2018-01-22, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Du sällar dig till gruppen som inte förstått begreppet rasism.

Det är ett odiskutablelt faktum att vissa folkgrupper är mer benägna att begå våldtäkt och andra allvarliga brott, det vet vi från tidigare undersökningar i Sverige samt mer aktuella studier från jämförbara länder.

Överrepresentationen skiljer sig markant mellan olika grupper, så det går inte att skylla på endast socioekonomiska faktorer. Kulturen de kommer ifrån - och delvis lever i här - har självklart betydelse. Att konstatera detta är inte rasistiskt.

Knepigare blir det när man beaktar att allt som formar en individ är arv och miljö. Om inte kultur endast kan förklara läget behöver man överväga genetiska faktorer. Du är inte ensam om att tycka detta är obehagligt. Dock är det inte rasism per se att överväga genetiska skillnader, eller ens konstatera att dessa föreligger. Dock är detta en integrerad del av rasismen, men fullödig rasism lägger ytterligare idéer, uppfattningar och praxis därtill.

Svåra frågor detta, men vill vi inte veta? Kan kunskap vara negativt?

När stora grupper av människor kommer hit från samma geografiska och kulturella områden, och människorna ofta kommer hit tillsammans med släktingar, så måste man räkna med att många av de här personerna kommer att vara starkt präglade av sin egen kultur under lång tid.

Olika invandrargrupper, och givetvis också olika muslimska invandrargrupper, kommer från vitt skilda bakgrunder. De har med sig vitt skilda uppfattningar om vad som är en "normal" livsstil.

Jag tror att dessa kulturella faktorer räcker mycket, mycket långt för att förklara olika invandrargruppers olika överrepresentation i kriminalitet. Jag menar alltså att man inte ens bör fundera över genetiken innan man har förstått det komplicerade samspelet mellan det svenska samhället och olika "invandrarkulturer".

Och vissa muslimska invandrargrupper är kanske inte överrepresenterade i brottslighet alls. Jag tror att detta gäller syrier.

Men man bör lägga in en brasklapp här. Syrierna är en "ny" invandrargrupp i Sverige. De flesta syrierna i Sverige är fortfarande första generationens invandrare, och de är sannolikt tacksamma över att de fick komma hit och få skydd från kriget.

Det är inte säkert att syriernas barn kommer att känna samma tacksamhet mot Sverige. Många av syriernas barn kommer nog i stället att fråga sig varför de ska vara fattigare och betraktas som okunnigare än sina etniskt svenska jämnåriga.

För vi ska ju inte blunda för att de som kommer hit har en väldig uppförsbacke här. En del av de som kommer har en god utbildning med sig hemifrån, men detta gäller inte de flesta. Några av dem som kommer är analfabeter, vilket kommer att göra det mycket svårt för de flesta av dem att någonsin komma ikapp så mycket att de kan kvalificera sig för ett välbetalt jobb, eller ett "hederligt" jobb över huvud taget.

Värst är det nog för invandrarnas barn, som växer upp här men som känner, helt riktigt, att de inte har samma chanser här som sina "svenska" jämnåriga. Alla som har någon kunskap om den svenska skolan vet att invandrarna är i underläge där. Även de invandrarbarn som har välutbildade föräldrar kan inte få svar på sådant som gäller specifikt svenska förhållanden, eller svenska språket, av sina föräldrar. De här barnen kommer att växa upp med lägre förväntningar på sig än de etniskt svenska barnen. Vad mer är, de flesta av invandrarbarnen kommer antingen att hamna i "typiska invandrarskolor", eller också kommer de att söka sig till andra invandrarelever om de går på blandade eller företrädesvis "svenska" skolor.

Med andra ord: De flesta av dem som tillhör andra generationens invandrare kommer att utveckla en invandraridentitet. Och den här invandraridentiteten är negativ, för den är mycket ofta förknippad med högljuddhet och nonchalans och ett ointresse för studier och läxor. Invandrarungdomar som har skaffat sig en invandraridentitet kommer enligt min mening att genomsnittligt sett ha sämre kunskaper och en tråkigare attityd än "svenska" ungdomar, och de kommer därför att vara mindre attraktiva på arbetsmarknaden än sin etniskt svenska jämnåriga. Och just därför kommer de också att löpa en högre risk att hamna i kriminalitet.

Därför menar jag att det svenska samhället idag delvis fostrar invandrare till kriminalitet. Men en viktig orsak till att det förhåller sig så är helt enkelt att Sverige har tagit emot så extremt många invandrare under så kort tid.

