Citat:
Ursprungligen postat av
Kimbo7
Se där, lite öppen rasism.
Tack för inlägget - det ger en tydlig bild av Heberleins nya fanclub.
Frågan är hur mycket hon kan fortsätta flirta med rasister innan moderaterna sätter stopp för hennes kandidatur.
Fanclub?
Jag var rasist långt innan AH kom in i bilden och nu försöker hon radera bort sina år som ultra-PK och medlöpare till samhällsförfallet orsakat av massinvandringen, där invandrarnas våldtäktsbenägenhet, våldtäktskultur och allmänt glorifierade våldskapital och krigiska mentalitet, är en stor del till varför jag utvecklade ett rasistiskt sinne.
Men främst blev jag rasist när politiska och vänsterideologiska krafter tvingade fram en jämförelse och rankning mellan olika folkgruppers livsätt - deras och mitt. I stället för att låta det vara och på allvar bevara etniska och kulturella särdrag, och låta människor och kulturer mötas på rättvisa villkor, där ingen är förpliktigad att ta hand om den andre på ett eller annat sätt, tvingad att ge upp sig hela sig själv och utplånas, eller fösas ihop likt packade sillar i ett perverst och högst artificiellt samhällsexperiment kallat "mångkultur", designat för att själsligt uppfylla uttråkade rikemansbarn, åldrande batikhäxor och giriga kapitalister som drömmer om världsherravälde och genetisk utblandning av vita.
Kort och gott; på avstånd är det lättare att uppskatta det främmande - tycka att det har rätt till sin plats på jorden lika mycket som någonting annat. Eftersom det hotar inte mig och jag hotar inte dem.
AH är en billigare variant av någon annan, som redan sagt och gjort det hon håller på med och fått betala det sociala och ekonomiska priset som en konsekvens. Dessutom är hon narcissist.
Det komiska är att ni rasisttrumpetare inte vill inse att Mena/musliminvandrarna är 10 gånger mer rasistiska än någon svensk är. Det är en rasism som man
aldrig hör er prata om eller ondgöra er över.