2024-08-01, 19:08
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Det va faktiskt rätt äckligt. Men med respekt för det mest intima. Så väljer jag att inte berätta mer . Utan det får komma med tiden.

Lita på mig!

Har nu sett den (Tack, du vet vem du är) och allt jag har att säga är "Vilken pappa gör såhär?!!!"

Vi vet ju alla en som kommer gå ut med detta
Citera
2024-08-01, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Har nu sett den (Tack, du vet vem du är) och allt jag har att säga är "Vilken pappa gör såhär?!!!"

Tala klarspråk nu.
Citera
2024-08-01, 19:18
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki

Ja visst är det en trevlig litet klipp.

Rask med liten task. Jag vet du läser här. Ska bara säga jag tycker det är rätt vidrigt att gör som du gjorde. En sån film ska inte finnas till allmänhetens beskådan.

Tänker framför allt på dina barn. Hur kul tror du detta är för dom? Det är ta mig fan så jävla så vidrig!

Skäms på dig !!
Citera
2024-08-01, 19:34
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Som att inte den här mystiska filmen redan hade legat uppe i tråden om den faktiskt existerade. Sluta larva er.
Citera
2024-08-01, 19:40
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Som att inte den här mystiska filmen redan hade legat uppe i tråden om den faktiskt existerade. Sluta larva er.

Du får helt enkelt lita på oss.
Citera
2024-08-01, 19:53
Medlem
Skicka filmen, eller beskriv den. Är det något som kommer sänka luffaren?
Citera
2024-08-01, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Skicka filmen, eller beskriv den. Är det något som kommer sänka luffaren?
Håller med. Ni kan inte teasa att ni har något som kan sänka häxbaronen utan att berätta något mer.
Citera
2024-08-01, 20:01
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:

Det är inget larv, den existerar i allra högsta grad.
Att en pappa gör såhär är inte klokt!
Hur tänker den grovstädandes, matlagandes, masserande pappan i Trosa?
Citera
2024-08-01, 20:01
Medlem
abvs avatar
Citat:
Carl har en del fula tatueringar som är rätt svåra att inte känna igen om man säger så. Självklart delas inte klippet i tråden av hänsyn till T och barnen.
Citera
2024-08-01, 20:05
Medlem
En sexfilm alltså? Läste liknande kommentarer om man sorterar efter nya på hans senaste video.

Tråkigt, trodde det skulle vara något som satte dit äcklet så vi kunde slippa hans kanal en gång för alla.
Citera
2024-08-01, 20:12
Medlem
Rask med liten task!
Citera
2024-08-01, 20:14
Avstängd
Låt oss nu prata om huruvida Carl-Fredrik brukar ha en strumpa i kalsongerna när han fotograferar sig i kallingar. Av allt att döma har han en helt vanlig medelpenis, både i grovlek och längd. Ett sånt paket brukar man inte ha om inte ballen är ett tredje ben, vilket han hävdar att den är. Men hans penis ser ut att vara kring 15 +- nån centimeter. Inte den mandingo han hävdar att han sitter inne med.

Sedan kanske man ska tänka på det nästa gång, när man sitter inne med privata bilder eller DM i privata chattar som får någon att se dålig ut, att man kanske inte ska sprida det för vinden i videoklipp för tusentals människor att se det. För den som syns på bilderna kanske inte tycker om det. Så när Chrippa har ladd framför sig eller sitter med en spruta i baken, då kanske man avstår från att lägga ut bilden nästa gång. För det är inte så kul när det händer en själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in