2022-07-29, 19:54
Bannlyst
Tycker det är kul hur han alltid ska framställa sig som så manlig som möjligt, tex vilja stämma möten på fyllan för att slåss, men samtidigt måste han vara den som polisanmält mest grejer i hela Trosa. Polisen måste ha tröttnat på honom för länge sen.
Citera
2022-07-29, 20:20
Medlem
Hade ingen aning att Narcissisten var tillbaka på youtube och att tråden öppnats igen. Så bajsbaronens nya hobby är att sätta dit minderåriga som hotar honom...narcissismen går aldrig över!
Citera
2022-07-29, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Det är väl inte så vanligt att man lägger ut prints på sånt, eller?
För en person med integritet är det inte så vanligt att ladda upp både papper och videos där man skiter men du måste ha I åtanke att fläka ut sitt liv på internet är vad Carl Fredrik Alexander Rask har kallat sitt jobb dom senaste 10 åren. Han må se ner på knegare men om jag jämför mitt liv med honom så är hans misär, han är ju inte direkt känd för att göra bra musik eller vara en god samhällsmedborgare om man säger så.

Han får betalt jack shit för att visa alla vilket empatistört svin & skitfarsa han är, men det viktigaste för honom är att han får näring till sitt sköra ego, både god och dålig fungerar.

Jag tror att anledningen till att han startade upp kanalen igen är för just detta syfte, han är beroende av våran uppmärksamhet och därför hatar han oss.
Citera
2022-07-29, 23:22
https://streamable.com/my2i24
Från instastory idag.
Han upphör aldrig att förvåna. Nya påhitt avlöser varandra.
Periodisk fasta...vem var det nu som ägnade sig år att filma sig själv, babblandes om periodisk fasta, batterivatten nästa, för Rask?

Det gäller att hänga med, instalivesen självraderas, men där annonserar han ut när han tänkt köra LIVE på youtube..

Förra veckan körde han live, men när han fick återkommande frågor om hunden mm, så blev han "kissnödig" sen plockades videon ner..

Här är en ny vlogg på en av hans "nya" omdöpta gamla youtubekanaler, RASK 2.0
https://youtu.be/k7OBdI70AaM
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-07-29 kl. 23:27.
Citera
2022-07-29, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/my2i24
Från instastory idag.
Han upphör aldrig att förvåna. Nya påhitt avlöser varandra.
Periodisk fasta...vem var det nu som ägnade sig år att filma sig själv, babblandes om periodisk fasta, batterivatten nästa, för Rask?

Det gäller att hänga med, instalivesen självraderas, men där annonserar han ut när han tänkt köra LIVE på youtube..

Förra veckan körde han live, men när han fick återkommande frågor om hunden mm, så blev han "kissnödig" sen plockades videon ner..

Här är en ny vlogg på en av hans "nya" omdöpta gamla youtubekanaler, RASK 2.0
https://youtu.be/k7OBdI70AaM
Skön sågning från Paradise Hotel- Leonidas " Kroppen blev nu inte snyggare direkt ". Narcissisten ser en jättesnygg kropp i spegeln så jag undrar hur han tar den där kommentaren.
Citera
2022-07-30, 00:01
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Skön sågning från Paradise Hotel- Leonidas " Kroppen blev nu inte snyggare direkt ". Narcissisten ser en jättesnygg kropp i spegeln så jag undrar hur han tar den där kommentaren.
Den är nog borta imorgon..
Han producerar musik, jag vet inte om den senaste låten kommer att nå topplistorna..
https://streamable.com/p6wrv5
Citera
2022-07-30, 00:40
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
jag, min blåögde stackare, trodde att han tillhörde en annan "sort" än Herkko, mukbang-Maria, Simon Öhlund och de övriga dumskallarna.

Jag hade fel. Det erkänner jag utan omsvep.

Skönt att höra. Har alltid undrat hur en intelligent och skön snubbe som du har kunnat hålla Rask om ryggen. Gick liksom inte i hop.

Citat:

Tycker han ser väldigt obehaglig ut nu när man ser den där före/efter bilden. Kan man verkligen få den fysiken av att bara goffa i sig Tessans adhd-medicin eller är han sjuk i nåt allvarligt?
Senast redigerad av GylleneUttern2 2022-07-30 kl. 01:14.
Citera
2022-07-30, 01:03
Medlem
Citat:

Är den kommentaren borttagen?
Citera
2022-07-30, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Är den kommentaren borttagen?
Ja den är tyvärr borta nu. Finns dock kvar en kommentar som skriver att Rask ser ut som en HIV-smittad homosexuell rockstjärna vars sjukdom precis utvecklat sig till AIDS.

Angående Tess så gjorde hon en story för några veckor sedan att hon börjat med sin ADHD-medicin igen men efter det är det tyst. Senaste inlägget från henne är från 3 juli. Och hon bukar lägga upp en nytt inlägg varje dag så det är något lurt där.
Citera
2022-07-30, 02:34
Medlem
Han måste ha gått ner i vikt flöt-röven? Såg hans live på TikTok och han såg ut som en pinne , kör han tjack-bantning tro?
Citera
2022-07-30, 02:59
Medlem
Citat:
Ja den är tyvärr borta nu. Finns dock kvar en kommentar som skriver att Rask ser ut som en HIV-smittad homosexuell rockstjärna vars sjukdom precis utvecklat sig till AIDS.

Angående Tess så gjorde hon en story för några veckor sedan att hon börjat med sin ADHD-medicin igen men efter det är det tyst. Senaste inlägget från henne är från 3 juli. Och hon bukar lägga upp en nytt inlägg varje dag så det är något lurt där.
Jag tror hon sett igenom masken och det var isåfall inte en dag för tidigt, om det är så är jag glad för hennes skull, ett liv med en narcissist är förödande för den psykiska hälsan.

Kan det vara så att hon tagit barnen och flyttat hem till föräldrarna? Rask skulle aldrig kunna låta bli att exponera familjen under en hel månad, det är hans "jobb".
Senast redigerad av AndersJohanssen 2022-07-30 kl. 03:02.
Citera
2022-07-30, 03:02
Medlem
JerryCottons avatar
Har "Trollplogen" Rask övergett Magmysmicke ånyo. Han skulle ju ändra Mickes liv, ge tips och råd gällande content o.s.v. Är det så att Rasks har mött sin överman i Magmysmicke? Han hade ju alla svar, det var ju så enkelt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in