2024-08-08, 00:21
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
... Hoppsan... Skräpmat igen...
Grym vlogg, kan inte vänta tills nästa gång T sitter och filmar sig själv i trappen.

Snart flyger det baby!

Hans views är väldigt ojämna, han har tur ett par gånger nu ser det ut som ett nytt trendbrott igen där han tappar. Dags för att hänga ut mongomicke igen? Det cpt drar väl inte lika mycket trafik?
Citera
2024-08-08, 00:51
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
... Hoppsan... Skräpmat igen...

Det är inte märkligt att Tessan ser ut som hon gör. Det måste bli pizza och McDonalds majoriteten av veckans dagar, och när det lagas mat är det halvfabrikat. På det är hon en gottegris som gillar godis och ostbollar.

Rask sa förövrigt i sin live att Therese drar in mer på vloggandet än hon gör på sitt vanliga jobb. Tittar man på visningarna har dock ingen av hennes videor över 20 000 visningar. Jag har svårt att se framför mig att det kan generera ens i närheten av ett jobb. Förvisso ett lågbetalt sådant, men i alla fall. Men Carl-Fredrik är förstås en mästare på att överdriva sina prestationer. Därför kan man ifrågasätta om han verkligen gör så mycket pengar på tuben som han försöker ge sken av. Carl-Fredrik är ju en sådan som gärna delar med sig av sina beräknade intäkter när han ska flexa med hur mycket pengar han tjänar. När man tittar på videor där folk som inte har det där behovet av att hävda sig själv som Carl-Fredrik förklarar hur mycket de tjänar på si och så många views, så ser man att det inte är några fantasisummor. Som också beror på vilken målgrupp man har, vad annonsörerna betalar för din målgrupp, och hur länge någon kollar på videon, hur mycket annonser som tittaren exponeras för helt enkelt.

Visst är det pengar, men det verkar som att man behöver komma upp i minst 1 miljon visningar i månaden för att man ska kunna livnära sig på det, och då är det ändå inte fett. Jag misstänker att Carl-Fredrik i mångt och mycket överdriver sina prestationer här. Visst drar han in lite pengar varje månad, men det är nog snarare i paritet med en av Thereses löner än några 80 000 kr i månaden. Han berättade att han dragit in 45 000 såhär långt under augusti månad, då är det inbakat allt han tiggt ihop i form av superchats. Vilket i någon live var 18 000, i någon 10, och i dagens typ 5. Då avser det också beräknade intäkter, och det kommer hamna under det när allt är klart.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-08-08 kl. 00:53.
Citera
2024-08-08, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://old.bitchute.com/video/KuH9bbZr0NzX/

Här kan ni kolla på Muppens gisslans senaste vlogg.

Se nu till att sabotera algoritmen och hjälp henne ur sina vanföreställningar. Få henne att inse att det inte är lämpligt att ge upp sitt vanliga jobb. Det är ändå dit hon kommer tvingas tillbaka, när hennes gisslantagare blivit dömd för ytterligare grova förtal inom närmsta 12-månadersperiod.

Kolla från 21:25! Det är uppenbart vem som tar tvätten hemma i lådan iallafall. Tessan eldar upp sig och blir så arg att hon nästan börjar gråta.

Jag har sett alldeles för mycket Rask de senaste två veckorna känner jag. Tar en paus nu och tittar in igen om några veckor.
Senast redigerad av Ralfhead 2024-08-08 kl. 01:06.
Citera
2024-08-08, 01:27
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Kolla från 21:25! Det är uppenbart vem som tar tvätten hemma i lådan iallafall. Tessan eldar upp sig och blir så arg att hon nästan börjar gråta.

Jag har sett alldeles för mycket Rask de senaste två veckorna känner jag. Tar en paus nu och tittar in igen om några veckor.
Varför tvättar Therese? Rask har ju hävdat att han sköter alla hushållssysslor, har man ändrat arbetsfördelningen sedan Therese också sadlat om till influencer?

Inte konstigt att det möglar i det där badrummet, 5 personer som ska duscha varje dag samt en tvättmaskin som går dygnet runt.

Han borde kolla upp hostningarna,är övertygad att det har med svartmöglet att göra.
Citera
2024-08-08, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Varför tvättar Therese? Rask har ju hävdat att han sköter alla hushållssysslor, har man ändrat arbetsfördelningen sedan Therese också sadlat om till influencer?

