Citat:
Ursprungligen postat av
razerdayzer
T ranta lite i live igår om sin klädförsäljning att hon blev blåst på fraktpengar, hon satt och predika om att man ska göra rätt för sig att kvinnan som ”blåste” henne på frakten ska swisha henne.
Undra om hon dragit samma predika för rask att man ska göra rätt för sig, har man blåst följarna på swishdonstioner för att köpa en hund och sen inte gör det det så kanske man ska swisha tillbaka, små fnissa lite bara åt det, så fort någon blåser familjen rask på pengar då är det hus i helvete men när familjen rask blåser folk på pengar då är det tyst.
En insamling som det aldrig pratas om är den som rask starta på fyllan när han ranta på instagram där han och farsan skulle åka till london på en weekend och man fick vara med och bidra. Jag tror jag har storyn kvar, kan kolla de sen.
Seriöst vad kostar ens en weekend i London, max 10 för resa & boende, varför måste han tigga pengar till allting han ska göra?
Också anmärkningsvärt att när någon frågar varför familjen inte flyger iväg på en resa svarar han alltid "jag är flygrädd", men sen tigger han ihop till flygbiljetter? Jävla bedragare är vad han är