2018-01-15, 03:54
Medlem
Amir Mekky är säkerligen involverad i detta mord med precis som alla andra Malmömord.
Han är en yrkeskriminell arab som trots sina 21-22-23 år både skjuter och beställer mord.
Amir Mekky står vidare för införsel utav såväl vapen och narkotika.
Detta mordet är hans för att BOs bror valde att berätta för polisen om Malmös kriminella slödder.
Citera
2018-01-15, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomista
Kan du länka fup
För er som vill ha fuppen till mordförsöket på storebroshan, mays3m där ett och annat förekommer, om kan ha kopplingar till detta mord.

https://www.flashback.org/leave.php?..._Aktbil_81.pdf
Citera
2018-01-15, 04:23
Medlem
Fabrorbls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
För er som vill ha fuppen till mordförsöket på storebroshan, mays3m där ett och annat förekommer, om kan ha kopplingar till detta mord.

https://www.flashback.org/leave.php?..._Aktbil_81.pdf

Bra där, finns en hel del matnyttigt att ta i beaktelse gällande det hela.

Ändock är det tragiskt att det skall gå så här långt.
Citera
2018-01-15, 04:30
Medlem
Citat:
För er som inte läst fuppen ang. Maysems mordförsök.

Polisen hade ii samband med detta en hemlig rumsavlyssning på en lägenhet som tillhörde, guess who?

Amir mekky.

Så, nja. I danmark är han inte.
Nåväl.
På vilken sida tar man upp det i FUPen?
Citera
2018-01-15, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breakinglegs
På vilken sida tar man upp det i FUPen?
UR FUP SID.792 (klippt bort vissa orelevanta delar)
SN: Den här rumsavlyssningen har ägt rum… Vet du vad rumsavlyssning är?
MA: När man buggat nåns lägenhet.
SN: Precis. Och den har ägt rum då på Stora Trädgårdsgatan i Malmö.

SN: Har du hört talas om den adressen?
MA: Aldrig i hela mitt liv.
SN: Vet du vem som kan tänkas bo där?
MA: Nej, mina föräldrar bor också här men det heter Lilla Kvarngatan.

SN: Okej. Så du har inte varit på adressen någon gång?
MA: Aldrig.
SN: Hört talas om den? Nämnas?
MA: Första gången jag hör Stora Trädgårdsgatan.
SN: Okej. Den personen som har haft den lägenheten heter Amir Mekky.
Citera
2018-01-15, 04:51
Medlem
Basterdss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Amir Mekky är säkerligen involverad i detta mord med precis som alla andra Malmömord.
Han är en yrkeskriminell arab som trots sina 21-22-23 år både skjuter och beställer mord.
Amir Mekky står vidare för införsel utav såväl vapen och narkotika.
Detta mordet är hans för att BOs bror valde att berätta för polisen om Malmös kriminella slödder.
Ja så är det. Detta vet även polisen frågan är om de kan bevisa det? Att de har/får så det kan leda till åtal samt dom? Trots vittnen. Sen är frågan hur många vittnen som får akut minnesförlust? Om allt folk som sitter på mängder av info om allt som Mekky å hans polare gör/gjort inte börjar snacka! Så kommer många fler avrättas.
Citera
2018-01-15, 04:55
Moderator
Chantres avatar
Tog mig förbi platsen för skjutningen strax efter klockan 3 i natt och inga ljus eller blommor.

Det var även lugnt utanför akuten på natten utan de vanliga skarorna av tillresta åskådare.

Verkar ha levt ett ensamt liv på slutet.
Citera
2018-01-15, 05:25
Moderator
v50s avatar
Rubrik justerad

/ Moderator
Citera
2018-01-15, 05:45
Medlem
Basterdss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Vad jag hunnit läsa mig till så pekar väl han ut den som skjuter honom som varandes en av en handfull -en ur en grupp. Så hur menar du att han inte golar? Utveckla gärna om jag misstolkat det jag hittills läst.
Så om den som skjuter honom tillhör en av en handfull ur en grupp = dvs tillhörighet i ett kriminellt nätverk/organisation =känt gäng! Borde då inte skytten den gängkriminelle stå för sin tillhörighet till sitt gäng?! Ooops da! Ja visste inte att sånna där "medlemmar" brukar mörka detta! De brukar väl skyltas hej vilt?! Dessutom har allt polis bra koll på bilka som ingår i vilka nätverk! Eller tror du verkligen att detta var nyheter för polisen? Eller MENADE du EGENTLIGEN att TROTS att polisen redan visste, så bara flr att gan YTTRADE ORDEN BEGICK EN DÖDSSYND Å DÄRFÖR! BORE DET RÄTT Å RIKTIGT ATT STRAFFA HONOM MED DÖDEN?
Citera
2018-01-15, 05:54
Medlem
Dom vet ju vilka pundar gäng de är. Mem är dock svårt o punktmakera alla
Citera
2018-01-15, 05:59
Medlem
Basterdss avatar
Citat:
UR FUP SID.792 (klippt bort vissa orelevanta delar)
SN: Den här rumsavlyssningen har ägt rum… Vet du vad rumsavlyssning är?
MA: När man buggat nåns lägenhet.
SN: Precis. Och den har ägt rum då på Stora Trädgårdsgatan i Malmö.

SN: Har du hört talas om den adressen?
MA: Aldrig i hela mitt liv.
SN: Vet du vem som kan tänkas bo där?
MA: Nej, mina föräldrar bor också här men det heter Lilla Kvarngatan.

SN: Okej. Så du har inte varit på adressen någon gång?
MA: Aldrig.
SN: Hört talas om den? Nämnas?
MA: Första gången jag hör Stora Trädgårdsgatan.
SN: Okej. Den personen som har haft den lägenheten heter Amir Mekky.
Och vem kallar han för golare?! Jävla råttor! Han satt å höll käften! Trots att han mycket väl visste! Tack till dig som la upp denna del!
Sen undrar ja till den eller de kriminella i tråden som anser att han golade för att han angav vilket gäng den som försökte avrätta han tillhörde! Doooh! :-) Vilket skämt! Anser dessa dårar att när de inte klarade mörda honom att det även RÄTTFÄRDIGADE att så iskallt AVRÄTTA HANS LILLEBROR? Svara gärna DU! Som skrev om varande blahaet!
Nej orkar inte med sånna knarkande ,coola, urblåsta kriminella mer för inatt!
Obs menar inte DIG, Minay Loggar ut.
Tänt ett ljus för Dodo..
Citera
2018-01-15, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
En sak dock.
Denna killen var lillebror till döde Akram Mekawi och sedemera skjutna Majsem Mekawi.
Han Majsem är den enda som dels golat ner HELA Malmös undre värld men också satt sig emot Amir Mekky.

"Golat ner"? Menar du att den person som talar med polisen och vittnar mot kriminella är en "golare"? Och att den personen därför förtjänar att dödas för det?

Man tar sig för pannan. Hur kan någon över huvud taget tycka att det är dåligt att vittnen ger information till polisen, så att polisen kan ingripa mot kriminella och samhällsfarliga individer?

Är du, Undrande87, en av dem som anser att kriminella gäng har rätt att styra Sverige och att de som försöker hjälpa "Sverige" att återta kontrollen är förrädare som förtjänar att dö?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in