2024-03-12, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Jaa, jag får nog ta på mig det
Det känns som att det blivit ganska etablerat nu

Väldigt etablerat. Låg det nån sanning i att du hört att folk i Trosa kallade honom för det, eller var det bara trollning?

Episkt namn är det. Inte bara det ursprungliga. Blir ännu mer kul när man förenar Baronen med valfritt karaktärsdrag som idioten besitter. Företagsbaronen, Förtalsbaronen, Sova till lunch-Baronen, Lögnbaroben, bara fantasin sätter gränserna.
Citera
2024-03-12, 20:57
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Väldigt etablerat. Låg det nån sanning i att du hört att folk i Trosa kallade honom för det, eller var det bara trollning?

Episkt namn är det. Inte bara det ursprungliga. Blir ännu mer kul när man förenar Baronen med valfritt karaktärsdrag som idioten besitter. Företagsbaronen, Förtalsbaronen, Sova till lunch-Baronen, Lögnbaroben, bara fantasin sätter gränserna.
Det var roligt när han försökte äga öknamnet och döpte om kanalen till Bajsbaronen för ett tag.

Snälla Baronen, förändra dig aldrig, snart står du på en scen och underhåller oss.
Citera
2024-03-12, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/aSU9jI2wNHk?si=wzU3u3h_OhJ1us3Y

Ny video om Chrippa.
Rasken reagerar på vad Chrippa har sagt i en video som Rask reagerade på i somras, men han väljer att spola förbi vad han själv säger, eftersom det inte är intressant?!

Rasken har kvar sin anmälan, om Chrippa kommer anmäla honom, så han känner sig säker...

Jag klarade som vanligt inte många minuter. Han lyssnar till en gammal reaktionsvideo han han själv gjort. Han säger att han bara ska kolla på Chrilles klipp och göra en ny "analys". Klickade mig snabbt igenom och lyckades hitta lite utav ett guldkorn!

Kolla från 30:10! Där kan Raskis inte hålla sig från att lyssna på och hålla med sig själv från tidigare video. Och han gör det med ett väldigt konstigt minspel. Surrealistiskt
Senast redigerad av Ralfhead 2024-03-12 kl. 21:45.
Citera
2024-03-12, 21:47
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Jag klarade som vanligt inte många minuter. Han lyssnar till en gammal reaktionsvideo han han själv gjort. Han säger att han bara ska kolla på Chrilles klipp och göra en ny "analys". Klickade mig snabbt igenom och lyckades hitta lite utav ett guldkorn!

Kolla från 30:10! Där kan Raskis inte hålla sig från att lyssna på och hålla med sig själv från tidigare video. Och han gör det med ett väldigt konstigt minspel
Hahaha, det är svårt att ta in att CFAR är en trebarnsfar som ägnar all sin tid åt att leka betydelsefull.
En mer självupptagen människa har jag sällan skådat.

Undrar om Rasken kommer göra ett poddavsnitt där han läser Chrippas häktningspromemoria?
Citera
2024-03-12, 22:05
Medlem
Citat:

Kolla från 30:10! Där kan Raskis inte hålla sig från att lyssna på och hålla med sig själv från tidigare video. Och han gör det med ett väldigt konstigt minspel. Surrealistiskt

Baronen är mannen som gav självgodheten ett ansikte.

"Som jag sagt bla bla bla"

Han tar på fullaste allvar stolthet i att han sagt en jävla massa dravel framför en kamera i flera år. Han har gjort en driva av videor där han gör ifrån sig läten i 10 års tid och tycker att han har skapat något av värde. Det enda han är är en reklampelare, som drar in mindre pengar på att vara det än en städare eller en anställd på McDonalds, fast med alla problem som kommer av att vara en offentlig person. Det låter så jävla ovärt.

