Citat:
Ursprungligen postat av
What-do-u-meanhi
Rask är ju inte speciell så, finns många just som han. Fast de flesta har inte så mycket följare.
Du har helt rätt. Grejen med Rask är att han inte har någon passion, inget han vill här i livet. Han trodde att YT skulle vara en lätt utväg, att "alla kan tjäna pengar på det". Men så lätt är det inte. Varför har alla stora streamers och de med YT lyckats? För att det är sekundärt. Kollar man på Asmongold, t.ex. så är spelandet nr 1, och streamingen kom sen. Andra gav sig in i YT med en klar idé, "det här intresserar mig, och jag vill prata om det och göra videos, t.ex. en del Amerikanska true crime-kanaler jag tittar på, som Strangerstories t.ex.
PatRask har ju försökt med massor av olika grepp, snuskanal, musikkanal, "nyhets"kanal, engelsk musikkanal men inget funkar. För att det här är inte hans grej. Så enkelt är det. Han vill bara slippa arbeta och han har ingen psykisk sjukdom som gör honom inkapabel till det.
Och anledningen till att han har "följare" är för att han har köpt majoriteten av dem.