2021-09-02, 15:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StellaArtois
Han bor tillsammans med sin storebror som är 28 år gammal, storebrorsan håller också på och mordhotar Rask.

Viktig detalj tycker jag, annars håller jag med dig där.
Om detta stämmer ...

Han har bland annat skickat egna förtäckta hot till 16 åringen (i form av bilder nära dennes bostad) om att göra hembesök hos denna samt pratat med vederbörandes mor.

så har jag full förståelse för att storebrodern blir förbannad faktiskt.
Citera
2021-09-02, 15:36
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om detta stämmer ...

Han har bland annat skickat egna förtäckta hot till 16 åringen (i form av bilder nära dennes bostad) om att göra hembesök hos denna samt pratat med vederbörandes mor.

så har jag full förståelse för att storebrodern blir förbannad faktiskt.
Har Rask gjort detta?

Isåfall, när sa han det?

Men i vilket fall så är mordhot inte okej.
Citera
2021-09-02, 15:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Har Rask gjort detta?

Isåfall, när sa han det?

Borka säger det i sitt inlägg -
(FB) Carl Fredrik Alexander Rask

Det är inte okej att förtala, ljuga om, mobba, trakassera och hänga ut folk heller ... men Rask bryr sig ju inte om det utan tycker det är en kul hobby ..... så min medkänsla för Rask är rätt obefintlig
Citera
2021-09-02, 15:49
Medlem
Citat:
Har Rask gjort detta?

Isåfall, när sa han det?

Det var nån vecka sen så la han upp bilder på IG story tillsammans med Doris och gjorde en sån plats taggning ”Kungsängen”.
Då var det ju inte offentligt detta drama och jag har aldrig sett rask tidigare tagga sin plats så det kan mycket väl varit ett förtäckt hot. Nu är ju rask bara en stor fet potatis så det är inte mycket att vara rädd för.
Citera
2021-09-02, 15:53
Medlem
Liven igår var inget vidare. Kändes inte som att Rask brydde sig öht om chatten och istället mingla med Therese.

Citat:
Hade det inte varit komiskt om man fick se Rasks skäggolja på Matsmart.se?

Matsmart säljer rädda-planeten-grejer* som annars skulle riskeras att slängas på grund av någon av följande anledningar:

- Överproduktion
- Felaktiga förpackningar
- Säsongstrender
- Korta eller ibland passerade bäst före-datum**

Var inte du mån om att hålla tråden fri från off topic? Det är lite skitnödigt att greppa efter kommentarer om matsmart och Rask. Vem bryr sig, irrelevant är det.
Citera
2021-09-02, 15:54
Medlem
Therese blir ledsen när folk säger taskiga saker om rask, hon tycker även Chrille är dum.
Vad tyckte Therese när rask hängde ut Jessica, jews & issy och alla andra oskyldiga vart var Therese då. Fan måste alla jävlar sitta och klappa jättebebisen medhårs, fortsätt kriga i lajvsen kamrater.
Citera
2021-09-02, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Jag blir mörkrädd, klart han inte är gängkriminell. Killen är förmodligen en elev på särskolan och och mentalt handikappad. Han berättar i videon att han är sexton år gammal och bor med sin mamma.

Allt detta vet Dildohuvudet om sedan innan, han vet mycket väl att den han sitter och hetsar inte innefattar ett våldskapital och är mentalt efterbliven. Han har även bedrivit en konversation med den "misstänkte" i veckor innan denna video. Han har bland annat skickat egna förtäckta hot till 16 åringen (i form av bilder nära dennes bostad) om att göra hembesök hos denna samt pratat med vederbörandes mor.

Här har vi ännu ett bevis på att det saknas en moralkompass och pungkulor hos Skägg-röven han konfronterar bara "hatare" i 16-års åldern och lägger ut dessa på sin kanal. detta har vi sett genom åren är ett återkommande mönster. När han märker att det finns våldskapital tar han ner sina videos och piper lägre än en mus. Exempel: Bilhandlaren.

