han köpte en bil som skulle besiktas snart? Det vägrar jag nästan tro om till och med honom.

Vet inte men de köpte den bara för att de skulle flytta ut till skogen. Så antagligen relativt nyligen.

Så nu sitter de tydligen på en onödig bil med problem dessutom 😅
Citera
2024-09-21, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Vet inte men de köpte den bara för att de skulle flytta ut till skogen. Så antagligen relativt nyligen.

Så nu sitter de tydligen på en onödig bil med problem dessutom 😅
Haha hade varit komiskt om det är precis innan besiktningen ska göras. Då är man ju ett sågspån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in