2024-08-19, 23:21
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Han är påtänd. Helt klart. Eller full. Satan vilken shit show! Det är underbart!
Han är påverkad, det är solklart. Alla tecken och sen börjar han att fnissa. Hostar host.
Citera
2024-08-19, 23:22
Medlem
Krävs inte mycket för att åka på en BAN…
Orden skiljas eller äktenskapsskillnad räcker!
Citera
2024-08-19, 23:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Som han njuter av att spela upp otroligt värdelös musik och hosta … snacka om mögel i lägenheten.
Så klart.
Det blir ju jobbigt att förklara varför det "långa" - snart sex år - lyckliga äktenskapet plötsligt hamnar i TR.
Handlar det om att de försöker bidragsfuska och fuska i systemet -- eller bara T så innerligt trött på pajasen att hon vill skiljas?

Jo, jag vet att han står för ansökan .. men det är självklart att hon inte ens skulle få göra det själv.
Citera
2024-08-19, 23:23
Han är så jävla redneck med ai-dansbandsmusik.
Sån jävla gul blend aura
Citera
2024-08-19, 23:24
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon upprepar hans lögner.
Tro mig - det är verkligen inte så.
Tragiskt, hon tror ju också att Rask kommer betala hennes skulder, hon är på den nivån.

Man kan ju tycka att en människa som blivit matad med lögner i så många år tillslut borde förstå att mycket av det Rasken säger inte stämmer och vad han lovar aldrig händer.

Att hon skulle klara av att bli polisen behöver ingen oroa sig över, vilken katastrof det hade varit om det kommer någon gängmedlem som slår på charmen som hon tycker synd om. Fystestet är ju dessutom bara att glömma, undra om hon tränat någon gång? Förutom idrotten i skolan

Är det inte dags att plocka ner alla lakan och göra en grundlig städning av sovrummet? Måste ju vara oerhört mycket damm därinne han hostar ju typ 200 gånger per dag det är verkligen inte normalt
Citera
2024-08-19, 23:24
Medlem
Eller inte, men han är väldigt arg
Citera
2024-08-19, 23:26
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så klart.
Det blir ju jobbigt att förklara varför det "långa" - snart sex år - lyckliga äktenskapet plötsligt hamnar i TR.
Handlar det om att de försöker bidragsfuska och fuska i systemet -- eller bara T så innerligt trött på pajasen att hon vill skiljas?

Jo, jag vet att han står för ansökan .. men det är självklart att hon inte ens skulle få göra det själv.

Kommer bli intressant detta.
Citera
2024-08-19, 23:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tragiskt, hon tror ju också att Rask kommer betala hennes skulder, hon är på den nivån.

Man kan ju tycka att en människa som blivit matad med lögner i så många år tillslut borde förstå att mycket av det Rasken säger inte stämmer och vad han lovar aldrig händer.

Att hon skulle klara av att bli polisen behöver ingen oroa sig över, vilken katastrof det hade varit om det kommer någon gängmedlem som slår på charmen som hon tycker synd om. Fystestet är ju dessutom bara att glömma, undra om hon tränat någon gång? Förutom idrotten i skolan

Är det inte dags att plocka ner alla lakan och göra en grundlig städning av sovrummet? Måste ju vara oerhört mycket damm därinne han hostar ju typ 200 gånger per dag det är verkligen inte normalt
Det är mina tankar också -- hur skulle hon som inte ens kan säga ifrån till sin man kunna hantera buset. Hon har inte den mentalitet som krävs - och hon har inte fysik för testerna.
Citera
2024-08-19, 23:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Kommer bli intressant detta.
Intressant - och roligt att bevittna.
Citera
2024-08-19, 23:30
Medlem
Han vill ju inte betala hennes skulder, hade också varit less om jag fick ett arv o var tvungen o lägga nästan allt en annan..
Citera
2024-08-19, 23:33
Avstängd
Crabby88s avatar
Helvete va han blev arg 😡
Han kunde knappt behärska sig. Svarade inte på något, det med skilsmässan var jätterolig.
Även den ihärdiga som frågade om han tyckte han var en förebild för dina barn.
Satan va han/hon spammade. Lille fjask klarade inte av det hahaha
Citera
2024-08-19, 23:34
Medlem
Summering av liven.

Låt de jättedåliga låtarna gå på repeat. Se de brännande kommentarerna, låt låten gå lite till. Ta endast upp vissa kritiska kommentarer som han känner att han kan "värja sig" emot, och återgå sedan snabbt till att spela upp skitlåtarna igen och inte låtsas om det som är värst. Blocka sedan användarna som skriver det mest brännande med invändningen att följarna tycker de är jobbiga.

Avrunda sedan liven med att bemöta en flygande apa som stryker honom medhårs "Precis, ofta jag skulle sitta här oberörd om jag skulle skiljas", utan att säga varför han trots allt har lämnat in en ansökan om det till Nyköpings tingsrätt för två veckor sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in