2023-03-24, 00:04
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Har ni sett lokals rantstory? Säger bara ojojoj vilken total förnedring.

Hoppas whiggern besöket Trosa och drar av brallorna på jättebebisen, hoppas han ger honom några örfilar också bara för skojs.

Fatta om lokal skulle åka dit och plinga på, fegbaronen skulle gömma sig bakom gardinen i köket och lokal skulle se äggskallen titta fram, skakandes kommer han stå där med batongen, redo att försvara Jockiboys och sina egna vanföreställningar 🤣
Haha, dog av garv så tårarna rann när jag läste detta 🤣
Citera
2023-03-24, 00:13
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Föreviga och upp på streamable

Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Snälla blessa oss med prints, har inte instagram. Om Rask hade brytt sig om sina barn så hade han lagt ner tid på att försörja de istället för att tjafsa med Lokal.

Att Rask använder uttrycket ”off hours” när han är arbetslös gav mig ett gott skratt.

Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Haha, dog av garv så tårarna rann när jag läste detta 🤣
Ni som inte har instagram missar mycket i alla internetbeefs Om Lokal åker till Trosa för att utmana Rask på en irl debatt kommer jag personligen bjussa honom på ett gram tjack för varje örfil han ger honom.

https://streamable.com/v1kqug
Senast redigerad av Kickassfarsan 2023-03-24 kl. 00:18.
Citera
2023-03-24, 00:31
Medlem
Lokal måste bara åka till Trosa & läxa upp äggskallen. Kan sponsra lokal med en fin slant, bara han åker till grismunnen.
Så får vi se hur tuff & frän rask balla grismunn är i verkligheten!
Citera
2023-03-24, 00:44
Medlem
Borka88s avatar
Narcissister kan använda sina barn på olika sätt för att tillfredsställa sina egna behov och uppnå sina egna mål. Nedan följer några exempel på hur en narcissistisk förälder kan utnyttja sina barn:

1. Som en förlängning av sig själv: Narcissister kan se sina barn som en förlängning av sin egen person och därför förvänta sig att de uppträder och agerar på ett sätt som är i linje med narcissistens självbild. Narcissisten kan också använda sina barn för att bekräfta sin egen självbild genom att visa upp dem som en del av sin framgångsrika och perfekta familj.

2. För att tillfredsställa sina egna behov: Narcissister kan utnyttja sina barn för att få bekräftelse, uppmärksamhet eller beundran. De kan också använda sina barn för att fylla det emotionella tomrummet som de själva känner inom sig.

3. För att manipulera sina barn: Narcissister kan manipulera sina barn för att få dem att bete sig på ett sätt som passar narcissistens behov. Till exempel kan de utnyttja sina barns lojalitet eller skuldbelägga dem för att få dem att agera på ett visst sätt.

4. Som en källa till självkänsla: Narcissister kan också använda sina barn som en källa till självkänsla genom att jämföra dem med andra barn och hävda att deras egna barn är överlägsna.

Till sist: 58 minuter och 38 sekunder..
Citera
2023-03-24, 01:18
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Hans farfar borde anställa en liten hjälpreda i företaget. Som sitter i en städskrubb i Fegfittans hem. Varenda gång Fegfittan ska ta fram kameran och börja filma sig själv, varenda gång Fegfittan ska sätta sig ner för att läsa in en podd, eller vad än annat trams han ägnar alla sina dagar åt, då är hjälpredans arbetsuppgift att springa ut och ge Carl-Fredrik örfil efter örfil. Förhoppningsvis har Fegfittan tillslut betingat allt trams och svammel han ägnar sig åt med smärta och förnedring, och han kommer på andra tankar och lägger ner.

Kan bli billigt, tänker mig att han anställer nån såndär Foodora-indier som sitter där i skrubben för 90 spänn i timmen eller något under hela Fegfittans vakna tid.