Som jag ser det, så är ett så stort flyktingmottagande under så kort tid dömt att misslyckas, om vi med ett lyckat mottagande menar att det inte ska uppstå etniska grupper som döms till att vara underklassgrupper på grund av sin etnicitet.

I själva verket är det nog så att Sveriges gigantiska flyktingmottagning har skapat en situation där tiotusentals, kanske hundratusentals, människor är dömda att bli en ny svensk underklass, där deras kriminalitet blir till ett hot mot det svenska samhället samtidigt som det stigmatiserar invandrarna ytterligare.

Så vilken slutsats hoppas jag att Ann Heberleins studie ska mynna ut i? Jo, denna:

Sverige måste omedelbart kraftigt minska sitt flyktingmottagande, eftersom dagens mottagande sliter isär samhället och skapar etniska underklassgrupper delvis präglade av systemhotande kriminalitet.
Senast redigerad av Egnatankar 2018-01-22 kl. 07:59.
Citera
2018-01-22, 09:28
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Sedan är det väldigt märkligt att personer som önskar leva ett så muslimskt liv som möjligt söker sig till den absoluta motpolen av just det.

De har inge som helst planer på att integreras eller assimileras. De kommer att köra sitt race, fortsätta sitt hat och roffa åt sig så mycket de bara kan. Denna välfärd som våra förfäder byggt upp under generationer är så klart en brutal lottovinst att bara traska in i och ta del av som fullvärdiga medborgare.

För oss kan beteendet verka orealistiskt men i deras värld är vi betydligt lägre stående väsen och att vi har mer tillgångar och högre status än dem är otänkbart. De har all rätt till allt vi har och vi har ingen. Den mentaliteten genomsyrar Islam och innan vi förstår det på bred basis kommer denna utvecklingen att fortsätta.

Oavsett deras intentioner så saknar de utbildning, kompetens eller förutsättningar för att bli produktiva medborgare. Deras våldskapital överstiger vida vårt och är deras enda kompetens. En kompetens de använder frekvent.

Att bygga upp ett fredligt samhälle där konflikter löses i diskussion och där gemensamma värderingar sätter lagar som efterföljs tar generationer. Att trappa upp och möta våld med våld görs på ett ögonblick och det är endast så vi kommer att bekämpa dem.
Citera
2018-01-22, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Vilken gruppvåldtäkt hände på Stureplan då?

Ingen alls egentligen men det är vad som dras upp hela tiden.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Stureplansr%C3%A4tteg%C3%A5ngen
Citera
2018-01-22, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
När stora grupper av människor kommer hit från samma geografiska och kulturella områden, och människorna ofta kommer hit tillsammans med släktingar, så måste man räkna med att många av de här personerna kommer att vara starkt präglade av sin egen kultur under lång tid.

Olika invandrargrupper, och givetvis också olika muslimska invandrargrupper, kommer från vitt skilda bakgrunder. De har med sig vitt skilda uppfattningar om vad som är en "normal" livsstil.

Jag tror att dessa kulturella faktorer räcker mycket, mycket långt för att förklara olika invandrargruppers olika överrepresentation i kriminalitet. Jag menar alltså att man inte ens bör fundera över genetiken innan man har förstått det komplicerade samspelet mellan det svenska samhället och olika "invandrarkulturer".

Och vissa muslimska invandrargrupper är kanske inte överrepresenterade i brottslighet alls. Jag tror att detta gäller syrier.

Men man bör lägga in en brasklapp här. Syrierna är en "ny" invandrargrupp i Sverige. De flesta syrierna i Sverige är fortfarande första generationens invandrare, och de är sannolikt tacksamma över att de fick komma hit och få skydd från kriget.

Det är inte säkert att syriernas barn kommer att känna samma tacksamhet mot Sverige. Många av syriernas barn kommer nog i stället att fråga sig varför de ska vara fattigare och betraktas som okunnigare än sina etniskt svenska jämnåriga.

För vi ska ju inte blunda för att de som kommer hit har en väldig uppförsbacke här. En del av de som kommer har en god utbildning med sig hemifrån, men detta gäller inte de flesta. Några av dem som kommer är analfabeter, vilket kommer att göra det mycket svårt för de flesta av dem att någonsin komma ikapp så mycket att de kan kvalificera sig för ett välbetalt jobb, eller ett "hederligt" jobb över huvud taget.

