2021-10-13, 20:25
Medlem
Varför ställer Lets feast upp på denna skit? Detta är en video typ 12-14 åringar skulle kunna snickra ihop på en lunch rast för att göra något roligt. Inte när två halvfeta 30+ gubbar gör det… Nej Alex. Skulle du inte satsa på göra seriös musik?
Citera
2021-10-13, 20:27
Medlem
PorrePonks avatar
Vad ska man säga om hans nya musikvideo, tror ni den kommer upp på Spotify?
Jag tror att Rask har en musik-karriär framför sig, kanske dags att lägga ned tuben och satsa fullhjärtat på musiken istället?

Tror ni han gjort beatet själv föresten?
Den var riktigt tung.
Citera
2021-10-13, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Stackars ungar.
Deras kompisar lär ju alla veta vem deras "kick ass-farsa" e!
Jag begriper inte hur man kan utsätta sina ungar för det där, dom är redan i en väldigt känslig ålder, den där musikvideon är som ett be om mobbning.

Rask säger att dom äldre ungarna på skolan tycker hans barn är coola som har en youtuber som farsa, jag tror det är en av Baronens vanföreställningar.
Citera
2021-10-13, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Så kan det vara. Själv eller? Jag tycker för egen del att det fina med det svenska välfärdssamhället är att folket inte ska behöva hamna på ruinens brant bara för att man inte kan försörja sig. Jag själv har haft försörjningsstöd i några perioder, det var en lättnad.

Vad som däremot kan sticka lite i mina ögon är när personer som inte ens kan försörja sig själv skaffar en massa barn. Som i fallet med Rask. Om man ändå gör det borde den största prioriteringen vara att skaffa sig en försörjning. Vilket Baronen konsekvent undvikit att göra efter inte ett, inte två, utan tre barn.

Men dessa människor har ju rätt att göra det om man vill. Jag kunde inte heller bry mig mindre om det handlade om en random WT som inte horar ut sig i sociala medier. Men det gör faktiskt Rask. Det är där skon klämmer för mig. Han inte bara visar upp sin arbetsskygghet och sitt ansvarslösa WT beteende på youtube. Han slår sig samtidigt för bröstet som samhällets stöttepelare och pratar hatfyllt om människor som går på socialbidrag, samtidigt som han ljuger om att han aldrig någonsin gått på det själv.

Mig veterligen har ingen i tråden en egen kanal, där man pratar om vilken redig skattebetalare man är trots att man är en latmask och WT. Där är skillnaden.

Alltså hur orkar du seriöst skriva milslånga inlägg om en annan människa dagligen. Har du inget bättre för dig ditt avdankade toalock? Du tror dig vara någon form av psykolog och det du tror vrider du till sanning. " Stortuffbiker" Snarare "skvallerkärringarnas, skvallerkärring" skaffa dig ett liv ditt misslyckade ufo. Tragisk jävel, har sneglat in i tråden ett antal gånger och du bara vräker ur dig a4 papper i skrift vid varje inlägg. Fan du stör med ditt äckliga självgoda beteende och ditt alias stämmer inte överens med dig som person. Hade jag haft en kula hade jag ställ dig först och Hitler bakom. Tönt!
Citera
2021-10-13, 20:47
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
DÅ får du tycka det! Jag tycker han jobbar mycket. Jag jobbar med något som är min hobby och tjänar pengar på det. Rask gör det och jsg vet att MÅNGA gör det!
Vad bra att du tycker han jobbar jättemycket.
Fast nu är det ju så att han inte har råd att jobba med youtube. Hur gärna han än vill. Han saknar "det".
Han frågar farfar om att börja ta ut lön för allt jobb han gör med skönhetsprodukterna, jobbet är mycket samhällsviktigt. Om kriget kommer, då bör man se till att ha raskskit så att man skyddas mot svält, fattigdom, fulhet, bombningar osv.
Han jobbar med att övertyga psykiatrin att ge honom ett frikort till LSS-boende, kan bli granne med magmysis
Citera
2021-10-13, 20:52
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Jag begriper inte hur man kan utsätta sina ungar för det där, dom är redan i en väldigt känslig ålder, den där musikvideon är som ett be om mobbning.

Rask säger att dom äldre ungarna på skolan tycker hans barn är coola som har en youtuber som farsa, jag tror det är en av Baronens vanföreställningar.
Säkert lika cool som ungdomarna tyckte Lenn**rt Bl**h var..
Senast redigerad av Mumsbulle 2021-10-13 kl. 21:08.
Citera
2021-10-13, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Alltså hur orkar du seriöst skriva milslånga inlägg om en annan människa dagligen. Har du inget bättre för dig ditt avdankade toalock? Du tror dig vara någon form av psykolog och det du tror vrider du till sanning. " Stortuffbiker" Snarare "skvallerkärringarnas, skvallerkärring" skaffa dig ett liv ditt misslyckade ufo. Tragisk jävel, har sneglat in i tråden ett antal gånger och du bara vräker ur dig a4 papper i skrift vid varje inlägg. Fan du stör med ditt äckliga självgoda beteende och ditt alias stämmer inte överens med dig som person. Hade jag haft en kula hade jag ställ dig först och Hitler bakom. Tönt!

För att det är väldigt kul att skriva inlägg om Baronen, som är helt makalöst odräglig. Jaså, det hade du? Synd. Jag hade hjälpt dig i samma situation. Jag är en sådan som hjälper mina medmänniskor i nöd, fastän de kanske är horungar som du
Citera
2021-10-13, 21:49
Medlem
Spritnotas avatar
Är videon inspelad i Christians garage?
Citera
2021-10-13, 21:55
Medlem
Romanche92s avatar
https://imgur.com/a/abS6CiT O K
Citera
2021-10-13, 22:06
Kanske offtopic, sökte på RASK, fick upp en folkmusikgrupp, kollade deras facebook... jag finner inga ord...
I deras *bilder, görs reklam om ormolja
Denna grupp är nog äldre än raskens varumärke enligt honom själv
Kolla in bildgalleriet på fejjan
Citera
2021-10-13, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vad bra att du tycker han jobbar jättemycket.
Fast nu är det ju så att han inte har råd att jobba med youtube. Hur gärna han än vill. Han saknar "det".
Han frågar farfar om att börja ta ut lön för allt jobb han gör med skönhetsprodukterna, jobbet är mycket samhällsviktigt. Om kriget kommer, då bör man se till att ha raskskit så att man skyddas mot svält, fattigdom, fulhet, bombningar osv.
Han jobbar med att övertyga psykiatrin att ge honom ett frikort till LSS-boende, kan bli granne med magmysis

Vänta nu lite. Dels är det väl framförallt en ADHD diagnos som är ganska trolig. En sådan diagnos ingår inte i LSS. Men även om det skulle bli en diagnos i spektrumet, så kommer det inte finnas på kartan med någon LSS boende.

Återigen, man behöver inte drömma ihop saker om Rask, finns nog i verkligheten där vi andra tillbringar tiden.
Citera
2021-10-13, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen

Om någon unge mobbar Rasks ungar för något som Rask laddat upp på nätet, så hoppas jag att Rask slår ner ungjävlarna med en telefonkatalog. Någon jävla nivå måste det vara på mobbare, annars tappar de rätten till att vara mobbare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in