Jag skulle väldigt gärna ta det jobbet och några 90 spänn i timmen behövs inte. Jag har rejälare nävar än en foodora-indier med. Dock tveksam arbetsmiljö att sitta i en skrubb full av svartmögel om dagarna.
Citera
2023-03-24, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Jag skulle väldigt gärna ta det jobbet och några 90 spänn i timmen behövs inte. Jag har rejälare nävar än en foodora-indier med. Dock tveksam arbetsmiljö att sitta i en skrubb full av svartmögel om dagarna.

Håller med. Hade kunnat tänka mig att volontärarbeta som bitchslappare åt Baronen. Det hade varit en ynnest att utdela örfil efter örfil till högen med skit.
Citera
2023-03-24, 01:48
Medlem
darkSkyes avatar
https://www.youtube.com/watch?v=V27F6I336PU

4 minuter in i videon säger han att det är slut på att hänga ut folk och lägga ut videos där han skriker på andra.

Hans senaste 5 videos är precis just det, han hänger ut folk...
Citera
2023-03-24, 02:30
Medlem
knark-kungens avatar
Alltså shiiit vilket drama han dragit igång igen, bara för ett par veckor sedan sa Rask att han skulle sluta hänga ut människor.

Så livedebatt imorgon, ber er som ser den att filma och lägga upp i tråden så man får något roligt att se på när jobbveckan är över och ölen ska knäckas.

Jag förutspår att Rask blir sjuk eller kommer med någon annan lam bortförklaring som den pussy han är. Sitta och skrika på internet går bra men han skulle bli fullständigt dominerad i en debatt av lokal och det vet han själv, han skulle förmodligen bara stammandes upprepa datum och tid, datum och tid.

När vanligt folk är på jobbet sitter Kickass-farsan och debatterar med lokal om vad Jockiboy skrev till en 14 åring för 5 år sedan. #lifegoals #prioriteringar
Citera
2023-03-24, 03:35
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

När vanligt folk är på jobbet sitter Kickass-farsan och debatterar med lokal om vad Jockiboy skrev till en 14 åring för 5 år sedan. #lifegoals #prioriteringar
Det är ju inte så att det finns viktigare saker i 3-barns farsans liv!? Kanske skaffa sig ett jobb, och göra rätt för sig!
Asså jag blir triggad pårikrigt när jag tänker på att han låter sin fru dra hela lasset medans han ligger hemma å pillar sig i ärslet.
Vilken pappa gör såhär!?
Citera
2023-03-24, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Det är ju inte så att det finns viktigare saker i 3-barns farsans liv!? Kanske skaffa sig ett jobb, och göra rätt för sig!
Asså jag blir triggad pårikrigt när jag tänker på att han låter sin fru dra hela lasset medans han ligger hemma å pillar sig i ärslet.
Vilken pappa gör såhär!?

Jag längtar till svallvågorna efter dehär han drar igång igen i brist på annat! När han kommer sitta i bilen o bryta ihop och skrikgråta till högre makter 🤣 Dra samma bortförklaringar och påpeka att han nu minsann är en ny människa! Det är det absolut roligaste och inträffar nån gång ibland 2 gånger om året! Börjar bli dags snart!
Roligaste i senaste videon var när han gastade att ”Då blir det på min kanal isåfall” what… varför det? En kanal med 100 tusen köpta spökföljare som inte ens är på riktigt och ett snitt på knappt 5000 visningar per video! Hur fan tänker Bajsbaronen där haha

Sen är det ju Något som Lokal visat på sin kanal som personer påstått där det bråkas om! Något som Carl Fredrik hade NOLL inblandning i. Varför ska den saken nu lyftas på hans kanal menar han 🤔 🤣
Citera
2023-03-24, 06:46
Medlem
KungPungPats avatar
Jämförelser är en lyckotjuv.
Nu är han igång igen med sina jämförelser.

Helt galet hur hans videos består av enbart jämförelse efter jämförelse som i en evig loop.

Snart visar sig bieffekterna som uppstår om man inte kan sluta jämföra sig själv med andra.
Citera
2023-03-24, 08:14
Medlem
När ska Carl-Fredrik debattera mot Lokal? Får titta sen efter kneget, så man kan garva lite.
Senast redigerad av Blacksabbath87 2023-03-24 kl. 08:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in