Värst är det nog för invandrarnas barn, som växer upp här men som känner, helt riktigt, att de inte har samma chanser här som sina "svenska" jämnåriga. Alla som har någon kunskap om den svenska skolan vet att invandrarna är i underläge där. Även de invandrarbarn som har välutbildade föräldrar kan inte få svar på sådant som gäller specifikt svenska förhållanden, eller svenska språket, av sina föräldrar. De här barnen kommer att växa upp med lägre förväntningar på sig än de etniskt svenska barnen. Vad mer är, de flesta av invandrarbarnen kommer antingen att hamna i "typiska invandrarskolor", eller också kommer de att söka sig till andra invandrarelever om de går på blandade eller företrädesvis "svenska" skolor.

Med andra ord: De flesta av dem som tillhör andra generationens invandrare kommer att utveckla en invandraridentitet. Och den här invandraridentiteten är negativ, för den är mycket ofta förknippad med högljuddhet och nonchalans och ett ointresse för studier och läxor. Invandrarungdomar som har skaffat sig en invandraridentitet kommer enligt min mening att genomsnittligt sett ha sämre kunskaper och en tråkigare attityd än "svenska" ungdomar, och de kommer därför att vara mindre attraktiva på arbetsmarknaden än sin etniskt svenska jämnåriga. Och just därför kommer de också att löpa en högre risk att hamna i kriminalitet.

Därför menar jag att det svenska samhället idag delvis fostrar invandrare till kriminalitet. Men en viktig orsak till att det förhåller sig så är helt enkelt att Sverige har tagit emot så extremt många invandrare under så kort tid.

Som jag ser det, så är ett så stort flyktingmottagande under så kort tid dömt att misslyckas, om vi med ett lyckat mottagande menar att det inte ska uppstå etniska grupper som döms till att vara underklassgrupper på grund av sin etnicitet.

I själva verket är det nog så att Sveriges gigantiska flyktingmottagning har skapat en situation där tiotusentals, kanske hundratusentals, människor är dömda att bli en ny svensk underklass, där deras kriminalitet blir till ett hot mot det svenska samhället samtidigt som det stigmatiserar invandrarna ytterligare.

Så vilken slutsats hoppas jag att Ann Heberleins studie ska mynna ut i? Jo, denna:

Sverige måste omedelbart kraftigt minska sitt flyktingmottagande, eftersom dagens mottagande sliter isär samhället och skapar etniska underklassgrupper delvis präglade av systemhotande kriminalitet.
Men invandrare från Asien, typ Kina/Sydostasien klarar sig ganska bra överallt, vi har förvisso inte haft stora volymer. Även deras maffiaverksamhet håller de långt under radarn.

Klart att den ekonomiska politiken spelat in, vid skiftet 80/90-tal la vi om till sk NAIRU-politik där den ekonomiska politiken medvetet skapade hög arbetslöshet för att bekämpa obefintlig inflation. Att para detta med stor invandring som inte var efterfrågade på den svenska arbetsmarknaden och har/hade en avgrund att passera för att integreras/assimileras rent allmänt i det svenska samhället var ett säkert recept för det vi nu ser.

Före 90-tals krisen hade vi betydligt generösare välfärdssystem med arbetslöshetsersättningar etc, trots det var missbruket marginellt och vi hade låg arbetslöshet. Sen när det ett tag var en bra bit över en miljon som försörjdes i bidragssystem utvecklades en kultur med missbruk både av de bidragstagande och de som beviljade. Det var här som S de facto blev ”bidragspartiet”, även om de av motståndarna tidigare hade anklagats för detta. En hel industri växte upp som diskuterade och hanterade de i utanförskapet.

Man får skilja på kriminalitet, det som nu stör och diskuteras är symptomen på ett större problem som inte diskuteras så mycket. När man har relativt enhetliga diasporor som lever på bidrag, som långt ifrån alltid är så generösa som en del fall, så har det växt upp parallellsamhällen med ljusskygg ekonomi, allt från vanligt skattefusk i småbutiker till grovt utnyttjande av de illegala i landet. Här upprätthålls ”lag och ordning” av kriminella element. Bomber, granater och skjutningar är bara en del av symptomen på detta.

Volymerna är det grundläggande och olösliga, dessa problem löser vi inte med de ”klassiska” åtgärderna som omvandlade Fattigsverige till en modern välfärdsnation. Där fanns redan en grundläggande gruppgemenskap som svensk och socialt kapital, då kan man med lite skå-gustaf etc och styra upp ”ungdomar på glid”. Det grundläggande sociala sammanhanget är ett helt annat i dag. Förr var ett jobb kanske en av få pusselbitar som fattades och alla andra fanns, idag är det nästan alla pusselbitar som fattas.