Det är dags för den här sladdertackan att sluta sitta och säga saker i videor. Det är dags för honom att börja agera innan det är försent. Det kommer vara en så tragisk jävla syn att bevittna när Carl-Fredrik firar 15 år på tuben.. 40 år gammal, fortfarande fast i sin fantasivärld, och han kommer inse att ingen egentligen brydde sig om hans gärning på Youtube. Och den enda egentliga effekten var att han försummade sina barn.
Citera
2024-03-12, 22:38
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Ni röstar väl ja för fler Chrippavideos?
Citera
2024-03-12, 22:54
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:

Visst är det ett bra namn som går att kombinera i det oändliga beroende på Baronens nycker och anspråk

Sanningen är den att;
-Då det begavs sig så florerade smeknamnet i en ganska begränsad grupp, men tack vare tråden här och det genomslag namnet fick så är det nu välkänt i hela Trosa

-Jag känner den som först myntade namnet mycket, mycket väl..
Citera
2024-03-12, 23:24
Medlem
Citat:
Baronen är mannen som gav självgodheten ett ansikte.

"Som jag sagt bla bla bla"

Han tar på fullaste allvar stolthet i att han sagt en jävla massa dravel framför en kamera i flera år. Han har gjort en driva av videor där han gör ifrån sig läten i 10 års tid och tycker att han har skapat något av värde. Det enda han är är en reklampelare, som drar in mindre pengar på att vara det än en städare eller en anställd på McDonalds, fast med alla problem som kommer av att vara en offentlig person. Det låter så jävla ovärt.

Det är dags för den här sladdertackan att sluta sitta och säga saker i videor. Det är dags för honom att börja agera innan det är försent. Det kommer vara en så tragisk jävla syn att bevittna när Carl-Fredrik firar 15 år på tuben.. 40 år gammal, fortfarande fast i sin fantasivärld, och han kommer inse att ingen egentligen brydde sig om hans gärning på Youtube. Och den enda egentliga effekten var att han försummade sina barn.

Rasken behöver ha sin fantasivärld! Det är det enda han har i sin tillvaro, det enda att hålla fast sig i. När han bränt arvet och eventuellt dragit på sig nån ytterligare dom kanske fantasibubblan spricker. Då kan nog panikångestattackerna komma att lösa av varandra. Rasken har ju inget att falla tillbaka på, inget gammalt jobb, ingen arbetslivserfarenhet, inget. Det är ändå en taskig sits att va i när man är 40 år. Kanske bättre att fortsätta drömma ändå
Senast redigerad av Ralfhead 2024-03-12 kl. 23:27.
Citera
2024-03-12, 23:50
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Rasken behöver ha sin fantasivärld! Det är det enda han har i sin tillvaro, det enda att hålla fast sig i. När han bränt arvet och eventuellt dragit på sig nån ytterligare dom kanske fantasibubblan spricker. Då kan nog panikångestattackerna komma att lösa av varandra. Rasken har ju inget att falla tillbaka på, inget gammalt jobb, ingen arbetslivserfarenhet, inget. Det är ändå en taskig sits att va i när man är 40 år. Kanske bättre att fortsätta drömma ändå
Mest troligt så blir det några år med piller & sprit innan han tar till repet i någon källarlägenhet som soc bistått med. Detta är ett mycket troligare scenario än att han skulle kavla upp ärmarna och börja bygga ställning i -10°, sillmjölken är alldeles för vek.

Det bästa för familjen är om han faller i glömska på någon låst institution. Då kan barnen få closure och Therese en andra chans på ett liv hon förtjänar.
Citera
2024-03-12, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Visst är det ett bra namn som går att kombinera i det oändliga beroende på Baronens nycker och anspråk

Sanningen är den att;
-Då det begavs sig så florerade smeknamnet i en ganska begränsad grupp, men tack vare tråden här och det genomslag namnet fick så är det nu välkänt i hela Trosa

-Jag känner den som först myntade namnet mycket, mycket väl..

Ja, det kunde man väl ana att det går runt öknamn för tokstollen på hans egen hemort. Han ser verkligen ut som en sån som folk stannar upp och skrattar och pekar på när man ser honom på gatan.
Citera
2024-03-13, 00:34
Medlem
Rask senaste video består alltså utav att han reagerar på en video där han reagerar på en video av chrippa. Vem är som rask och reagerar och analyserar sin egna video. Killen behövs tvångsmedicineras.
Citera
2024-03-13, 00:38
Medlem
Varför talar både Rask och Chrippa så dålig svenska trots deras etnicitet och uppväxt. Det är alldeles för ofta grammatiken blir helt åt helvete. Har den svenska skolan misslyckats på landsbyggden?
Senast redigerad av TjackOchLov 2024-03-13 kl. 00:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in