2022-04-13, 10:01
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Sen är det väldigt tydligt också på sättet han uttrycker sig. "Va e det, va e det?" sen lite skratt på det.

Tessan vet om att han är hög som ett hus och han vet att hon vet därav, så beter han sig så skyldig och påkommen.
Det är uppenbart att han är påverkad, hela kroppsspråket, reaktionen över att ofrivilligt filmas osv.
Det är bara att jämföra med när han sitter och pratar om sin påddkääst i soffan, normala(re) pupiller, men spattig, spretig, ryckig i kroppsspråket.
Jag noterar även att det är jobbigt att slänga sopor, det står 2 påsar på dörrmattan, jag antar att det tar Tessan hand om, eftersom hon är bättre än honom på det, så fungerar deras uppdelning av ansvar gällande hemmet och barnen.
Citera
2022-04-13, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är uppenbart att han är påverkad, hela kroppsspråket, reaktionen över att ofrivilligt filmas osv.
Det är bara att jämföra med när han sitter och pratar om sin påddkääst i soffan, normala(re) pupiller, men spattig, spretig, ryckig i kroppsspråket.
Jag noterar även att det är jobbigt att slänga sopor, det står 2 påsar på dörrmattan, jag antar att det tar Tessan hand om, eftersom hon är bättre än honom på det, så fungerar deras uppdelning av ansvar gällande hemmet och barnen.

Det kan gå riktigt illa.
Citera
2022-04-13, 10:29
https://youtu.be/ZIrH3bATGlA

Lokal om Rask.
Kan han anmäla Rasken, tro?

Raskens svar
https://www.bitchute.com/video/u9gtBYx6Iy3j/
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-04-13 kl. 10:36.
Citera
2022-04-13, 11:20
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/7rwr81
Här ser man hur bra Alexander har löst platsbristen, alla som spelat tetris, ni vet...
Åh herregud... de ser ut som han köpt rökelser för flera hundra. Pengar som borde gå till barnen går alltså endast till det vuxna barnet i hushållet.
Citera
2022-04-13, 11:39
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Åh herregud... de ser ut som han köpt rökelser för flera hundra. Pengar som borde gå till barnen går alltså endast till det vuxna barnet i hushållet.
Nej, nej. Det där är från ett samarbete med någon häxshop, han fick i samma veva spåkulan, pentagrambord, tavlor mm. Vore guld om någon har kvar videon när han efterfrågar whickaas, cleansar rummet med rökelser och känner på kulan som är KALL!😂😂😂😂😂
Citera
2022-04-13, 11:53
Medlem
knark-kungens avatar
Livet är hårt för någon som är medberoende och tvingas försörja en jättebebis.

http://www.bilddump.se/bilder/202204...77.213.177.jpg

Negativa tankar som jag tror dagligen kommer till Therese: Hur ska vi ha råd med mat? Finns det mer kläder jag kan sälja? Hur ska jag någonsin kunna betala mina skulder? Ska Bajsbaronen aldrig skaffa ett jobb, kanske flashback har rätt? Hur ska vi ha råd att göra något med ungarna i sommar när inte Olof K betalar? Kommer vi ha råd med hyran denna månad? Misär, sån total jävla misär..

Hur länge ska hon orka?
Citera
2022-04-13, 12:04
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Livet är hårt för någon som är medberoende och tvingas försörja en jättebebis.

http://www.bilddump.se/bilder/202204...77.213.177.jpg

Negativa tankar som jag tror dagligen kommer till Therese: Hur ska vi ha råd med mat? Finns det mer kläder jag kan sälja? Hur ska jag någonsin kunna betala mina skulder? Ska Bajsbaronen aldrig skaffa ett jobb, kanske flashback har rätt? Hur ska vi ha råd att göra något med ungarna i sommar när inte Olof K betalar? Kommer vi ha råd med hyran denna månad? Misär, sån total jävla misär..

Hur länge ska hon orka?
Asgarv. Hon sitter och solar sig i kameran och babblar om "kronisk migrän" ... Det är lätt att konstatera att hon har inte en suck av en aning om vad migrän är - och sannolikt inte vet vad "kronisk" betyder heller.
Snarare - hon har huvudvärk .... vilket inte är så konstigt med fem personer instängda i en liten kub, varav tre dessutom är barn som knappast sitter knäpptysta hela tiden.

Kronisk Migrän .. my ass.

Fjollorna tycks tävla i påhittade diagnoser ..
Citera
2022-04-13, 12:24
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Bevisligen är hon dum i huvet. Knappast hon tänker på det du skrev ovan.
Hon är inte dum I huvet, jag skulle uppskatta hennes iq till ~70.

Varför skulle hon inte tänka på det där? Det är hennes huvudsakliga problem här i livet.
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Asgarv. Hon sitter och solar sig i kameran och babblar om "kronisk migrän" ... Det är lätt att konstatera att hon har inte en suck av en aning om vad migrän är - och sannolikt inte vet vad "kronisk" betyder heller.
Snarare - hon har huvudvärk .... vilket inte är så konstigt med fem personer instängda i en liten kub, varav tre dessutom är barn som knappast sitter knäpptysta hela tiden.

Kronisk Migrän .. my ass.

Fjollorna tycks tävla i påhittade diagnoser ..
Hon är inte så allmänbildad när det kommer till ordkunskap, hon menar säkert huvudvärk som du säger.
Citera
2022-04-13, 12:26
Medlem
Om nu Rask missbrukar så kan det också förklara hans ångestattacker han får i perioder, fryser, svettas och illamående.

Låter mer som avtändning.
Citera
2022-04-13, 12:44
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Om nu Rask missbrukar så kan det också förklara hans ångestattacker han får i perioder, fryser, svettas och illamående.

Eller så har han östrogenöverskott och hormonerna svänger -- för det låter ju som klimakteriebesvär.
Citera
2022-04-13, 12:51
Citat:

Absolut, se videorna där han beskriver sin alkoholism, hur han mår efteråt, sin abstinens..
Det är även tydligt i jagvillmåbrapillermorgonrocksgråtvideon, han får väl ikläda sig sin pimp-outfit och göra buisness med farsan?

HUR KAN TROSA KOMMUNS SOCIALTJÄNST BLUNDA SÅ HÅRT?

En tanke som slog mig, är att Tessan kanske ber om hjälp, genom att visa upp Alexander flumpåverkad?
Citera
2022-04-13, 13:00
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Eller så har han östrogenöverskott och hormonerna svänger -- för det låter ju som klimakteriebesvär.
😂😂😂😂 ja, han är väldigt feminint byggd, breda höfter, fett som sätter sig på lår, höfter, han som gjord för att föda barn..
Dålig skäggväxt, obefintlig muskelmassa, ska framstå som en riktig karl som snusar grov lös..

Han är ett praktarsel.
Spontant drogtest vore önskvärt.
Han ville ju att farsan skulle pissa på en sticka för att få träffa barnbarnen, fram och bevisa din oskuld nu Alexander...

Alla dessa "prints" han sparar och får skickade till sig, vart sparar han sånt?
Om det skulle försvinna, vem är han då? Vilka bevis ska han luta sig mot? Det är svårt att luta sig mot någonting överhuvudtaget när man har en ryggrad som en räka..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in