2024-07-15, 20:05
Medlem
Chrippa är besatt av uslingens fru, det är därför han pratat om honom dagligen i flera år, vilken klockren analys från kickassfarsan.
Citera
2024-07-15, 21:02
Medlem
Anatoliys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Sitter och kollar här på Lyxfällan när Johnny går på arbetsintervju och så tänkte jag, jag känner ju ett ännu större original.

Hur tror ni det hade gått för ansiktstatuering på sin första arbetsintervju på 34 år? Om han ens skulle bli kallad dvs, att denna tråden är högst upp när man söker hans namn är knappast någonting som kommer gynna honom i arbetslivet.

Edwaaaaard, det är kickboxning ikv, vad vill du ha från donken??
Vi får nog se Musk på Mars innan vi ser Rask i en arbetsintervju. Var det inte han som tog ett telefonförsäljarjobb och sa upp sig dagen efter?
Citera
2024-07-15, 21:04
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Chrippa är besatt av uslingens fru, det är därför han pratat om honom dagligen i flera år, vilken klockren analys från kickassfarsan.
Alltså han ljuger så han tror på sig själv. Snacka om att han spär på bara för att hela chrippas kanal och alla videos är borta. Chrippa sa typ en mening då och då dessutom utan att ens nämna namn (t.ex. "skönt att vara ute i solen och inte sitta och gömma sig i en koja"). Visst ibland var det kanske tydligt vem han pikade men då var det ju knappast fru rask han syftade på heller. Rask lever i en chrippa-psykos.
Citera
2024-07-15, 21:08
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anatoliy
Vi får nog se Musk på Mars innan vi ser Rask i en arbetsintervju. Var det inte han som tog ett telefonförsäljarjobb och sa upp sig dagen efter?
Han sa upp sig innan lunch, hans telefonfobi gjorde sig påmind.
Citera
2024-07-15, 21:10
Medlem
Anatoliys avatar
Citat:
Antar att det inte ingick gratis lunch på telefonförsäljarjobbet, därav snabb uppsägning... Fan jag skäms i andra hand.
Citera
2024-07-15, 21:32
Medlem
StekplankAmbross avatar
Roligaste är att i början av Chrippa dramat så satt ju Rask och försvarade Chrippa, anklagade Linnea för att vara en lögnare. Han sa att han och Chrippa var väldigt lika och hur han såg att de någon dag kunde bli vänner. Sen när situationen surnade till så vände tydligen Rask ämnet till att Chrippa var en lögnare, missbrukare och kvinnomishandlare. Så snubben som Rask idag anklagar ha förstört hans youtube och karriär är alltså samma snubbe som Rask i början av året såg som en potentiell vän? Varför försvarade han Chrippa om kräftan var så hemsk?

Antingen är Rask ryggradlös eller Sveriges största lögnare... vänta han är ju både och
Citera
2024-07-15, 21:47
Medlem
Citat:

Ironin att telefonskräckbaronen klagar på att cykelleverantören endast tar emot ärenden via mail i senaste videon. Svänger snabbt i Trosa!
Citera
2024-07-15, 22:12
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djurgardstomten
Ironin att telefonskräckbaronen klagar på att cykelleverantören endast tar emot ärenden via mail i senaste videon. Svänger snabbt i Trosa!

Han klarar dessutom av att ringa polis, soc och fan och hans moster ibland... Skönt med selektiv psykisk ohälsa.
Citera
2024-07-15, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djurgardstomten

Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Han klarar dessutom av att ringa polis, soc och fan och hans moster ibland... Skönt med selektiv psykisk ohälsa.

Som av en händelse råkade jag komma över en gammal video med Julgrisen, från den period när han var som mest högfärdig. Då hade han inga problem med att ringa och konfrontera en socialtjänsteman på Trosa kommun över något beslut. Påstridigt ville han att mannen skulle redogöra för beslutet i telefonen, allt så han skulle kunna ha med det i videon.

https://old.bitchute.com/video/aGh7WlZoM45Z/

Fann även massa tiggarlives med Muppen. Här är en som var ganska kul.

https://old.bitchute.com/video/55U12WMenjew/
Citera
2024-07-15, 22:37
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Som av en händelse råkade jag komma över en gammal video med Julgrisen, från den period när han var som mest högfärdig. Då hade han inga problem med att ringa och konfrontera en socialtjänsteman på Trosa kommun över något beslut. Påstridigt ville han att mannen skulle redogöra för beslutet i telefonen, allt så han skulle kunna ha med det i videon.

Härlig video!

Socialkontoret finns ju där för att hjälpa men det enda dom gör iprincip är att stjälpa och göra det svårare för folk

Carl-Fredfik Alexander Rask 2015

Denna video bevisar verkligen hur orealistisk självbild han har, hur dagdrivaren & luffaren Rask som själv aldrig lyft ett ärligt handtag I hela sitt liv ska nu tala om för socionomerna att det vore bättre om det var gamla knarkare som gjorde deras jobb.
Citera
2024-07-15, 23:05
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Haha, tack! Ska genast kolla
Citera
2024-07-15, 23:09
Medlem
Krakatoas avatar
Ok, jag upprepar mig angående den ena requesten men jag har en till:

1. Har ingen videorna när han och T testar och betygsätter sexleksaker?

2. Har ingen videorna när han presenterar sina dofter och är så jääävla nöjd över Söt Apelsin?

EDIT:

3. Det fanns nån video också när han snackar om hur han knullade nån gammal kärring också?
Senast redigerad av Krakatoa 2024-07-15 kl. 23:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in