2022-03-27, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Så nu har aset börjat utnyttja en utvecklingsstörd människa på pengar, ingenting förvånar längre när det gäller Kickass-farsan, han skulle sälja sina barn om han fick för Therese.

Är offerkoftan skön Rask? Säger i senaste videon att han har både ocd och tvångstankar, är det något du diagnosterat dig själv med?

Åka ambulans från jobbet för en panikångestattack, ska vi tro på det? Come on

Ingen människa ska tala om för Carl-Fredrik hur han ska kunna må bättre för ingen förstår honom. Buhu

Det är konstigt att ambulansen inte nämnt tidigare med tanke på att han vill att man ska tycka synd om honom, det hade väl varit det ultimata tyck synd om mig-kortet att spela ut
Citera
2022-03-27, 16:56
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Det är konstigt att ambulansen inte nämnt tidigare med tanke på att han vill att man ska tycka synd om honom, det hade väl varit det ultimata tyck synd om mig-kortet att spela ut
Han är patetisk, jag skäms för att vara människa när jag kollar på Carl-Fredrik, han är så fruktansvärt jävla beta.
Citera
2022-03-27, 17:06
Medlem
Om MMM börjat tjäna pengar så blir det ännu mer huvudbry för kommunen och MMM. Han får bidrag och med extra inkomst så blir det mycket papper som ska skrivas.....sånt därnt byråkrati skit Rask, men det visste du redan.
Micke kommer kanske för första gången i sitt liv gråta när han ser att summan på bidraget har minskat.

-Rask, mannen som hjälper andra före sig själv och familjen. Hjälten och räddaren i nöd.
Citera
2022-03-27, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han är patetisk, jag skäms för att vara människa när jag kollar på Carl-Fredrik, han är så fruktansvärt jävla beta.

Skäms pga hans videos?! Jävla fjolligt inlägg.
Citera
2022-03-27, 17:11
Medlem
Jag tycker att det var fint av Jonna att säga att Rask var gullig som var den enda som frågade om Therese fick följa med på deras Poolparty, dom andra jävlarna bara dök upp utan att fråga.

Nu gissar jag bara att det var en öppen inbjudan utan att man skulle boka plats men Rask är ju så genuin och gör aldrig bort sig på fest och om han skulle göra det är det alltid på efterfest nån annanstans
Citera
2022-03-27, 17:16
Medlem
Romanche92s avatar
Jag har märkt att man inte behöver analysera Rask's senaste video och inte tänka djupt. Det märks att han har ett bra Vokabulär och tal förmåga när han sitter och försvarar sig själv mot Chrippa. Jag får en känsla att Rask är en väldigt duktig manipulativ individ som har goda undanflykter med sin tal förmåga. En duktig myglare med andra ord. Han sitter i 1 timme och 10 minuter och berättar hur allt han gör är rätt och hur Chrippa är fel. Den här människan hade kunnat arbeta på tvätten på vilket jävla Sjukhus som helst i Sverige. Det enda han ska göra i 8 timmar är att tvätta, han får ingen kontakt med andra individer och jobbar tills passet är slut. Där behöver han ingen "Social kompetens".

Varför tar han inte ett sånt jobb? Min teori som många andras är att han han har upptäckt hur underbart Sveriges välfärd är men samtidigt så kommer han aldrig kunna åka på dyra Semestrar som han sa innan han började ljuga om att det inte skulle vara något roligt för hans familj. (Finns gamla videos som han har försökt radera för att måla upp hans nya uttal som det äkta)

T som vill till Thailand och Kina, Mysbaronen köper väl hem lite billiga Ramen Nudlar för 5:- och säger "Nu är vi I Kina"

På tal om något annat med, ska syskonen dela samma rum med föräldrarna fram tills de fyller 18? Jag hade försökt flyttat hem till en kompis och aldrig talat med mina föräldrar igen ifall det vore fallet, Hoppas barnen kommer få det bättre.
Senast redigerad av Romanche92 2022-03-27 kl. 17:20.
Citera
2022-03-27, 17:22
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Skäms pga hans videos?! Jävla fjolligt inlägg.
Jag har rätt till mina känslor, hur fan kan du sitta där och ifrågasätta mina känslor? Du vet ingenting om vem jag är bakom skärmen.

Som att du skulle vara någon expert.
Citera
2022-03-27, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Varför tar han inte ett sånt jobb? Min teori som många andras är att han han har upptäckt hur underbart Sveriges välfärd är

Han skulle aldrig kunna få ett sånt jobb, hans cv är för svagt för hans ålder.
Citera
2022-03-27, 17:25
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Förstå att du är felskruvad sedan barnsben, din uppväxt var ett extremfall som bara har gjort dig illa, och jag känner faktiskt för dig på den punkten. Att Fredrik skämde bort dig har uppenbarligen gett dig bristande förståelse för pengars värde och vad man behöver och inte behöver göra för att få saker. Det här har gett dig problem i vuxen ålder, men du kan för fan inte utgå från att alla som hade föräldrar som arbetade hade det likadant som du hade det. Din åsna!

Självklart så vet Bajshögen med det han säger är fel, men ifall han inte fortsätter mata ut skit ifrån hans mun så lär väl hans Mods också börja ifrågasätta hans beteende. För då hade BB kommit till insikt att livsstilen han själv har valt har varit fel hela tiden och Chrippa hade rätt.
Citera
2022-03-27, 17:29
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Han skulle aldrig kunna få ett sånt jobb, hans cv är för svagt för hans ålder.

Vet inte hur det är i hela Sverige men i min region så kan vilken människa som helst ta det, det räknas som skit jobb här. Det enda man ska göra är att tvätta och det enda du behöver göra är att dyka upp vid rätt klockslag och sedan jobba 8 timmar utan att prata med någon individ. För Bajshögen får tydligen Psykanfall och bryter ner och börja gråta spontant ifall någon främling talar med idioten tydligen.
Citera
2022-03-27, 17:36
Medlem
Citat:
Vet inte hur det är i hela Sverige men i min region så kan vilken människa som helst ta det, det räknas som skit jobb här. Det enda man ska göra är att tvätta och det enda du behöver göra är att dyka upp vid rätt klockslag och sedan jobba 8 timmar utan att prata med någon individ. För Bajshögen får tydligen Psykanfall och bryter ner och börja gråta spontant ifall någon främling talar med idioten tydligen.

Spelar ingen roll att det är skitjobb, det kommer alltid finnas flera sökande som är bättre än Rask och som har ett starkare CV. Det spelar ingen roll att han säkert klarar jobbet, han tar sig inte igenom rekryteringsprocessen. Han kommer gallras bort efter brottsregister,ålder och bristande erfarenhet.
Citera
2022-03-27, 17:39
Medlem
Citat:

Det finns nåt som heter Service Laget i vissa kommuner där personer med psykisk ohälsa, gamla fyllon/ pundare hamnar och bla så finns det ett tvätteri i min by och av det jag sett så skulle Rask passa perfekt där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in