2006-01-21, 10:44
Medlem
KönsKlass avatar
Har kommit på varför jag har ett sånt fruktansvärt pissit morgonhumör. Det är dom där två jävla programledarna i programmet jag hör varje morgon jag sätter på radion. Fyfan vad torra dom är. Totalt jävla menlösa och inte roliga för fem öre. Jag bli rålack på dom alltså. Hela mornarna totalhaverar och där sitter dom där två idioterna och tror att hela landet garvar sig dubbla åt deras...skämt????
Det borde finnas lag på vad för folk man drar in i radion för de ska ju påverka människor på olika sätt, men det här med att vissa vill ta livet av sig kan väl ändå inte vara meningen.

Har ni hört hur dom låter? Monotona röstlägen och släpiga repliker. Som nu tillexempel. En vill köpa ett par jävla dojjor i butiken och den andra riksnollan sitter och svarar typ..."Mm...det här är TUNGA grejer du kommer med. Ber mig om råd vad det gäller att köpa skor. Måste ta upp det här med min psykolog. Det är tunga grejer." Tänk er detta utan tonläge. Ingen inlevelse...bara rätt och slätt och så där hjärndött monotont så man vill hämta kniven och slitta handlederna direkt liksom. De låter som två stycken helt apatiska zombies som inte verkar leva. De läser rakt från pappret utan att ens öva in. Och SKULLE detta vara inövat och inspelat en dag i förväg så hoppar jag fan. AHHH!!
Var bara tvungen att gapa av mig, och JA...jag är på pisshumör nu. Sorry

Finns det något skvaller om de där två tråkmonsarna som är av betydelse, eller är dom bara så genomtråkiga att det inte ens finns en gnutta skvaller som man kan tänka på när de sitter och förstör radion för mig? Nåt tråkigt mnåste det ju finnas. Tillexempel...går de ofta på begravning, besöker de ofta bårhusen eller komaavdelningen på sjukhuset? NÅT MÅSTE DET VÄL FINNAS??
Citera
2006-01-21, 12:52
Medlem
Håller helt med dej. Totalt humorbefriade 30-åringar som tror dom är coola genom att skämta lite om sex o driva med svennetanter.
jag byter kanal direkt till melodikrysset eller ring så spelar vi eller morronbönen eller va fan som helst bara för att slippa den pinsamma skiten
Citera
2006-01-21, 13:16
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ärtank
Håller helt med dej. Totalt humorbefriade 30-åringar som tror dom är coola genom att skämta lite om sex o driva med svennetanter.
jag byter kanal direkt till melodikrysset eller ring så spelar vi eller morronbönen eller va fan som helst bara för att slippa den pinsamma skiten
Haha! Kanske ska prova det där med morronbönen.
Citera
2006-01-21, 13:30
Medlem
Konrad Haifas avatar
SImsalabim!

Sök -> rollon:

Sex sidor, ett halvår gammal...

http://www.flashback.org/showthread.php?t=215354&highlight=rollon

Citera
2006-01-21, 14:41
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
SImsalabim!

Sök -> rollon:

Sex sidor, ett halvår gammal...

http://www.flashback.org/showthread.php?t=215354&highlight=rollon

Ja jäklar. Tackar för den. Trodde jag var ganska ensam i måna åsikter, men nu käns det ju faktiskt bättre
Citera
2006-01-21, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Har kommit på varför jag har ett sånt fruktansvärt pissit morgonhumör. Det är dom där två jävla programledarna i programmet jag hör varje morgon jag sätter på radion. Fyfan vad torra dom är. Totalt jävla menlösa och inte roliga för fem öre.

Då gillar du mig då kanske? Jag har hällt ut en öl på Clara en gång.
Visserligen olycka men ändå...
Citera
2006-01-21, 16:03
Medlem
Oliveiras avatar
Är det samma tjejer som gör den "jätteroliga" reklamen för Vitamineral på TV?
Citera
2006-01-21, 21:46
Medlem
lab-ones avatar
Skäringer hade väl ett program på ZTV i dess begynnelse va? Mycket snack om dildos och de satt på kuddar har jag för mig.

Ska kolla med en bekant som varit ihop med henne om det finns något skoj! Det hände mycket roligt i värmlandsskogarna i min ungdom!
Citera
2006-01-21, 21:50
Medlem
Det sjuka är väl att de t.om vunnit något humorpris.
Helt jävla oförståeligt.
Citera
2006-01-21, 23:09
Medlem
ettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lab-one
Skäringer hade väl ett program på ZTV i dess begynnelse va? Mycket snack om dildos och de satt på kuddar har jag för mig.

Ska kolla med en bekant som varit ihop med henne om det finns något skoj! Det hände mycket roligt i värmlandsskogarna i min ungdom!

Hete det inte "Sanning eller konsekvens" ...
Citera
2006-01-21, 23:13
Medlem
kvinnor är sällan roliga.
Citera
2006-01-21, 23:49
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Då gillar du mig då kanske? Jag har hällt ut en öl på Clara en gång.
Visserligen olycka men ändå...

Haha. Ja det lät bra!

Apropo kvinnor är sällan roliga så stämmer det till viss del, men Babsan kan ju vara rejält rolig faktiskt, för hon är lite mer manlig, eller vad ska man säga...gatunivå-humor eller så. Lite mer så där jordnära och jävlaranamma. Men de här två är ju faktiskt för mycket, och har de dessutom vunnit nåt pris, så är det bara för att folk vill vara snälla och låta dom behålla jobbet. För nåt pris det förtjänar dom inte. Inte ens ett pris för dåligast radioprogram heller. För det är tillochmed för jävla dåligt för det också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in