Vi har inte tagit emot ”extremt många” på kort tid, vi har tagit emot extremt många under lång tid. Hade vi inte redan haft ett växande omfattande dysfunktionellt samhälle hade 2014/15 inte varit ett oöverstigligt problem, det hade gått att lösa. Men vi hade redan omfattande dysfunktionella diaspora samhällen när dessa kom, som de kunde integrera sig i.
I dag kan man läsa om hur åklagare på Balkan säger att Sverige är deras i särklass största exportmarknad för illegala vapen. Denna invandring från Balkan som hyllas som den bäst fungerande.

Egentligen är inte ”flyktingmottagandet” det stora problemet, de faktiska flyktingarna är en liten del. Det är önskan om just denna invandring/folkvandring av våra politiker som är problemet. Något som de faciliterar med luddiga bestämmelser om ”humanitära” skäl, mm.
Ena dagen pratar de om asylsökande flyktingar som flyr för sina liv, nästa om det stora behovet av invandring. Två vitt skilda saker. Det historiskt normala är att de som söker asyl flyende från krig och elände får temporärt skydd och förväntas återvända när läget förbättrats. Så är det in den svenska flyktingpolitiken, här ska de från dag ett omvandlas till invandrare som ska leva resten av sina liv här.

Svenska politiker har med den förda invandringspolitiken gjort landet sämre för de som skapat det här landet än det behövt vara och det får våra barn och barnbarn leva med. Det som skapats finns det ingen återvändo i. De som gjort detta borde straffas, men det kommer inte att ske. Vi lever i en demokrati och då har medborgarna skyldigheter att straffa och avsätta politiker som gör ett dåligt jobb, det har inte den svenske medborgaren gjort.
Senast redigerad av Efterdradd 2018-01-22 kl. 11:41.
Citera
2018-01-22, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Tja... det beror förstås kanske på hur du gör det. Testa att prata med folk, och inte till folk.. så kommer du kanske upptäcka att det går bättre.

Jag är f.ö också uppväxt i Malmö.
I Malmö är svenskar i minoritet, ska minoriteten undervisa majoriteten om hur de ska leva sina liv?
Det handlar inte om att prata till eller med. Du verkar ha en artificiell bild av hur läget är.
Citera
2018-01-22, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimbo7
De är dina fiender. Du vill inte ha dem här. Du vill inte ha integration eller ens diplomatiska samtal. Det innebär att du är högerextrem. Och att det skulle gå åt helvete om folk av din sort fick inflytande - med hjälp av Heberlein som antagligen bara leker, lika dum som hon ser ut.
Om du tycker att jag är högerextremist, nazist eller vad det nu kan vara ger jag fullständigt fan i. Varför skulle jag vilja ha "diplomatiska samtal" med människor som ser mig som en lägre stående varelse på grund av min könstillhörighet? Man är INTE skyldig att hjälpa sina fiender, punkt.

Citat:
Muslims in most countries surveyed say that a wife should always obey her husband. In 20 of the 23 countries where the question was asked, at least half of Muslims believe a wife must obey her spouse.
http://www.pewforum.org/2013/04/30/the-worlds-muslims-religion-politics-society-women-in-society/

94% av de tillfrågade afghanerna, 93% av tunisierna och 92% av irakierna och marockanerna i PEW:s studie (se länk ovan) ansåg att kvinnan ska lyda mannen. Det är helt förfärliga siffror. De här människorna är inte kompatibla med västerländsk kultur. Det är inte moraliskt försvarbart att ta hit dem.

Våldtäkterna är bara toppen av ett isberg, även om det skulle behövas en sanningskommission när det gäller dem (och då alla överfallsvåldtäkter, inte enbart gruppvåldtäkterna). Man måste även tänka på alla flickor och kvinnor som tvingas gå i skola tillsammans med eller dela arbetsplats med dessa misogyna män, liksom på alla som trakasseras av gängen på stan.
Citera
2018-01-22, 13:36
Medlem
Superbra att hon tar upp!
Borde börja kartlägga mer vilka olika gärningsmän är.
Att topsa och ta fingeravtryck på alla invånare i Sverige, borde vara standard.
Citera
2018-01-22, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Jag är f.ö också uppväxt i Malmö.

När flyttade du? För tio år sen?

Vart flyttade du? Till Stockholm?

