2023-06-24, 17:29
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det är mögelbaronens egna ord, sådär blir det om man sitter och gråtrunkar i duschen i tre timmar varje dag.

https://youtu.be/dEGEI_WVWM0

Usch hade glömt bort hur illa det var/är. Inte konstigt han är sjuk jämt, vilket han komiskt nog är även i detta klipp haha.
Citera
2023-06-24, 22:09
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Har en hel del sköna minnen!
Äntligen en tråd i min barnsliga skitsmak!

Har gjort en hel del som involverar avföring i mina dagar.
Jag och en polare var fan "bajskungar" från 12års ålder till 14.
Skriver inte allt för gör jag det så kommer jag sitta här tills på lördag eftermiddag.
Farsan var på den tiden i USA på business i princip jämt, så vi hade hans lägenhet för oss själva där vi gjorde all jordens skit.
En gång så stekte vi en skitkorv.
Minns en gång när jag låste in oss i sovrummet och slängde ut nyckeln under dörrspringan, drog ned byxorna och satte mig och sket på golvet, smetade ut det och tvingade min polare att torka upp det, annars så skulle jag smeta av mig skiten på honom, vi kom ut två timmar senare när hans städerska kom.
vi brukade även skita i 91:an och kalle anka tidningar, pressa ihop dem och posta dem till folk.
Pissade och sket i brevinkast i trappuppgångar.
Sket i näven och sulade skiten i ryggen på min dåvarande flickvän.
På bibliotekstoaletten hände det flera gånger att vi sket i handfatet, på ringen osv och smetade ut det i hela jävla rummet.
Vi var på fest i främmande stad en gång och låg övernatt där.
Morgonen efter så står jag i duschen och polar'n sitter på muggen, då drar jag bort duschdrapperiet med ett "rytch", vänder mig emot honom, särar på skinkorna med händerna och sprutar bakisdiarré över hela kakelväggen och på golvet.
Sedan pissar vi i varenda schampo, duschcréme och balsam innan vi drar därifrån.

En annan rolig sak som hände kvällen innan var att jag kände att nu jävlar har jag jordens jävla brakskit på gång, så vi sitter vid bordet och spelar ngt spel, då säger jag bara : lyssna på det här och klämmer rför kung och fosterland, då känner jag hur det blir helt jävla smetigt mellan skinkorna, det var fan ingen mök, det var diarré.
Alla börjar dödsgarva och jag får ställa mig i duschen haha.

Vill bara tillägga att detta var 7-8 år sedan och att dessa galenskaper har upphört för länge sedan.

Själv har man aldrig ägnat sig åt sådana aktiviteter.

Citera
2023-06-24, 22:22
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo

Rask slår mig som en riktigt snuskig och pervers människa.

Skulle inte bli nämnvärt förvånad om Therese skitit honom i ansiktet medans han ligger och stönrunkar med spagettiarmarna.

Har man stekt en skitkorv har man garanterat ätit en också, den där människan är bortom räddning.
Citera
2023-06-24, 22:25
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo

(FB) Fetto sprutlackerar toaletten.
Det finns ingen ände på raskis bajsfetischer.
Hans egna inlägg skriker:
"Allt ljus på MIG!"
När man dessutom vet att han borde varit en ansvarstagande far, blir det så bedrövligt.
Han är förändrad nu, påstår han. Really?
Eftersom du läser här, raskis, ge oss svar på tal.
Citera
2023-06-24, 22:42
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Det är jag övertygad om!
Är trött på min trånga sits, min bil, min trånga lgh, min trånga plånbok, situationen.
18 månader senare. Vad har förändrats? Han kör runt i en död människas gamla bil som han redan lyckats få körförbud på, Alf tittar ner från himlen och suckar högt.

Nej han harvar fortfarande på med en podd som har ett par hundra utvecklingsstörda lyssnare och hänger fortfarande ut oskyldiga människor på internet. Slår man upp Carl-Fredrik Alexander Rask i en ordbok så dyker det upp en bild på en 85kg bajshög.
Citera
2023-06-24, 22:50
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Nu trodde jag att du menade samma lögner som alla andra menar, att jag startar en webutik ist för en städfirma tex.
Samtliga saker du skriver är ju saker som räknas in i mitt åtal, som jag redan har sotat för, skadestånd är utdelade, jag kommer aldrig någonsin göra om det, och jag har aktivt träffat frivården under ett år, och jag vill förändras.
Jag kan inte heller "be om ursäkt" för dessa saker, då skulle antagligen ett nytt åtal väckas mot mig om jag börjar prata om det IGEN, det skulle inte heller vara särskilt schysst mot målsägarna att i detalj riva upp gamla sår igen, öppet på internet, vilket du själv nu precis i detalj gjorde, och du påstår dig vara god vän med målsägandefamiljen?
Jag är ledsen för precis allt skit jag ställt till med, hur skulle det ens vara tänkbart möjligt för mig att i detalj gå in specifikt på varenda liten sak och förklara, det går ju inte ens om jag vill.
Jag har bett om ursäkt, jag vill förändras, om man vill godta ursäkte eller inte kan jag inte tvinga någon till, jag får "bite the bullet", jag har iaf sträckt ut min hand och försökt.

