Citat:
Ursprungligen postat av
Basterds
Så om den som skjuter honom tillhör en av en handfull ur en grupp = dvs tillhörighet i ett kriminellt nätverk/organisation =känt gäng! Borde då inte skytten den gängkriminelle stå för sin tillhörighet till sitt gäng?! Ooops da! Ja visste inte att sånna där "medlemmar" brukar mörka detta! De brukar väl skyltas hej vilt?! Dessutom har allt polis bra koll på bilka som ingår i vilka nätverk! Eller tror du verkligen att detta var nyheter för polisen? Eller MENADE du EGENTLIGEN att TROTS att polisen redan visste, så bara flr att gan YTTRADE ORDEN BEGICK EN DÖDSSYND Å DÄRFÖR! BORE DET RÄTT Å RIKTIGT ATT STRAFFA HONOM MED DÖDEN?
Du låter upprörd. Jag minns inte alla detaljer i de olika ärendena men har läst de FUPar som dykt upp i "följetongen". Jag menar att om man pekat ut någon direkt eller om man har pekat ut en riktning dvs jag menar om man har pekat ut en grupp, där man namnger de i gruppen då är man en golare. Andra kan göra annan tolkning, det gör inte jag. Vad du tar dig ton för vet jag inte, men när du gör det så blir ditt språk lidande så samla dig om du ska diskutera saker.
Nu är det ju inte så att det påvisats att BO i detta fall har golat men det har ju hans bror gjort. Och det kan ju helt enkelt vara så att han skjutits antingen för det eller för att han upprört känslor på egen hand. Hans livstil går ju inte att ta miste på när man såg hans fb-konto däremot. Sen kanske det troligen inte renderar i att man skjuts ihjäl utan något mer än så bör ligga till grund för det.