Inte konstigt att det möglar i det där badrummet, 5 personer som ska duscha varje dag samt en tvättmaskin som går dygnet runt.

Han borde kolla upp hostningarna,är övertygad att det har med svartmöglet att göra.
Eller så är det all kvalster som finns i lakanen i taket. Fast det kan det ju inte heller vara enligt Baronens utsago han städar ju så ofta, han sköter ju det där.
Han får se till så salladsbladen inte lockar fram latmasken….
Citera
2024-08-08, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Alltså har han gjort något emot dig personligen eller vad är du stör dig på så mycket? bara undrar vad det är som gör att du känner sånt hat? Genuint nyfiken.

Jag har följt Rasken sen han drog igång med första Missbruktsbloggen. Då jobbade jag på en beroendemottagning, så plötsligt dök det upp en snubbe som pratade om missbruk på internet så jag tänkte att det kunde va intressant att höra vad han hade att säga. Ganska snart började jag märka att det var något avvikande med Rasken. Han sa ofta konstiga saker och betedde sig ofta konstigt. Han var alltid arg och missnöjd med något eller någon.

Med tiden blev det allt tydligare att han är väldigt egoistisk. Så egoistisk att han bara tänker på sig själv och det går ut över personer i hans omgivning. Stört egoistisk, med andra ord. Om du följer honom över tid kommer du kanske se det. Tänk på vilka beslut Rasken fattar i sin tillvaro framöver så kommer du nog märka att han gör allt för personlig vinning och skiter i andra människor.

Har inte följt alla Raskens strapatser genom åren men uppdaterat mig med ojämna mellanrum.
Hans avvikande beteende är på något sätt både provocerande och underhållande ibland. Men som sagt, ibland behöver man en paus från galenkapen så vi syynss om några veckor.
Senast redigerad av Ralfhead 2024-08-08 kl. 02:08.
Citera
2024-08-08, 01:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Jag vill minnas att rask sa att hans symtom har med allergi att göra. Men han vägrar ta allergimedicin, han går hellre runt med rinnande ögon, snorig och hostig.
Citera
2024-08-08, 08:25
Medlem
Crabby88s avatar
Nog för man ska möta sina fasor. Men är hon inte ovanligt glad för att precis fått fittan uppvisar för hela Sverige och velat ta sitt liv för en vecka sen?
Senast redigerad av Crabby88 2024-08-08 kl. 08:27.
Citera
2024-08-08, 09:45
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead

Och Produktionsbaronen har så klart sagt "braaa T, ta det med kameran!" Varför är det ens hyresgästerna som tar direktkontakt med Electrolux? Hur som helst, det verkar som att hon är lite trött på att bo i den där lägenheten nu... Hur länge till, Rask? När ska ni flytta? När kommer hunden?
Citera
2024-08-08, 09:59
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Och Produktionsbaronen har så klart sagt "braaa T, ta det med kameran!" Varför är det ens hyresgästerna som tar direktkontakt med Electrolux? Hur som helst, det verkar som att hon är lite trött på att bo i den där lägenheten nu... Hur länge till, Rask? När ska ni flytta? När kommer hunden?
Den pyttelilla tvättmaskinen matchar väl den pyttelilla lägenheten ganska bra ... tänker jag.
Citera
2024-08-08, 10:41
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Den pyttelilla tvättmaskinen matchar väl den pyttelilla lägenheten ganska bra ... tänker jag.

Ja ingen ska va större än äggskallen, inte ens en tvättmaskinen!

Men jag tycker det känns så krystat från hennes sida. Onaturligt, obekvämt och sen är det så jävla ointressant det hon håller på med.

Intressant att någon påpekade att hon tagit paus i sitt jobb.
Man säger upp sig, man blir uppsagd eller så begär man tjänstledigt.

Men inte fan säger man ” jag har paus från mitt jobb’
Eller är hon avstängd och inväntar repisalier pg.a oetiskt agerande gentemot företaget hon representerar ?
Citera
2024-08-08, 11:03
Medlem
abvs avatar
Har Therese löneutmätning? Praktiskt att pengarna från hennes nya "jobb" kommer in i affes firma och sedan in på carls konto i så fall. Fast hon kanske fick behålla det mesta med tanke på att hon försörjt fyra barn med sin relativt låga lön. Är det pappa anjo som visat hur man ska göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in