2023-04-07, 14:38
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
jag swishade 2500 utanför liven

Vi får se
Schysst! Då blir det en femma tjack, en karta öl och en jameson till pappisch! Samtidigt får ungarna dela på ett trepack kinderägg och till Therese blir det 2kg korv.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Sånt jävla skitsnack, ”män är svin”. Nej, nästan alla män är snälla och beskedliga, laglydiga personer till skillnad från slödder som Carl-Fredrik, han projicerar bara sin egen inställning på sig själv på alla andra.

Som att kvinnor bara är mysiga och behagliga och snälla. Även där är förstås de flesta kvinnor schyssta. Det är också så att män generellt är mer våldsbenägna än kvinnor. Men på varje kriminell mördare och vidrig brottsling går det en jävla massa kvinnor som är beredda att suga kuken på dessa dårar. Bli dömd för mord och hamna på löpet i Aftonbladet, du kommer få bada i fitta.

Även hans egen kvinna är ju en sån. Innan Baronen knullade hon kriminella blattar, och sedan de träffats har Baronen gjort mycket för att efterlikna en kriminell kåkfarare, med synliga tatueringar i ansiktet, för att tillfredsställa hans kvinnas sexuella behov.

Män är svin, aa fast de för också fram samhället. För att kvinnan ska kunna städa och göra fint i det där badrummet så måste någon först bygga det där badrummet, och det är nästan alltid en man.

Käften på dig, Cuck-Baronen.
Detta uttalande la jag också märke till, projektionsbaronen basunerade som vanligt bara ut sitt självhat på omgivningen. Varför just igår på liven var förmodligen för detta "troll" lyckades med att dra fram dom riktigt otrevliga tankarna han har om sig själv.

Det var en riktigt underhållande live.
Citera
2023-04-07, 15:38
Medlem
Citat:

Vi får se

Du skrev ju igår under tiden när liven pågick att du swisha. Lägg upp en bild på din swish då! Finns inget som kopplas till dig så upp med bevisen. Schyst om du har gjort det men ställer mig tveksam, mycket snack på många här att man donerat osv men aldrig något bevis på en Swish eller överföring.

Citat:
Vi får se. Jag swishade med medelandet ”Till barnen”

Så håll utkik så får vi helt enkelt se
Citera
2023-04-07, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Sanningens ord 🙌🙏❤
Frågan är bara hur länge kommer han får fortsätta 🤔
Att familjen är hjärntvättad & medberoende förstår vi alla!
Men när kliver myndigheter in & räddar upp situationen ???🤔

Det ligger ju till så i Sverige att barn omhändertas inte eller vad det nu är för insatser av myndigheter du menar pga ekonomiska skäl utan då råds familjen till att söka ekonomiskt bistånd! Bajsbaronens familj ligger enligt deklarationerna precis över den gränsen ekonomiskt där det anses att de vuxna i hushållet fakriskt KAN tillgodose barnens behov!
Med det sagt så fattar ALLA förutom Narsicisten Carl Fredrik att vi bor i Sverige! Där funkar inte argumentet ”mina barn har mat i magen o kläder på kroppen” det behovet tillgodoser man sina barn av ren jävla instinkt som förälder, det är inget jävla försvarsargument att man klär o matar sina barn! Vi bor alltså inte i Ukraina utan Sverige, där ligger standarden lite högre vilket är elakt utav honom att bete sig som om den inte gör!
Då kommer nästa ursäkt ”När jag växte upp fanns det pengar men inte närhet av min pappa han missbrukade buhuhu”
Han satt säkert och sov ute på parkeringen i bilen utslagen av benso och opiater i 3 grader just för att han inte pallade med Carl Fredrik!

Vi har ju sett på video hur han redan i unga år betedde sig som en jävla gris utan att någon sa ett ljud! Farmor råkar gå in lite i bild när Carl Fredrik ska dansa framför kameran och ungjäveln reagerar med våld mot sin farmor direkt och sparkar, hyttar o gapar efter henne! Så NEJ Carl Fredrik det ena utesluter inte det andra vilket han har som motargument te o va en arbetslös slashas som hellre diskuterar att det är tråkigt o va flint så han måste tatuera sitt huvud trots att det är HAN som självmant rakar av sig håret än att diskutera hur han ska förbättra sitt CV med någon praktiskt utbildning kanske eller folkhögskola eller vafan som helst! Han hade haft nästan 17 tusen rent i månaden in om han bara läste på distans några grundämnen på en folkhögskola, det kräver kanske 3 timmar om dagen! MYCKET mindre än vafan han lägger framför datorn o leka!
Ursäkter på ursäkter! Fattar inte ser hans fru inte slängt ut honom de hade alla normala människor gjort! 😆🤦🏼
Citera
2023-04-07, 18:11
Avstängd
KungPungPats avatar
så hur mycket tjänade eller förlorade Rask på att sälja och köpa tillbaka sin youtubekanal till och från Livros?

