2024-08-04, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, det är verkligen synd. För det är så fruktansvärt ohederligt hur han beter sig. Han målar ut det som att Chrille ska ha hängt ut hela hans familj i åratal, när sanningen är den att han aldrig nämnt hans familjemedlemmar annat än i positiva ordalag. Samtidigt som Bajsmarodören verkligen har hängt ut hela Chrippas familj, kommenterat deras utseende och deras dåliga karaktärsdrag. Det finns en speciell plats i helvetet för den illaluktande bajshögen!
Jag är helt säker på att baronens tid kommer. Det finns inte att någon så ohederlig som han håller över tid. Högt räknat pratar vi om 2 år.
Jag tycker Chrille borde vara tyst om baronen och anmäla honom, vad ska baronen göra videos om då?
Citera
2024-08-04, 13:15
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Att Rask ska göra videor i en hel månad om Chrippa, räknas inte det som trakasserier.
Han säger rakt ut att han ska ägna en hel månad om att prata om honom.
Det borde gå att anmäla. Det borde räknas som trakasserier när man uttrycker sig på sättet som Rask gjort.
Citera
2024-08-04, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Givetvis är han den skyldiga, även om det stämmer som han säger att någon fått tag i dem och läckt, varför skulle han då inte berätta för sin fru innan? Han var inte ens säker på om det var i Februari eller november, så lite bryr han sig alltså.

För ett par veckor sen hade han ju bevis om att Clueenews hade kontakt med Olof K:s pappa, och han sa att han skulle radera sin kanal om han inte la fram dessa bevis, ännu har han inte lagt fram dem eller raderat sin kanal.

Han gästar en podcast med en dömd pedofil samtidigt som han hänger ut andra dömda pedofiler på sin kanal.

Han är ansiktet för hyckleri och är skyldig till mycket.

Du tror, du vet inte. Eller hur? Annars hade du kunnat motbevisa mig enkelt.
Citera
2024-08-04, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Jag är helt säker på att baronens tid kommer. Det finns inte att någon så ohederlig som han håller över tid. Högt räknat pratar vi om 2 år.
Jag tycker Chrille borde vara tyst om baronen och anmäla honom, vad ska baronen göra videos om då?

Jepp, någon annan borde exposa baronen, Chrippa bryr sig för lite för att göra research och sänka honom.

Nån grävande youtuber som har orken (likt Liam M) även om han verkar ha valt sida nu kunde göra en bra video och sänka hela Rasks karriär.
Citera
2024-08-04, 13:18
Medlem
Citat:
Jepp, någon annan borde exposa baronen, Chrippa bryr sig för lite för att göra research och sänka honom.

Nån grävande youtuber som har orken (likt Liam M) även om han verkar ha valt sida nu kunde göra en bra video och sänka hela Rasks karriär.
Jag hoppas Verz steppar in
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Svarar inte ens på frågan. 3-0 till mig. Ingen som kan komma med beviset 🤔

Frågade inte vem som filmade, för det är uppenbart Herr och Fru Rask. Ahhh ni vet ju ingenting så säg det bara.
Haha vadå beviset?

Det är bevis nog att rask inte har skyddat sin frus integritet och intima innehåll.

Det är bevis så det räcker och blir över.
Citera
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Du har rätt! Rektorn borde verkligen se till barnens bästa och anmäla Rasken för att ha spridit porr-klipp på deras mamma.

Det är inte rektorns område.
Citera
Medlem
Citat:
Du tror, du vet inte. Eller hur? Annars hade du kunnat motbevisa mig enkelt.

Tror vadå? Att han läckt filmen själv? Ja jag tror det till 99% men det går som sagt inte att bevisa. Något som säger att det är så är ju att han inte ens visat mailat där han blev hotad med att de skulle läcka, mannen som är så noga med bevis väljer alltså att inte visa upp det som till 100% bevisar hans sanning.

Även om hans icloud-historia är sann, har han valt att inte dela det med sin fru? Hur kan du försvara det?

Och allt annat jag nämnde, hur kan du försvara det?
Citera
2024-08-04, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Jag hoppas Verz steppar in
Yes!

Verz och Cluee tillsammans skulle kunna åstadkomma något riktigt stort.
Citera
2024-08-04, 13:23
Medlem
Citat:
Tror vadå? Att han läckt filmen själv? Ja jag tror det till 99% men det går som sagt inte att bevisa. Något som säger att det är så är ju att han inte ens visat mailat där han blev hotad med att de skulle läcka, mannen som är så noga med bevis väljer alltså att inte visa upp det som till 100% bevisar hans sanning.

Även om hans icloud-historia är sann, har han valt att inte dela det med sin fru? Hur kan du försvara det?

Och allt annat jag nämnde, hur kan du försvara det?

Försvarar inget, jag tror också att han själv talar skitsnack, men det gör ni i tråden också.
Citera
2024-08-04, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Haha vadå beviset?

Det är bevis nog att rask inte har skyddat sin frus integritet och intima innehåll.

Det är bevis så det räcker och blir över.

Svagt bevis som inte är ett bevis öht. Ägd.
Citera
2024-08-04, 13:24
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
2-0 till mig då. Varken du eller StorFjantLoser kunde bevisa. Fast ni är så 100% säkra att Rask är den skyldiga.

Rask själv säger i en video att han har skickat ett porrvideoklipp till Chrippa.

Det får väl anses vara ett bevis då han faktiskt bekräftar vad Chrippa visade upp.
Senast redigerad av granny-panties 2024-08-04 kl. 13:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in