Skulle vart roligt att höra när han blir utskälld av polisen för att hetsa mot förståndshandikappade barn, tvivlar att det blir en uppföljning av detta då uppföljningen knappast kommer bli smickrande för dildo-huvudet.

Till sist: Hur många lingon finns det i Raskskogen?

Du är rätt på tror jag. Likt mitt tidigare inlägg.

Nu kanske man är ute på djupt vatten. Men spekulerar lite.

Denna unge man skriver några gånger till Alexander, Alexander är rapp och svarar direkt och ganska snabbt märker Alex att killen är mentalt inte helt hemma. Han hetsar igång kille och killen är snabb på börja mordhota (återigen ALDRIG okej att mordhota) Alex m familj. Detta fortlöper ett tag och tillslut ser han chansen att kunna slänga ut en video och få igång kanalen. Som är sten död. Trots tävlingar.

Killen må vara från annat land med talet/språkkunskaper han har hör man ganska direkt att något är fel. Tänker mig särskola. Därför borde Alex vara större och gå andra vägar en att slänga ut ett klipp på det hela. Men pengarna ska in!
Citera
2021-09-02, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av userdogdog
Hela tråden går ut på att mobba en tragisk individ. Hoppa på de som ligger låter spännande, where do I join?

Nja, där är du lite snett på det. Många vill nog hoppa och leka Allan Ballan men vi är ett gäng som försöker få Alexander att vakna och se till att skaffa sig ett jobb. Helt enkelt steppa upp!

Vi är oroliga för barnen!
Citera
2021-09-02, 16:05
Medlem
userdogdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Nja, där är du lite snett på det. Många vill nog hoppa och leka Allan Ballan men vi är ett gäng som försöker få Alexander att vakna och se till att skaffa sig ett jobb. Helt enkelt steppa upp!

Vi är oroliga för barnen!

Han är ju sjuk fattar du väl. Han behöver hjälp. Han blir väl inte mindre sjuk för att han skaffar sig ett jobb?

Förstår att ni alla i tråden hatar era jobb och att det svider i ögonen att se en utan ett.
Citera
2021-09-02, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Du är rätt på tror jag. Likt mitt tidigare inlägg.

Nu kanske man är ute på djupt vatten. Men spekulerar lite.

Denna unge man skriver några gånger till Alexander, Alexander är rapp och svarar direkt och ganska snabbt märker Alex att killen är mentalt inte helt hemma. Han hetsar igång kille och killen är snabb på börja mordhota (återigen ALDRIG okej att mordhota) Alex m familj. Detta fortlöper ett tag och tillslut ser han chansen att kunna slänga ut en video och få igång kanalen. Som är sten död. Trots tävlingar.

Killen må vara från annat land med talet/språkkunskaper han har hör man ganska direkt att något är fel. Tänker mig särskola. Därför borde Alex vara större och gå andra vägar en att slänga ut ett klipp på det hela. Men pengarna ska in!

Ja här ska det vridas och vändas på, självklar är allt Rasks fel. Killen ringer ju Rask minst en gång i veckan mitt i natten o dyl. Jag tror att Rask fick nog och därav gjorde videon och hoppas på att det slutar pga det. Jag hade då skämts om jag blev uthängd o beter mig sådär.

Video eller inte, såna trakasserier är vidrigt och om nu Rask lägger ut det så är det ingenting att behöva ifrågasätta tycker jag. Förståeligt kan jag tycka.
Citera
2021-09-02, 16:15
Medlem
Tror inte ens killen som hotar är invandrare, låter som en svensk wannabe bara.
Citera
2021-09-02, 16:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Tror inte ens killen som hotar är invandrare, låter som en svensk wannabe bara.
Namnet och åldern har ju redan legat ute i tråden ... så jag tror du har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in