Livros snackar om det i denna video men han vill ju ha betalt genom Patreon för att berätta det för mina öron: https://youtube.com/shorts/cVDUg2VQpuE?feature=share

6 timmar gammal video.

Rask och Livros är riktiga affärsmän med klockor för 15 papp.
Citera
2023-04-07, 18:13
Medlem
Citat:

Vi får se

Smart o göra en person en otjänst genom att random swisha pengar när han vrålgapat att han ”är en skattebetalare” vad ska han då med dina allmosor till? Han är ju för dum i huvudet för att ens vara tacksam utan funderar istället på när hans CV och bankkonto ser värre ut än krig att tatuera hela huvudet, senast skulle han med laser ta bort kladdet i nyllet 🤣 Han är så jävla lat att han ingen hjälp ska ha! Med hans ålder och 3 barn utan full gymnasiekompetens ens så hade han haft 17tkr rent ut i månaden bara genom en folkhögskoleutbildning på distans via datorn hemma med MAX 3 Tim arbete om dagen! Istället tigger han hundralappar på Youtube i en live där han sa NOLL intressant så ens dom kronorna arbetade han för! Gör såklart som du behagar, jag hade nog skänkt dina påstådda 2500kr till Ukrainahjälpen eller något istället! Pengarna vilket endast är ett påstående från dig dock men shoot! Du är duktig på att märka andras påståenden i tråden som BS o den som pekar är ofta den skyldige så du har nog en släng av baronens mytomani i dig du också som i biten idol av Glimmrande sir af Bajsbaronen från Trosa 👍🏼🤣
Citera
2023-04-07, 18:17
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Det ligger ju till så i Sverige att barn omhändertas inte eller vad det nu är för insatser av myndigheter du menar pga ekonomiska skäl utan då råds familjen till att söka ekonomiskt bistånd! Bajsbaronens familj ligger enligt deklarationerna precis över den gränsen ekonomiskt där det anses att de vuxna i hushållet fakriskt KAN tillgodose barnens behov!
Med det sagt så fattar ALLA förutom Narsicisten Carl Fredrik att vi bor i Sverige! Där funkar inte argumentet ”mina barn har mat i magen o kläder på kroppen” det behovet tillgodoser man sina barn av ren jävla instinkt som förälder, det är inget jävla försvarsargument att man klär o matar sina barn! Vi bor alltså inte i Ukraina utan Sverige, där ligger standarden lite högre vilket är elakt utav honom att bete sig som om den inte gör!
Då kommer nästa ursäkt ”När jag växte upp fanns det pengar men inte närhet av min pappa han missbrukade buhuhu”
Han satt säkert och sov ute på parkeringen i bilen utslagen av benso och opiater i 3 grader just för att han inte pallade med Carl Fredrik!

Vi har ju sett på video hur han redan i unga år betedde sig som en jävla gris utan att någon sa ett ljud! Farmor råkar gå in lite i bild när Carl Fredrik ska dansa framför kameran och ungjäveln reagerar med våld mot sin farmor direkt och sparkar, hyttar o gapar efter henne! Så NEJ Carl Fredrik det ena utesluter inte det andra vilket han har som motargument te o va en arbetslös slashas som hellre diskuterar att det är tråkigt o va flint så han måste tatuera sitt huvud trots att det är HAN som självmant rakar av sig håret än att diskutera hur han ska förbättra sitt CV med någon praktiskt utbildning kanske eller folkhögskola eller vafan som helst! Han hade haft nästan 17 tusen rent i månaden in om han bara läste på distans några grundämnen på en folkhögskola, det kräver kanske 3 timmar om dagen! MYCKET mindre än vafan han lägger framför datorn o leka!
Ursäkter på ursäkter! Fattar inte ser hans fru inte slängt ut honom de hade alla normala människor gjort! 😆🤦🏼
Om min narcissistson också stal 2 lax av mig skulle jag också sätta mig i bilen och poppa några blå och skölja ned det med en sexa.
Citera
2023-04-07, 18:38
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Vi får se

Varför?
Citera
2023-04-07, 18:47
Det har varit tyst från raskarnas instastorys. Undrar om det tog lite på kickaset?
Vem tar sig tid att sitta instängd i ett av två sovrum i 2 timmar och 45 minuter, för att mysalajva med människor han inte känner?
Hans argument när kritik kommer, att han inte vet vem man är, hur man ser ut, vart man bor eller vad ens mormor heter, blir så dumt.
"Ni känner inte mig" ni vet bara vad jag väljer att dela med mig av... jo tack, det räcker gott och väl.
Hans tidsuppfattning är väldigt bristfällig.
Han är inte personlig eller privat, men hänger ut egna dottern för att få digitala styrkekramar.
Hela sjukhussoppan gör mig riktigt förbannad, iallafall det som skinnhögen förstorat och förvrängt. Det går inte ihop, vad som framfördes på föräldrarnas instastorys, händelseförlopp och tidpunkter.