Jag är imponerad. Not.
Citera
2018-01-22, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efterdradd
Vi har inte tagit emot ”extremt många” på kort tid, vi har tagit emot extremt många under lång tid. Hade vi inte redan haft ett växande omfattande dysfunktionellt samhälle hade 2014/15 inte varit ett oöverstigligt problem, det hade gått att lösa. Men vi hade redan omfattande dysfunktionella diaspora samhällen när dessa kom, som de kunde integrera sig i.
I dag kan man läsa om hur åklagare på Balkan säger att Sverige är deras i särklass största exportmarknad för illegala vapen. Denna invandring från Balkan som hyllas som den bäst fungerande.

Egentligen är inte ”flyktingmottagandet” det stora problemet, de faktiska flyktingarna är en liten del. Det är önskan om just denna invandring/folkvandring av våra politiker som är problemet. Något som de faciliterar med luddiga bestämmelser om ”humanitära” skäl, mm.
Ena dagen pratar de om asylsökande flyktingar som flyr för sina liv, nästa om det stora behovet av invandring. Två vitt skilda saker. Det historiskt normala är att de som söker asyl flyende från krig och elände får temporärt skydd och förväntas återvända när läget förbättrats. Så är det in den svenska flyktingpolitiken, här ska de från dag ett omvandlas till invandrare som ska leva resten av sina liv här.

Jag håller med om nästan allt du säger i ditt inlägg, utom just det jag har fetmarkerat. Jag tror nämligen inte att våra politiker styrs av någon dold agenda.

Nej, jag tror i stället att politikerna har målat in sig i ett hörn. Under alldeles för lång tid har de i naiv självbelåtenhet styrt landet i enlighet med en "godhets-agenda", enligt vilken både Sverige som nation, de politiska partierna som partier och de enskilda politikerna som individer, bevisar sin godhet just genom att ta emot massor av flyktingar. (Öppna era hjärtan... Mitt land bygger inga murar...)

Politikernas syfte har helt enkelt varit att bevisa att de är bäst i världen i godhetsklassen. Då har de inte funderat mycket på vad det kommer att innebära för Sverige att ta emot så här extremt många flyktingar.

Medan den här politiken har varit allenarådande, så har politikerna tillsatt en massa flyktingkramare på mängder av otroligt viktiga poster i Sverige. Vilken syn på svenskt flyktingmottagande och vilket inflytande har chefen för Migrationsverket? Vilken syn på flyktingpolitiken och vilket inflytande har rikspolischefen (Hej, Dan Eliasson)? Vilken samhällsutveckling försöker ordföranden i Högsta domstolen driva? Och vad gäller för alla andra små och stora myndigheter i Sverige?

Jag tror att den generösa flyktingpolitiken har blivit som ett självspelande piano, ett mångtusenhändigt kanon spelat av tiotusentals svenska myndighetspersoner. Dessa tiotusentals personer spelar samma melodi: Välkommen, välkommen, välkommen, välkommen... Man kan också säga att vår flyktingpolitik har blivit som ett skenande tåg. Nu när de flesta kan se att vår godhetsagenda har skenat rakt år skogen, så kan våra politiker och myndigheter säga, Nu ska vi stoppa tåget.

