2022-01-28, 17:53
Medlem
Det känns som att det är en accelererande mani på gång.. någon spekulerade i bipolaritet och det håller jag inte för otroligt. Skulle han själv fatta det kunde han få korrekt hjälp, men eftersom han har så förbannat grandios självbild så är det väl otänkbart.
Jag tror han trivs i nån sorts limbo där han vill att folk ska tycka synd om honom som mår så dåligt och ingen vet vad det är men något måste det vara, och han kan ju inte hjälpa att han ääär så hääär, och samtidigt så jävla härlig och intressant som person!
Citera
2022-01-28, 17:59
Medlem
God fredag gott folk, klippte ihop ett litet klipp till fredagsgroggen. Kan bara inte låta bli när rask ger sånna här öppna mål.

Enjoy
https://streamable.com/iid0jd
Citera
2022-01-28, 18:08
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Hur fan ska dom ha råd? Vegankost är dyrare än vad vanlig kosthållning är...
Det enkla svaret är väl att Rask aldrig haft råd, det är alltid någon annan som måste betala, men nu är det nya tider och veganbaronen ska visa alla vilken human och god människa han är, kosta vad det kosta vill.

Kanske säljer han av sitt kryptoinnehav

Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
God fredag gott folk, klippte ihop ett litet klipp till fredagsgroggen. Kan bara inte låta bli när rask ger sånna här öppna mål.

Enjoy
Fantastiskt Skål!
Citera
2022-01-28, 19:22
Medlem
micro113s avatar
daxvaxpax ljuger och bor INTE granne med Rask. Jag kan inte berätta hur jag vet, men jag vet det, och det vet daxvaxpax att jag vet.
Jag gillar inte Rask (vilket jag påtalat många gånger, för min del önskar jag han allt jävelskap i världen) men jag tycker inte det är okej att sprida lögner.
Citera
2022-01-28, 19:40
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Hur fan ska dom ha råd? Vegankost är dyrare än vad vanlig kosthållning är...

Bönor och linser är rätt billigt ?eller tänker du på ersättning ? Som sojalorv,formbar färs mm?
Citera
2022-01-28, 19:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Bönor och linser är rätt billigt ?eller tänker du på ersättning ? Som sojalorv,formbar färs mm?
Om du kollar instagram så ser du att det är inte bönor och linser han föder sig på. Ett exempel är ju Tommy och Jerry glassen för nästan 70 kronor samt ersättningarna i tacon.
Så nej, bönor och linser står nog inte på schemat som huvudsaklig kost (eller kost överhuvudtaget)
Det får kosta när herr A skall ta hand om sin kropp.
Citera
2022-01-28, 19:50
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Vi pratar om Carl-Fredrik, helfabrikaternas främste konsument.
Igår blev det någon färdig bönsörja till kvällssnack, en bytta dyrglass till kick-ass-farsan, oumph i tortillan. Sen kosttillskott på det.
Tror du hela familjen fick dyrglass?
De andra hade kyckling.

Ska han käka vegan, är han verkligen införstådd med skillnaden mellan vegetarian och vegan? Skulle inte tro det.
Lär bli lattjo med endast 1 toalett när idioten kör bönor-all-in
Citera
2022-01-28, 19:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vi pratar om Carl-Fredrik, helfabrikaternas främste konsument.
Igår blev det någon färdig bönsörja till kvällssnack, en bytta dyrglass till kick-ass-farsan, oumph i tortillan. Sen kosttillskott på det.
Tror du hela familjen fick dyrglass?
De andra hade kyckling.

Ska han käka vegan, är han verkligen införstådd med skillnaden mellan vegetarian och vegan? Skulle inte tro det.
Lär bli lattjo med endast 1 toalett när idioten kör bönor-all-in
Och den har det varit rea på i den lokala butiken
Citera
2022-01-28, 19:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Nej, ingen kan berätta någonting om hur fan de vet något i den här jävla tråden. Allt är en stor jävla mordgåta numera.
Mordgåtan i det här fallet heter Flashbacks regel 1.06.
Jag har ingen lust att bli avstängd igen.
Citera
2022-01-28, 20:06
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer

Enjoy
Du är *knäpper med fingrarna* en legend
Citera
2022-01-28, 20:06
Bannlyst
Ny video: https://www.youtube.com/watch?v=JEqIa9jlZ4A

Rask skakar på foten genom videon som om han hade parkinson. 5:10 så fick han lov att hålla fast den för att lugna den. Den börjar direkt när han släpper.

Rask säger att när han dömdes för förtal så skrevs det om det i tidningarna och att någon tidning hade hans ansikte med i artikeln?
Senast redigerad av 2020-03-01 2022-01-28 kl. 20:13.
Citera
2022-01-28, 20:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Du är känd för ditt gurglande slurpa lite på lådan istället och håll käften. Jag har inte ljugit någonstans din feta äckliga kärring.
Vi säger så. Jag tänker inte diskutera med dig. Du ljuger, jag har berättat det och sen får resten ta ställning till vad vi båda säger.
Att jag skulle berätta om dina lögner visste du. Jag står för det jag sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in