2022-01-20, 00:23
Medlem
AMG-mannen-Rasks avatar
Har CallcenterBaronen uppdaterat något om aktuell situation på jobbet? Trivs han? Får han några sälj? Inom hur många månader siktar han på att få ta på sig den guldfärgade kavajen? Hur mycket bättre är han än 19-åringarna som jobbar där?
Citera
2022-01-20, 01:59
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur går det för den här familjen egentligen, tre barn i en liten skrubb, två arbetslösa föräldrar som driver runt hemma vareviga dag vars främsta intresse verkar vara att ladda upp selfies på sig själva, den ena har så mycket ångest att han inte ens klarar av att ta på sig byxorna, större delen av dagen spenderas gråtandes i sängen när han inte sitter framför kameran med självömkan, lägenheten är full av mögel, det är ett mirakel att ingen dött av mögelsjukan ännu, skulderna så höga att barnens kläder och leksaker säljs, att Bajsmannen inte tvingat ut ungarna på arbete ännu förvånar mig.

Vart är soc I all denna misär? Såhär får det inte gå till, inför barnkörkort genast!!
Har T blivit arbetslös? senast jag hörde så var hon mamma ledig, vilket är normalt att vara när man har ett litet barn hemma.
Citera
2022-01-20, 01:59
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Skulder på en normal årslön men mamma Therese dricker sina nocco som om det inte finns någon morgondag och Kickass-farsan Rask måste förstås ha sina två stockar lössnus varje månad för det förtjänar han som ingenting gör annat än att vara en börda för både familj och barn.

Vänder misären 2022 eller försöker soc I detta nu hitta en säker plats för barnen som inte är full av mögel, stress och ångest?

Nästa vecka dimper lönen ner för alla som jobbat föregående månad, med en hyra på 9000, mat till tre barn och andra räkningar undrar jag hur denna kalkyl ska gå ihop.

Det bästa vore kanske om barnen tillfälligt får flytta hem till mor och far föräldrarna medans kickass-föräldrarna klipper sig, skaffar varsitt jobb och börjar beta av skulderna innan dom åker ut på gatan för när det händer, då kommer soc garanterat att bli inkopplade på riktigt.

Deras tafatta "föräldraförsök" äcklar mig.
T har ju ett jobb, men är mamma ledig.
Citera
2022-01-20, 02:17
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hur längesen var det han hade 200-300 000 visningar?

Tror den sista riktiga visnings säsongen var nog ifrån antingen om Joz eller Magmys snubben
Citera
2022-01-20, 03:09
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Har T blivit arbetslös? senast jag hörde så var hon mamma ledig, vilket är normalt att vara när man har ett litet barn hemma.
Det är högst oklart, som jag minns det, (med trovärdighetskälla Carl Fredrik)
Hon sa upp sig en månad innan A föddes, eftersom hon inte trivdes och ändå skulle vara mammaledig senare, (allt skulle hinna lösa sig.)
När hennes mammadagar är slut, låter Carl Fredrik sin tittarskara få veta att han ska försvinna från youtube i upp till 6 månader, kommer inte ha tid eftersom han ska axla kick-ass-farsa rollen och vara pappaledig. Han har pratat med f-kassan om att det kommer ringa troll som vill sabba för honom, men han vet sina rättigheter. Hans uppgift är att vara kick-ass, 8 timmar om dagen och företaga på kvällar och helger, på sin fritid, fast insta skulle han ha uppdaterat 24/7 för dokumentation av sitt innehållsrika pappalediga liv, fyllt av aktiviteter.
Jag fick så mycket pisk av Carl Fredrik när han ägde denna tråd och gav svar på tal, när vi haters ifrågasatte hans leverne...

Av någon outgrundlig anledning så skulle Carl Fredrik inte vara pappaledig, han träffade gud och jesus och kände kraften och förstod att han skulle söka sig ett arbete för att kunna få betala skatt och göra rätt för sig. Han hade förstått att för att få lön, måste man arbeta en hel månad innan lönen kommer in på kontot, så han skulle söka arbete och skriva cv, trygg i sin tro. Jag antar att hans "cleansning och whicka" inte gav resultat. Stora spåkulan var kall, han var tvungen att förändra sitt liv. (Det påstås under häxperioden att E har astma, någonting som jag som lekman tolkar som en konsekvens av all rökelse som bränns i den lilla bostaden)

Han är förändrad och har insett att han behöver jobba, det har ingenting att göra med att f-kassan fått honom att inse att utan inkomst är man inte berättigad full ersättning till maxnivå.
Man måste ge för att få, då fick han sin gudakraft.

Jag väntar med spänning🙄 på att Carl Fredrik, som förvisso inte hunnit arbeta en full månad, hämtar sin lönespecifikation och trycker upp i ansiktet på alla haters.
Han måste samla kraft för att hålla sin psykiska ohälsa och panikångesten borta under de tre stegen till brevlådan, för att hämta lönekuvertet.. än är han inte riktigt där, då det första jobbet inte var hans stock'of'snus, spänningen är olidlig..
Citera
2022-01-20, 03:39
https://youtu.be/SmcoYsWnpC8
Bekymmersfritt lekande..
Det är inte svårt att se vem som inspirerat till familjens inredning i Trosa
Citera
2022-01-20, 06:32
Medlem
Citat:
För att rask bönade och bad på sina bara knän att få vara med?

Men det är helt vansinnigt att ta med rask på saker, allt han tar i vissnar. Känns lite som att anjo gjorde som välgörenhet, synd bara att att det sabbar hans kanal mer än hjälper, att ta med Sveriges största skithög på youtube i din kanal är jävligt dumt.
Samma sak med företag som använder rask för att göra reklam för deras produkter, det måste stjälpa mer än det hjälper. Tur att sömnbaronen nu blivit frälst och förvandlats till arbetsbaronen.
Var det inte måndag och tisdag utbildning igår var första arbetsdagen idag är andra, blir det AW med kollegorna på fredag eller uppsägning?
Citera
2022-01-20, 08:25
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Det är dock inte okej att ovaccinerad springer runt och är så rädda att bli smittade att de skriker på gamla tanter i affären.

Finns det video på när han skriker åt gamla tanter?
Citera
2022-01-20, 11:11
Torsdag idag, vilket borde innebära att det är CarlFredriks andra arbetsdag idag, efter sin tuffa utbildning.
Vet inte hur hans avtal ser ut, men för två timmar sen laddade han upp massor av andras klipp på instagram, samt svarade på tittarfrågor..
Borde inte arbetsdagen börja klockan 09?
Citera
2022-01-20, 11:12
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Finns det video på när han skriker åt gamla tanter?
På instagram sitter han i bilen och berättar om den farliga tanten på Konsum som gick emot honom och log...
Citera
2022-01-20, 11:21
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
T har ju ett jobb, men är mamma ledig.
Iq 65 Thessan har själv sagt att hon sa upp sig när hon blev gravid, inget genidrag kom hon på efteråt.

Motivationen att börja knega igen gissar jag är väldigt låg då utmätningen kommer göra så att hon bara får behålla halva lönen, det hade kanske funkat ett kort tag om hon haft en riktig karl som haft en lön på 35000 i månaden men nu tjänar Rask liksom 7000:- brutto I månaden (förmodligen mindre nu med tanke på hans views) och hälften av det lägger han på snus och beef jerky till sig själv lol.
Citera
2022-01-20, 12:02
Medlem
Är det någon som vet hur parfymförsäljningen gått? Var det en lika stor succe som waxet?

Jag ser på hemsidan att den ena är slutsåld, jag använder inte parfym men är inte 1000:-/flaskan ganska dyrt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in