Citat:
Ursprungligen postat av
Borka88
Jag blir mörkrädd, klart han inte är gängkriminell. Killen är förmodligen en elev på särskolan och och mentalt handikappad. Han berättar i videon att han är sexton år gammal och bor med sin mamma.
Allt detta vet Dildohuvudet om sedan innan, han vet mycket väl att den han sitter och hetsar inte innefattar ett våldskapital och är mentalt efterbliven. Han har även bedrivit en konversation med den "misstänkte" i veckor innan denna video. Han har bland annat skickat egna förtäckta hot till 16 åringen (i form av bilder nära dennes bostad) om att göra hembesök hos denna samt pratat med vederbörandes mor.
Här har vi ännu ett bevis på att det saknas en moralkompass och pungkulor hos Skägg-röven han konfronterar bara "hatare" i 16-års åldern och lägger ut dessa på sin kanal. detta har vi sett genom åren är ett återkommande mönster. När han märker att det finns våldskapital tar han ner sina videos och piper lägre än en mus. Exempel: Bilhandlaren.
Skulle vart roligt att höra när han blir utskälld av polisen för att hetsa mot förståndshandikappade barn, tvivlar att det blir en uppföljning av detta då uppföljningen knappast kommer bli smickrande för dildo-huvudet.
Till sist: Hur många lingon finns det i Raskskogen?
Du är rätt på tror jag. Likt mitt tidigare inlägg.
Nu kanske man är ute på djupt vatten. Men spekulerar lite.
Denna unge man skriver några gånger till Alexander, Alexander är rapp och svarar direkt och ganska snabbt märker Alex att killen är mentalt inte helt hemma. Han hetsar igång kille och killen är snabb på börja mordhota (återigen ALDRIG okej att mordhota) Alex m familj. Detta fortlöper ett tag och tillslut ser han chansen att kunna slänga ut en video och få igång kanalen. Som är sten död. Trots tävlingar.
Killen må vara från annat land med talet/språkkunskaper han har hör man ganska direkt att något är fel. Tänker mig särskola. Därför borde Alex vara större och gå andra vägar en att slänga ut ett klipp på det hela. Men pengarna ska in!