Men hur ska det gå till?
Senast redigerad av Egnatankar 2018-01-22 kl. 14:30.
Citera
2018-01-22, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam
Eh va? AH:s Den banala godheten var väl en bestseller. Att AH kanske är för gammal för gränslösa orgier hör inte till saken.
Janouch är berömd för att ha raggat på väldigt unga killar. Där tror jag bitterhet kan spela roll för hur hon spårat ur nu.
Men jag håller med om att gruppvåldtäkt är en del av västerländsk kultur. Det räcker med att gå ut på Pornhub för bevis.
Eller till historieböckerna. Gruppvåldtäkt på svarta slavinnor i Amerikanska Södern. Gruppvåldtäkt på raggarbrudar. Gruppvåldtäkt på tyskor under andra världskriget. Gruppvåldtäkt är en del av mänsklighetens kultur.
Men du fångar inte in några fula fiskar om du kritiserar västerländska kulturen. Våldsporren som pumpas ut över hela jävla världen och ger en dålig bild av västerländska kvinnor.
Ja, kulturkrock och heta temperamentet bidrar till att utomeuropeiska män vara överrepresenterade vid sexbrott. Afrikaner kan vara lite väl heta på gröten. Det har jag själv erfarenhet av. Men liksom - normala brudar som jag drar inga rasistiska slutsatser av det. Det går helt enkelt inte ut över andra afrikaner. Jag har dejtat en afrikan som ville gå hela vägen, jag ville inte det och vad hände? Ingenting, jag gå hem bara. Han ledsen.
Vad betyder/bevisar det? Ingenting.
Tror inte att AH blivit överfallsgruppvåldtagen. Den våldtäkt hon brukar berätta om var en man och den har påverkat henne djupt, det märks och det är synd om henne för den händelsen - den har skadat henne. Helt klart. I stället för att totalt gå igång på våldtäkter och prata våldtäkt hela dagen lång och sen lite mer våldtäkt borde hon gå i djupterapi och överlåta ämnet våldtäkt till andra, för det finns annan expertis än Heberlein och mer balanserade personer som inte sitter och gapar och skriker i Opinion Live.
Apropå Heberleins nya Almedalspektakel: hm nu är jag lite för gammal för att bli överfallsgruppvåldtagen (de är väl mest tonåringar och tjugoåringar) men inte ska kvinnor gå omkring och vara rädda för det. Så vanligt är det inte.
Men kul att en konservativ politiker ser ut som en korsning mellan en clown och ett fnask. Konservatism är inte vad det varit.
Jag håller med dig till så måtto att man inte kan ställa etniciteter, religioner eller hudfärger till ansvar för våldtäkter eller gruppvåldtäkter. Individer som begår brott finns i alla hudfärger, etniciter och religioner. Alternativ media, en av den som förut hette Avpixlat hade till exempel en invandrad indisk medarbetare. Han var hindu och mycket angelägen att skriva om de relativt få gruppvåldtäkter som skett i Sverige. Han skyllde dem på islam. Samtidigt skedde, och ännu sker, gruppvåldtäkter i Indien. Och det är inte den muslimska minoriteten som är GM. Medarbetaren på Avpixlat försvann ungefär samtidigt som han själv blev misstänkt för våldtäkt. När det gäller Heberleins bok håller jag inte med dig. Jag har inte läst boken och vill inte heller läsa den. Jag har bott hela mitt vuxna liv i förorten, i de så kallade no go zoner, och jag behöver inte läsa böcker från Heberlein för att inse att Sverige inte klarat av integrationen. Många fina människor har gått till spillo just därför.
Citera
2018-01-22, 14:54
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimbo7
De är dina fiender. Du vill inte ha dem här. Du vill inte ha integration eller ens diplomatiska samtal. Det innebär att du är högerextrem. Och att det skulle gå åt helvete om folk av din sort fick inflytande - med hjälp av Heberlein som antagligen bara leker, lika dum som hon ser ut.
Människor som du, som vill integrera främlingar med en våldtäktsbenägenhet som vida överstiger det svenska snittet för denna brottslighet, är medskyldiga till alla deras övergrepp som begås. Det spelar ingen roll hur mycket ni vräker ur er anklagelser om rasism och högerextremism, inte ens era krokodiltårar om att sanning är högerextrem och verklighet rasistisk kan rädda er från detta. Det är ni som möjliggjort för dessa invandrare att förgripa sig på tusen och åter tusentals svenska flickor som fått sina liv förstörda. Och du tror att ni står med någon slags moralisk överhand mot högerextrema rasister och nazister?
Citera
2018-01-22, 17:01
Medlem
Kimbo7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Människor som du, som vill integrera främlingar med en våldtäktsbenägenhet som vida överstiger det svenska snittet för denna brottslighet, är medskyldiga till alla deras övergrepp som begås. Det spelar ingen roll hur mycket ni vräker ur er anklagelser om rasism och högerextremism, inte ens era krokodiltårar om att sanning är högerextrem och verklighet rasistisk kan rädda er från detta. Det är ni som möjliggjort för dessa invandrare att förgripa sig på tusen och åter tusentals svenska flickor som fått sina liv förstörda. Och du tror att ni står med någon slags moralisk överhand mot högerextrema rasister och nazister?

Jag har förstått att du tillhör den kategori som inte nöjer sig med repatriering, utan vill se massavrättningar?
Om du inte vill ha integration av "våldtäktsbenägna", så är du faktiskt rasist och rentav extremt högerextrem. Det flockas ju även nazister i tråden, inte oväntat på flashback.
Men nu har här talats klarspråk ett tag - man kallar sig med stolthet rasist och pratar om konspirationer för att försvaga och blanda upp den vita rasen.

Låt höra alltså, vad Heberlein nu har inspirerat dig till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in