Överdrifternas mästare, samhällsparasiten Caal Fredrik Alexander Fnask....usch
Citera
2023-04-07, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Varför?
Skitsnack ala Bajsbaronen förstår du väl 🤣 Trodde du på Carl Fredrik när han svettig o fet rapa ur sig att ”ähh den kosta väl 20 papp” ang nån jävla kinaklocka ifrån Ur o Penn för 399kr också eller?
Citera
2023-04-07, 22:15
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Skitsnack ala Bajsbaronen förstår du väl 🤣 Trodde du på Carl Fredrik när han svettig o fet rapa ur sig att ”ähh den kosta väl 20 papp” ang nån jävla kinaklocka ifrån Ur o Penn för 399kr också eller?

Jag har svårt att förstå dom som donerar pengar.
???
Dom där pengarna lär inte hjälpa barnen.
Dom går väl till hans nya planerade tatuering.
Citera
2023-04-07, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag har svårt att förstå dom som donerar pengar.
???
Dom där pengarna lär inte hjälpa barnen.
Dom går väl till hans nya planerade tatuering.

Det är bara påhitt! Ingen som donerar i välmenat syfte har behov av att upprepa det sen och beloppet på Flashback, de begriper väl alla 🤣
De få som dock swishar muppen VAD fan tänker dom de ska gå till och HUR tycker dom att han förtjänar det? En timma eller 2 i live där han bara pratar en massa skit hade han kunnat lägga på sitt CV! En utveckligstörd hade klarat folkhögskola på distans med CSN på 17 tusen i månaden, han gör inte ens det för han är bekväm som det är och har ursäkter för allt! Ifrågasätter någon det så heter det ”det är mitt privatliv” etc etc MEN andra människors privatliv har Carl Fredrik noll hämningar för att göra videos om och gapa för full hals, då gäller lixom inte principen om ”privatliv” längre!

Tror han skulle slippa obekväma privata frågor om narcissisten fick in i sitt fula egenvalda ollon till skinnbula att lämna andra människors privata saker som han har NOLL med att ens göra från början men väljer o försöka blanda sig i då hans egen fantasi för videomaterial är sämre än en jävla grankottes!
Tattuera en jävla förhud och ett lila ollon på hela huvudet baronen gör det! Det hade varit det mest passande motivet för ett kukhuvud ifrån Trosa 🤣🤦🏼
Sen skitsnacket om att ”han är flygrädd” eller ”dom” har inget intresse av o resa trots att Therese suttit live ensam när hon faktiskt får tänka själv o stönat fram mellan ostbollstuggande o Noccodrickande att åhhhh va najs en strand i Thailand vore! Så bara för att DU Carl Fredrik vill leva fattigstuga betyder inte att resten av familjen som DU har ansvar för VILL det! Han utgår alltid alltid ifrån sig själv o vad han kan försaka o vad han inte vill och vill men han skiter totalt i att HAN har skaffat en familj som HAN är ytterst ansvarig för! I det ingår att då se till den familjens viljor, behov och drömmar! Inte sina egna om stt tattuera skallen istället, fyfan man slutar aldrig förvånas hur jävla stora jubelidioter de finns där ute! Carl Fredrik går i täten!
Citera
2023-04-08, 00:13
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
En person som är värld lycka & framgång är just Livros👍🙂
Livros är en driven jävel, som ska ha all respekt för vad han gör👍
Grabben har ett bra driv i det han gör, finns inget ont i honom.🧏‍♂️
En rejäl Kristinehamns pöjk trotts han är youtuber så har han fötterna på jorden 👌🙂

Men vad bra då kan vi tipsa både socialtjänsten & kronofogden att det finns ett stort värde i Grismunnens kanal...
Vore så nice om kronofogden tog kanalen för grismunnen...

Ja med en kanal värd 200k som Rask har sålt då måste han väl ha varit "jävligt tät" tills han fick lov att låna pengar för att köpa tbx den antar jag.

Vad sa Livros dåå på Patreon om köp och säljpriset som Rask har gett och fått?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in