2022-04-16, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Jag vill att det ska gå fullständigt åt helvete för honom.
Men först vill jag att barnen avlägsnas till ett fint fosterhem med mkt kärlek och omsorg och framförallt full uppmärksamhet så kanske det finns en chans för dom att läka.

Han har i så många år, på mer eller mindre utstuderade vis, jävlats med oskyldiga människor.
Utnyttjat, manipulerat, hängt ut, trakasserat - you name it. Allt med en helt oefterhärmlig självgodhet och total brist på empati och självkritik.

Nej jag kan inte på något vis önska honom annat än skit på långa spön resten av livet.

Till skillnad från många andra i tråden känner jag ingen sympati för fru Rask heller. Hon har visat så många prov på ansvarslöshet och brist på omdöme med mera så hon kan antingen åka åt helvete med Rask eller kliva av och styra upp sig, jag bryr mig inte ett skit.

Hans fru är väldigt problematisk hon också.
Men många här är för korkade att inse det.
Citera
2022-04-16, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Jag vill att det ska gå fullständigt åt helvete för honom.
Men först vill jag att barnen avlägsnas till ett fint fosterhem med mkt kärlek och omsorg och framförallt full uppmärksamhet så kanske det finns en chans för dom att läka.

Han har i så många år, på mer eller mindre utstuderade vis, jävlats med oskyldiga människor.
Utnyttjat, manipulerat, hängt ut, trakasserat - you name it. Allt med en helt oefterhärmlig självgodhet och total brist på empati och självkritik.

Nej jag kan inte på något vis önska honom annat än skit på långa spön resten av livet.

Till skillnad från många andra i tråden känner jag ingen sympati för fru Rask heller. Hon har visat så många prov på ansvarslöshet och brist på omdöme med mera så hon kan antingen åka åt helvete med Rask eller kliva av och styra upp sig, jag bryr mig inte ett skit.

Fina sanna ord ❤❤❤🙏🙏
Många många som blivit drabbade & utsatta av det stora äckliga svinet från Trosa herr Rask, en av Sveriges största narcissister på socialamedier...
Barnen måste bort omg!!!. Helt ofattbart att socialtjänsten inte kliver in & gör ett omhändertagande av barnen??...Men tror att ärendet kommer påskyndas under kommande 2 veckor, finns mycket dokumenterat nu... Om inte socialnämnden gör något, så kommer dom själva bli anmälda vidare 🙌❤...
Sen ska all krafft läggas på att se till att gris baronen från Trosa, hamnar på gatan ❤🙏🍾
Tessan kan ju alltid livnära sig på att sälja sin kropp , medans pappa Rask kan yra runt med sin pappa han hängde ut så fint för allmänheten...
Skit ska bara skit ha 🙏🙏🙏🙏❤❤❤
Citera
2022-04-16, 08:27
Medlem
IkeaMannen50s avatar
Är det någon som sitter på klippet där han någon beställt en massa mat till Rask ifrån Trosa Krog eller liknande och det uppmanas att knacka hårt på dörren för hemleverans?
Citera
2022-04-16, 08:51
Medlem
erpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IkeaMannen50
Är det någon som sitter på klippet där han någon beställt en massa mat till Rask ifrån Trosa Krog eller liknande och det uppmanas att knacka hårt på dörren för hemleverans?
Skulle man gärna vilja se. 😂
Citera
2022-04-16, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IkeaMannen50

Hehe ja det är härlig klassiker. När han tittar in kameran och säger att det är dags att sätta på sig hårdhandskarna och sätta stop för skojerierna. Han var så jävla tvärsäker på att dessa killar skulle in i fängelse, han frågade sina följare hur mycket dom trodde att han kunde begära ut i skadestånd pga sveda och värk och förlorad arbetstid.
Varje person gaphalsen från trosa har försökt ''sätta dit'' har klarat sig då rask inte har en aning om vad han pratar om, och det hela har slutat med att den enda som blivit dömd är han själv .

och så frågar folk varför denna tråd blivit så stor, det är komik på hög nivå som inte går att hitta någon annanstans.
Citera
2022-04-16, 09:46
Medlem
Historik

2022-04-13
Annonsering
Fordonet utannonserat för 11 000 kr. Uppgivet miltal: 30 000 - 34 999 mil.

2021-12-09
Trafikstatus
Påställd och får användas i trafik. Fordonet har under en kort period nyligen varit avställt.

2021-08-03
Trafikstatus
Påställd och får användas i trafik

2021-07-31
Ägarbyte
Privatperson från Trosa
Visa uppgifter

2021-07-23
Annonsering
Fordonet utannonserat för 17 000 kr. Uppgivet miltal: 29 000 - 29 499 mil.