Alla dessa saker KAN jag inte prata om igen
Vad har förändrats?

En snabb titt på kanalen och man ser att majoriteten av alla videos du fortfarande gör är uthängningar.

Some people never learn..
Citera
2023-06-24, 23:37
Medlem
Maskotens avatar
Denna afton sitter jag här och avnjuter mitt bibliotek av gamla Rask-filmer. Rask har precis berättat om "när han jobbade på LSS-boende så var det en person där som var utåtagerande och som gillade att stjäla knivar från köket och gömma dom i sitt rum, och det var inga köksknivar utan det var såhär stora, riktiga, rejäla köttknivar!", och så mäter han upp typ 40 centimeter. Och detta var andra gången i samma video som Rask proklamerar att han minsann jobbat på ett LSS-boende en gång förut.

Någon som minns när Rask berättade detta? Hur mycket skämdes ni? Minns ni om någon påpekade att Rasks beskrivning på knivarna gav motsatt effekt då det gjorde det övertydligt att Rask aldrig har jobbat? Det var ett LSS-boende, inte en jaktaffär som du påstod att du jobbade på...
Citera
2023-06-24, 23:48
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Denna afton sitter jag här och avnjuter mitt bibliotek av gamla Rask-filmer. Rask har precis berättat om "när han jobbade på LSS-boende så var det en person där som var utåtagerande och som gillade att stjäla knivar från köket och gömma dom i sitt rum, och det var inga köksknivar utan det var såhär stora, riktiga, rejäla köttknivar!", och så mäter han upp typ 40 centimeter. Och detta var andra gången i samma video som Rask proklamerar att han minsann jobbat på ett LSS-boende en gång förut.

Någon som minns när Rask berättade detta? Hur mycket skämdes ni? Minns ni om någon påpekade att Rasks beskrivning på knivarna gav motsatt effekt då det gjorde det övertydligt att Rask aldrig har jobbat? Det var ett LSS-boende, inte en jaktaffär som du påstod att du jobbade på...
Har du lust att dela med dig? En gammal Rask video gör livet så mycket enklare när man har en bakfylla..

Jag tror att hans sk "jobb" på lss boende rör sig om ett par dagars praktik i högstadiet. Rask är inte en omhändertagande människa, han är motsatsen, en amöba som livnär sig på andra människors energier. Narcissister jobbar väldigt sällan i service & vårdjobb, polis, säljare, och egen företagare är vanligare branscher.
Citera
2023-06-24, 23:50
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Har du lust att dela med dig? En gammal Rask video gör livet så mycket enklare när man har en bakfylla..

Jag tror att hans sk "jobb" på lss boende rör sig om ett par dagars praktik i högstadiet. Rask är inte en omhändertagande människa, han är motsatsen, en amöba som livnär sig på andra människors energier. Narcissister jobbar väldigt sällan i service & vårdjobb, polis, säljare, och egen företagare är vanligare branscher.
Det vore en ära att få förse självaste Kickassfarsan med detta material, tillåt mig ladda upp det på bästa sätt för er njutning, återkommer med länk. Goder afton. Kika på T's patte sålänge:
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Här kommer en julklapp från Rask, närmare bestämt hans fru!

https://imgur.com/a/aPEKR7g
Hon har fan bra pattar ändå, älskar vårtorna.
Citera
2023-06-25, 00:00
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
https://tempclip.com/DlgbSOjC7KkNNyR/watch
Citera
2023-06-25, 00:08
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Det vore en ära att få förse självaste Kickassfarsan med detta material, tillåt mig ladda upp det på bästa sätt för er njutning, återkommer med länk. Goder afton. Kika på T's patte sålänge:

Hon har fan bra pattar ändå, älskar vårtorna.
Jo dom där fläskpattarna skulle man inte ha något emot att få upptryckta i ansiktet.
Citat:
https://tempclip.com/DlgbSOjC7KkNNyR/watch
Tack vännen
Citera
2023-06-25, 11:54
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Jo dom där fläskpattarna skulle man inte ha något emot att få upptryckta i ansiktet.

Tack vännen

Rask alltså...Det är det vanliga. Är det något han stör sig på så är det fel på hela Sverige, han fattar inte ens hur saker fungerar. "Ska det vara såhär?" "Det finns inget annat land i hela världen..." bla bla. Han måste förstå att han inte låter mer intelligent för att han låter upprörd när han pratar.

Faktum är att vi har det ganska bra i Sverige, inte minst han själv. Dock förstår han inte själv att han inte skulle kunna fortsätta glida på samma vis om de han röstar på får makten.

Snart är husten här:

https://postimg.cc/LJBHVVLH
Senast redigerad av Wooqiprwo 2023-06-25 kl. 11:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in