2024-06-12, 19:56
Medlem
Uslingens nya video.. han vet inte vem analys-hasse är, han har noll koll. Ändå säger han 1 minut tidigare att han håller på med aktier med mera.

Han vet garanterat, och även om han inte gjort det säger han ju sig vara en analytiker, så varför inte ta reda på det.

Han vet att han inte kan uttala sig om det för då skulle han vara tvungen att smutskasta Anjo så han spelar dum istället.

Vilket äckel grisen är, och feg som bara den!
Citera
2024-06-12, 19:57
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Vad är poängen med att "analysera" ett samtal mellan Anjo och Danjal där han håller med dem om precis allting? Vad tillför det?
Citera
2024-06-12, 20:05
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Vad är poängen med att "analysera" ett samtal mellan Anjo och Danjal där han håller med dem om precis allting? Vad tillför det?

Ja du det kan man undra. Han har ju fått komma in i värmen igen efter en lång tid i kylan. Så hans analyser är enbart ryggdunk.
Citera
2024-06-12, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Hans följare verkar ha något slags behov av det? Jag vet inte om de kanske tycker att orginalvideon går för snabbt, så då skruvar Rask ner tempot maximalt, och passar samtidigt på att plantera in sina åsikter.

Jag kan inte komma på nån annan förklaring.
Citera
2024-06-12, 20:20
Medlem
Uslingen har skaffat en enorm häxhatt för att matcha tatueringen, han ser inte klok ut!
Citera
2024-06-13, 01:06
Medlem
abvs avatar
CARL FREDRIK ALEXANDER RASK med pengar på kontot är en riktigt galen komedi. Varför kan han inte bara arbeta så vi slipper vänta så länge mellan gångerna?

CARL! Starta business och köp en bil innan stålarna är slut för fan. Hör av dig om du behöver förslag så kan jag dra en lapp ur min enorma hatt med hjärndöda affärsidéer.
Citera
2024-06-13, 07:07
Medlem
GreenBatterys avatar
Tyckte det varit ovanligt tyst på IG men det visade sig att han gjort den privat igen.
Hur ska han ha det?!

Nu när pengarna flödar borde han köpa fler följare så han framstår som än mer framgångsrik. Kom igen nu, Äggis!!
Citera
2024-06-13, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Tyckte det varit ovanligt tyst på IG men det visade sig att han gjort den privat igen.
Hur ska han ha det?!

Nu när pengarna flödar borde han köpa fler följare så han framstår som än mer framgångsrik. Kom igen nu, Äggis!!
Äggis borde ha både skills och stamina för att bränna igenom arv, försäljningsintäkter etc inom 2 år. Troligen kortare tid än så om det blir drag under galoscherna.
Citera
2024-06-13, 11:57
Medlem
GreenBatterys avatar
Men herregud…har han skaffat en ny hatt?! Jag orkar inte mer!! Hahahahahahaha

Tänk er:
Nya amish-hatten med maxi-brätte
Tantblusen med leopardtema
Svartmålade naglar

Han ÄR Trosas Nalle Knutsson!

Förresten, hur går det med f-skatten och årsredovisningen??
Citera
2024-06-13, 14:45
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Men herregud…har han skaffat en ny hatt?! Jag orkar inte mer!! Hahahahahahaha

Tänk er:
Nya amish-hatten med maxi-brätte
Tantblusen med leopardtema
Svartmålade naglar

Han ÄR Trosas Nalle Knutsson!

Förresten, hur går det med f-skatten och årsredovisningen??

Att se baron von arsle , köpa nytt och leka nyrik tycker jag är jätteroligt.

Fattar idioten att vi inte skrattar eller glädja med han? Utan åt han.
Skulle vara så skoj att sitta i telefon med han och spela in samtalet och ställa massa känsliga frågor. Det har varit skoj som fan.

Tror han hade lagt på luren efter 2 min för han inser hur värdelös han är.

Men vet inte om jag frågat innan. Men hur mycket skattade han för i fjol?
Citera
2024-06-13, 15:35
Medlem
StekplankAmbross avatar
Fy helvete vad jag stör mig på hur lat han är. I sina videos orkar han inte att klippa in videon han reagerar på som de flesta youtubers gör. Istället håller han bara mobilen vid mikrofonen och framstår som en jävla luffare. Det är verkligen den lägsta formen av engagemang i en video. Varför frågar han inte Anjo eller Jocke om hjälp? De är ändå så goda vänner?

Inte konstigt att hans pissiga kanal inte växt på alla dessa år
Citera
2024-06-13, 16:51
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Fy helvete vad jag stör mig på hur lat han är. I sina videos orkar han inte att klippa in videon han reagerar på som de flesta youtubers gör. Istället håller han bara mobilen vid mikrofonen och framstår som en jävla luffare. Det är verkligen den lägsta formen av engagemang i en video. Varför frågar han inte Anjo eller Jocke om hjälp? De är ändå så goda vänner?

Inte konstigt att hans pissiga kanal inte växt på alla dessa år
Han gjorde ju en guide till mindre kreatörer förut där han sa att det var precis så man inte skulle göra för då kommer ingen vilja kolla på dina videos. Man måste lägga ner mycket tid och energi på manus och redigering. Den videon hade jag betalat för att se igen. Han är så jävla kung.

Bonus: han har sagt att anledningen till att han är dålig på att redigera efter tio år på tuben är för att han helt enkelt inte vill vara bra på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in