2021-07-15
Trafikstatus
Avställd och får ej användas i trafik

2021-07-12
Ägarbyte
Privatperson från Hägersten
Visa uppgifter

Varför ljuga om att bilen låg ute för 20 000 kr?
Citera
2022-04-16, 09:56
Citat:
Ursprungligen postat av Sakke77
Historik

2022-04-13
Annonsering
Fordonet utannonserat för 11 000 kr. Uppgivet miltal: 30 000 - 34 999 mil.

2021-12-09
Trafikstatus
Påställd och får användas i trafik. Fordonet har under en kort period nyligen varit avställt.

2021-08-03
Trafikstatus
Påställd och får användas i trafik

2021-07-31
Ägarbyte
Privatperson från Trosa
Visa uppgifter

2021-07-23
Annonsering
Fordonet utannonserat för 17 000 kr. Uppgivet miltal: 29 000 - 29 499 mil.

2021-07-15
Trafikstatus
Avställd och får ej användas i trafik

2021-07-12
Ägarbyte
Privatperson från Hägersten
Visa uppgifter

Varför ljuga om att bilen låg ute för 20 000 kr?
Varför? Därför!
Carl-Fredrik som säljer bilen, tror att han är anonym..
Han vet inte att alla uppgifter finns två knapptryck bort.
Inte ens historien om amg-mercan lärde honom det. Hur ska han kunna värja sig mot det här?! Att han är lågbegåvad framgår än mer tydligt.
Tragisk och jävligt komiskt.
Det enda som drar ner humorn, är att det finns tre TRE 3 oskyldiga barn som inte kan ta sig ur mardrömmen.
Citera
2022-04-16, 10:02
Medlem
Har chattat med honom om bilen och det visar sig att bilen har fler fel... Hur lägger man ut bild på Flashback? Tänkte lägga ut konversationen
Citera
2022-04-16, 10:09
Medlem
För dig som skriver digitalt köpekontrakt.
16 Apr 09:35
Hallå, Carl!
Jag är ute efter en likande V70 då vi i familjen fått nytillskott. Är bilen kvar?
16 Apr 09:36
Yes, men har 2 spekulanter från igår som skulle höra av sig idag, men den är kvar!
16 Apr 09:37
Härligt! Bor i närheten så har inga problem med att ta mig till dig. Får jag kolla på bilen innan spekulanterna?
16 Apr 09:57
Skulle uppskattas ifall jag fick komma inom några timmar, börjar jobba 14:00 nämligen
16 Apr 09:58
Det får du självklart göra! Men bra att veta innan du kommer så du ej känner dig lurad: bussning höger fram gnisslar, besiktning senast sista maj, och en säsong kvar på sommar/vinterdäck, därav priset
16 Apr 10:00
Oj då, tänker att du kanske borde nämnt det i beskrivningen... Är dock bilkunnig så lär fixa det
16 Apr 10:01
Apropå priset, du skriver också att bilen legat ute för 20 000, men enligt sajten Biluppgifter stämmer inte det?
16 Apr 10:02
Skall gräva fram mailen från blocket åt dig, antagligen har sidan inte uppdaterats då annonsen lades ut för 2-3 dagar sedan.
Citera
2022-04-16, 10:20
Citat:
Hallå, Carl!
Jag är ute efter en likande V70 då vi i familjen fått nytillskott. Är bilen kvar?
Yes, men har 2 spekulanter från igår som skulle höra av sig idag, men den är kvar!
Härligt! Bor i närheten så har inga problem med att ta mig till dig. Får jag kolla på bilen innan spekulanterna?
Skulle uppskattas ifall jag fick komma inom några timmar, börjar jobba 14:00 nämligen
Det får du självklart göra! Men bra att veta innan du kommer så du ej känner dig lurad: bussning höger fram gnisslar, besiktning senast sista maj, och en säsong kvar på sommar/vinterdäck, därav priset
Oj då, tänker att du kanske borde nämnt det i beskrivningen... Är dock bilkunnig så lär fixa det
Apropå priset, du skriver också att bilen legat ute för 20 000, men enligt sajten Biluppgifter stämmer inte det?
Skall gräva fram mailen från blocket åt dig, antagligen har sidan inte uppdaterats då annonsen lades ut för 2-3 dagar sedan.
Jadu, skrivet av en människa som öppet i en live berättat att han aldrig skulle dra sig för att mygla och lura vid en försäljning, så gör alla..
Citera
2022-04-16, 10:24
Medlem
Citat:
Hallå, Carl!

Haha riktig bilskojare, han menar alltså att han själv satte priset på 20k och sen valde själv att pruta ner den till 11k så han låter riktigt generös. Han köpte den inte ens själv för 20k, samma skojeri som när han la ut amg merccsn för 189k efter att själv köpt den för 149k.

Varför la han inte ut bilen först för 50k då och pruta ner den till 20k så hade han ju tjäna ännu mer, tror han själv att den där logiken fungerar.
Citera
2022-04-16, 10:28
https://streamable.com/afp4bq
Nytt lyssnarrekord...🙄
Morgonmys med W som inte vill visa sitt klämda finger, men pappisch puschar på...🤜
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in