2018-02-14, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celtico
Cryptocurrencies are recording their biggest gains in weeks after the president of the European Central Bank shrugged off talk of a ban.

Bitcoin was up more than 7% in early trading Wednesday, gaining over $400 and adding $7.7 billion in market capitalization. In the past week, Bitcoin’s value has bounced back from recent turbulence, adding over $1,100 in value and over $19 billion in market cap.

While European banking officials warned consumers about the highly volatile nature of Bitcoin, Ethereum, Ripple and other cryptocurrencies, Mario Draghi, president of the European Central Bank, said in a video response to user submitted questions that no ban or regulation was forthcoming.
Källa?
2018-02-14, 20:22
Medlem
Celticos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KOMF
Källa?

Markera den första raden, högerklicka> Sök på Google efter...
2018-02-15, 00:21
Medlem
Logique88s avatar
Når vi 10k denna vecka?
2018-02-15, 02:36
Medlem
mada1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimsktSverige
VARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ÄRRRRRRRRRRRRRRRR RAAAAAAAAAAAAAAAAAASEEEEEET
?!?!?!?!???!?!?!?!???!?!?!?!???!?!?!?!???!?!?!?!?? ?!?!?!?!???!?!?!?!???!?!?!?!???!?!?!?!???!?!?!?!?
(VAR ÄR RASET?)

Som det skrevs i tråden ungefär 100 gånger, det är såhär bitcoin fungerar, det går ner till 1/6 av toppen sedan går det tillbaks och skjuter vidare uppåt. Den som inser detta gör extremt enkla pengar.. Men jag har sett större idioti i mitt liv..

Är du tillbaks tapper nu efter att du skitigt ner dig i två veckor? =D
2018-02-15, 03:00
Medlem
Citat:
VARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ÄRRRRRRRRRRRRRRRR RAAAAAAAAAAAAAAAAAASEEEEEET
?!?!?!?!???!?!?!?!???!?!?!?!???!?!?!?!???!?!?!?!?? ?!?!?!?!???!?!?!?!???!?!?!?!???!?!?!?!???!?!?!?!?
(VAR ÄR RASET?)

Som det skrevs i tråden ungefär 100 gånger, det är såhär bitcoin fungerar, det går ner till 1/6 av toppen sedan går det tillbaks och skjuter vidare uppåt. Den som inser detta gör extremt enkla pengar.. Men jag har sett större idioti i mitt liv..

Du kommer tillbaka och kaxar dig efter en tillfällig uppstuds. Vi får se vad bitcoins står i om ett år.
2018-02-15, 03:01
Medlem
mada1s avatar
Citat:
Nej då jag är ny medlem!
Av glädje då eller? Kolla här: jag visste att detta skulle hända. Säker som en sten i vatten.
Jag är enbart ute efter att exponera idioti när den upphöjs med en enorm hybris gällande tilltron till det egna lilla tänkandet, fast att vi har MASSOR av data. Funderar starkt på att även PM:a ett antal personer med ett annat konto, men om en eller två personer träder fram här i tråden och säger något i stil med att de hade helt fel och att de är IDIOTER, och aldrig mer ska tas seriöst så kaan jag skippa detta. Heheheh Jag vill ju se att de rehabiliterar!

Men ärligt talat, och med mindre hat, är vi inte alla roade av att slå dessa personerna på fingrarna?

Vilken data syftar du på? Med tanke på att crypto är en helt annan marknad nu så går det inte att applicera historiska händelser på det som skedde dec/jan. Ingen visste om bitcoin skulle återhämta sig och du får gärna förklara varför du är så säker på det. Fingerslag har jag inga problem med!
2018-02-15, 03:27
Medlem
Citat:
Nej då jag är ny medlem!
Av glädje då eller? Kolla här: jag visste att detta skulle hända. Säker som en sten i vatten.
Jag är enbart ute efter att exponera idioti när den upphöjs med en enorm hybris gällande tilltron till det egna lilla tänkandet, fast att vi har MASSOR av data. Funderar starkt på att även PM:a ett antal personer med ett annat konto, men om en eller två personer träder fram här i tråden och säger något i stil med att de hade helt fel och att de är IDIOTER, och aldrig mer ska tas seriöst så kaan jag skippa detta. Heheheh Jag vill ju se att de rehabiliterar!

Men ärligt talat, och med mindre hat, är vi inte alla roade av att slå dessa personerna på fingrarna?

Låt mig gissa, en låginkomsttagare som köpte bitcoin på toppen och som nu har förlorat 80% utav kapitalet. Registrerar sig på Flashback och försöker frenetiskt att haussa kursen i tron om att den gemene FB-användaren köper in sig och på något magiskt sätt lyckas driva upp kursen.
2018-02-15, 04:08
Bannlyst
9700 right now! WOW.

Tänk alla ni som satt och skrek som stuckna grisar när kursen stod i ett massivt rea-läge. Ni fullständigt älskade hur det bara skulle gå nedåt, och det skulle sluta på 0! Det visste ni för att det hade gått ner i några dagar! NÅGRA DAGAR. När vi har data från 7 år!!

9700, en sjuk ökning från 5800. 9700 är nära 14000, som är nära alltime-high.

Sa någon ras? Har jag kommit fel, för så ofta jag hör ordet "ras" i tråden.. Fast att det inte finns en TILLSTYMMELSE till RAS. Är detta egentligen forums-delen för rasbiologi?
Senast redigerad av MuslimsktSverige 2018-02-15 kl. 04:13.
2018-02-15, 04:27
Medlem
Autobahn76s avatar
Citat:
9700 right now! WOW.

Tänk alla ni som satt och skrek som stuckna grisar när kursen stod i ett massivt rea-läge. Ni fullständigt älskade hur det bara skulle gå nedåt, och det skulle sluta på 0! Det visste ni för att det hade gått ner i några dagar! NÅGRA DAGAR. När vi har data från 7 år!!

9700, en sjuk ökning från 5800. 9700 är nära 14000, som är nära alltime-high.

Sa någon ras? Har jag kommit fel, för så ofta jag hör ordet "ras" i tråden.. Fast att det inte finns en TILLSTYMMELSE till RAS. Är detta egentligen forums-delen för rasbiologi?

Jag tar en print screen på det här .

2018-02-15, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Låt mig gissa, en låginkomsttagare som köpte bitcoin på toppen och som nu har förlorat 80% utav kapitalet. Registrerar sig på Flashback och försöker frenetiskt att haussa kursen i tron om att den gemene FB-användaren köper in sig och på något magiskt sätt lyckas driva upp kursen.

Ja, det lär ju påverka kursen på en global valuta helt enormt mycket av att någon ”haussar” på ett litet forum i lilla Sverige.
2018-02-15, 16:35
Medlem
godhetsapostelns avatar
Vilka losers det finns i tråden. Om man köpte i måndag 14:37 och sålde i onsdags 11:07 har man gjort en förtjänst på 37%
2018-02-15, 17:41
Medlem
Nu börjar det bli sent att fynda. Tåget går i en rasande takt.. tuuuuut tuuuut!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in