Citat:
Ursprungligen postat av
Maskoten
Denna afton sitter jag här och avnjuter mitt bibliotek av gamla Rask-filmer. Rask har precis berättat om "när han jobbade på LSS-boende så var det en person där som var utåtagerande och som gillade att stjäla knivar från köket och gömma dom i sitt rum, och det var inga köksknivar utan det var såhär stora, riktiga, rejäla köttknivar!", och så mäter han upp typ 40 centimeter. Och detta var andra gången i samma video som Rask proklamerar att han minsann jobbat på ett LSS-boende en gång förut.
Någon som minns när Rask berättade detta? Hur mycket skämdes ni? Minns ni om någon påpekade att Rasks beskrivning på knivarna gav motsatt effekt då det gjorde det övertydligt att Rask aldrig har jobbat? Det var ett LSS-boende, inte en jaktaffär som du påstod att du jobbade på...
Har du lust att dela med dig? En gammal Rask video gör livet så mycket enklare när man har en bakfylla..
Jag tror att hans sk "jobb" på lss boende rör sig om ett par dagars praktik i högstadiet. Rask är inte en omhändertagande människa, han är motsatsen, en amöba som livnär sig på andra människors energier. Narcissister jobbar väldigt sällan i service & vårdjobb, polis, säljare, och egen företagare är vanligare branscher.