Citat:
Ursprungligen postat av
storpiken
Det är ju inte så att det finns viktigare saker i 3-barns farsans liv!? Kanske skaffa sig ett jobb, och göra rätt för sig!
Asså jag blir triggad pårikrigt när jag tänker på att han låter sin fru dra hela lasset medans han ligger hemma å pillar sig i ärslet.
Vilken pappa gör såhär!?
Jag längtar till svallvågorna efter dehär han drar igång igen i brist på annat! När han kommer sitta i bilen o bryta ihop och skrikgråta till högre makter 🤣 Dra samma bortförklaringar och påpeka att han nu minsann är en ny människa! Det är det absolut roligaste och inträffar nån gång ibland 2 gånger om året! Börjar bli dags snart!
Roligaste i senaste videon var när han gastade att ”Då blir det på min kanal isåfall” what… varför det? En kanal med 100 tusen köpta spökföljare som inte ens är på riktigt och ett snitt på knappt 5000 visningar per video! Hur fan tänker Bajsbaronen där haha
Sen är det ju Något som Lokal visat på sin kanal som personer påstått där det bråkas om! Något som Carl Fredrik hade NOLL inblandning i. Varför ska den saken nu lyftas på hans kanal menar han 🤔 🤣