2024-05-29, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Bara jag som tycker att Rasks senaste video är riktigt ocharmig?

Han sitter och pratar någon som uppenbarligen mår dåligt.
Han själv nämner att han blev utsatt av chrippa men det var enligt Rask mycket värre för det skedde offentligt.
Så där fanns det rättigheter att må dåligt. Men inte när Cluee är det.

Helt enig med dig. Otroligt känslokall och vedervärdig video.
Såhär beter sig någon som saknar empati totalt dvs en psykopat eller narcissist.
Citera
2024-05-29, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Ny banger. Sågar Cluee vid fotknölarna för att han mår dåligt. Analyserar fram att han får skylla sig själv samt slår sig för bröstet och påstår att Skvallerbyttan var en mycket bättre nyhetskanal och att han pratar med Jocke varje dag om djupa saker.

https://www.youtube.com/watch?v=Sjg_nwc4d34
Vem är Rask att diktera hur cluee bör sköta sin kanal och peka ut var han brister?
Det är knappast upp till han att avgöra.

Och att han sparkar på Cluee när han mår dåligt är så äckligt av honom att det inte liknar någonting.
Rask är en asätare!

Jag hoppas att cluee rycker på axlarna åt den här pissiga videon och sedan gör sin kanal utifrån vad HAN själv vill göra av den.
Citera
2024-05-30, 01:54
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Vem är Rask att diktera hur cluee bör sköta sin kanal och peka ut var han brister?
Det är knappast upp till han att avgöra.

Absolut inte. Han är ju sämst.

Men jag gissar att vi har förklaringen här. Cluee pratar om Rask, vilket gjort kojbyggaren arg.
Han nämner summor vid köp och sälj av kanalen och om det stämmer är ju Rask helt dum i huvudet.

https://youtu.be/lCzEaPZi8Pw?si=WRp2FV3tHd-aPGJf&t=399
Citera
2024-05-30, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Absolut inte. Han är ju sämst.

Men jag gissar att vi har förklaringen här. Cluee pratar om Rask, vilket gjort kojbyggaren arg.
Han nämner summor vid köp och sälj av kanalen och om det stämmer är ju Rask helt dum i huvudet.

https://youtu.be/lCzEaPZi8Pw?si=WRp2FV3tHd-aPGJf&t=399

Den videon har nog triggat honom, samt att Rask vill stödja sina (låtsas)kompisar på youtube.

Det är ett under att Cluee kan hålla sig för skratt när han presenterar vändorna kring Rasks kanal.
Citera
2024-05-30, 09:58
Bannlyst
Alla Rasks "analyser" / förtalsvideos om Chrippa har renderat i att alla pengar går direkt till Chrippa. Detta försöker Rask nu lönlöst lösa. Chrippa sade att detta skulle hända för ca 1-2 mån sedan.
Citera
2024-05-30, 12:51
Medlem
StekplankAmbross avatar
Rasks senaste video om Cluee... Syftet var bara att pissa på honom. Rask är fortfarande bitter över att Cluee kickade honom från Ninetone, så fort Cluee ligger ner så tar Rask chansen att sparka och spotta på honom.

Och varför sitter han och spelar upp ljudklipp på när Jocke pratar om honom? Vad fan tillförde det? Var det bara för att visa hur tighta dom är? När var senaste gången Jocke kom och besökte Rask?
Citera
2024-05-30, 14:35
Medlem
abvs avatar
Börjar det inte bli dags för anjo och jocki att slänga rasken under bussen?

Skapligt jobbig människa att ha klängandes efter sig hela tiden. Alla dessa fattiga och perversa AI-genererade ljudklipp av jocke och anjo som höjer rask till skyarna. Jag hade fan lackat totalt, det där är väl det sista man vill beblanda sig med om man försöker göra en karriär på internet.

Har de ens någon nytta av rask längre? Nej rask är total deadweight för dem nu. Även om de är två stolpskott själva så lider jag nästan med dem.

Skoja jag måste ha fått ett släng av GROV ADHD som skriver sådant tok. Menade såklart
😂😂😂😂😂😂👏👏👏
Citera
2024-05-30, 15:08
Medlem
Rasks nya ''fanbase'' är ju outhärdliga. Dom som kommit sedan första Chrippa-videon alltså.. vill inte skriva detta egentligen men som det har sagts, ja hans nya följare är nästan i samma liga som magmysmicke..
Citera
2024-05-30, 16:07
Bannlyst
Sitter Rask seriöst och hittar på att han har kontakt med Jocke och skapar sedan AI-ljudklipp där Jocke är hur sliskig som helst? Om detta vore äkta så vore Jocke olämplig som förälder. Att Rask var olämplig visste vi redan...
Citera
2024-05-30, 16:31
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toalettborsten
Sitter Rask seriöst och hittar på att han har kontakt med Jocke och skapar sedan AI-ljudklipp där Jocke är hur sliskig som helst? Om detta vore äkta så vore Jocke olämplig som förälder. Att Rask var olämplig visste vi redan...
Känner att det bara är en tidsfråga innan Jockebööy slänger Rask under bussen. Han är en liability.

Var någon som skrev när var Jockeboy senast hemma hos Rask som om det skulle hända

Det är en enorm risk att ha Rask runt i kring sig, bara synen av hans vulgära tatuerade äggskalle är förödande för vilket varumärke som helst.
Citera
2024-05-30, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Känner att det bara är en tidsfråga innan Jockebööy slänger Rask under bussen. Han är en liability.

Var någon som skrev när var Jockeboy senast hemma hos Rask som om det skulle hända

Det är en enorm risk att ha Rask runt i kring sig, bara synen av hans vulgära tatuerade äggskalle är förödande för vilket varumärke som helst.
Har han tatuerat in en häxa på huvudet??? Han är ju dum i huvudet. Hans barn börjar ju bli stora nu och är inne här och läser. Jag skulle skämts ihjäl.
Citera
2024-05-30, 17:14
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toalettborsten
Har han tatuerat in en häxa på huvudet??? Han är ju dum i huvudet. Hans barn börjar ju bli stora nu och är inne här och läser. Jag skulle skämts ihjäl.
Det är en häxhatt & sopskyffel som ska symbolisera hans "spiritualutet", vad han menar med det är att han ligger på sängen och "mediterar" samtidigt som han lyssnar på heavy metal oj klockan är 1717, det måste betyda att jag ska fortsätta förtala Chrippa.

När han nygjort tatueringen så satt han vänd med den huvudsidan mot kameran lite sådär "oskyldigt", så att alla skulle se... i vanliga fall sitter han i regel alltid vänd åt andra hållet. Det var supercringe, hej kolla på mig, jag har bläck på skallen, det är mycket viktigare än att betala den där kvarts miljonen med skulder.

Hans äldsta blir tonåring nästa år och har förmodligen skämts röven av sig sedan han utvecklat ett medvetande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in