Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
Jag klarade som vanligt inte många minuter. Han lyssnar till en gammal reaktionsvideo han han själv gjort. Han säger att han bara ska kolla på Chrilles klipp och göra en ny "analys". Klickade mig snabbt igenom och lyckades hitta lite utav ett guldkorn!
Kolla från 30:10! Där kan Raskis inte hålla sig från att lyssna på och hålla med sig själv från tidigare video. Och han gör det med ett väldigt konstigt minspel. Surrealistiskt

Baronen är mannen som gav självgodheten ett ansikte.
"Som jag sagt bla bla bla"
Han tar på fullaste allvar stolthet i att han sagt en jävla massa dravel framför en kamera i flera år. Han har gjort en driva av videor där han gör ifrån sig läten i 10 års tid och tycker att han har skapat något av värde. Det enda han är är en reklampelare, som drar in mindre pengar på att vara det än en städare eller en anställd på McDonalds, fast med alla problem som kommer av att vara en offentlig person. Det låter så jävla ovärt.
Det är dags för den här sladdertackan att sluta sitta och säga saker i videor. Det är dags för honom att börja agera innan det är försent. Det kommer vara en så tragisk jävla syn att bevittna när Carl-Fredrik firar 15 år på tuben.. 40 år gammal, fortfarande fast i sin fantasivärld, och han kommer inse att ingen egentligen brydde sig om hans gärning på Youtube. Och den enda egentliga effekten var att han försummade sina barn.