• 6
  • 7
2018-01-17, 18:47
Medlem
Buffymyloves avatar
Klassiker är strips som glöms i ugnen....
Citera
2018-01-18, 04:46
Medlem
MrGreyspoon13s avatar
Detta är inte optimalt, men visst har det hänt. Det gäller dock att inte vara så suddig att man somnar! Kan sluta jävligt illa det där.
Citera
2018-01-19, 21:18
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Klassiker är strips som glöms i ugnen....
Okej haha. Själv steker jag dem. Går fortare plus att dem blir mjuka
Citera
2018-01-19, 21:19
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGreyspoon13
Detta är inte optimalt, men visst har det hänt. Det gäller dock att inte vara så suddig att man somnar! Kan sluta jävligt illa det där.
Ja verkligen. Det skriver typ alla här
Alkohol är bästa sömnmedlet
Citera
2018-01-19, 21:21
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrianGriffin
Aldrig gjort det och vågar nog inte.
Har alltid panpizzor eller något färdiglagat i kylen/frysen sen innan. Ska vara enkelt och snabbt.
Fan, har ju bara problem med att bre smör på mackan, när jag är full. Hur ska det gå då med riktig matlagning.
Exakt. Pan pizza är bäst på fyllan. Även pommes med ketchup eller beasås
Citera
2018-01-19, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Det funkar ändå

Själv föredrar jag att man friterar pommes, resultatet blir en enorm skillnad. Fast att vara bäng så rekommenderar jag nte att hantera en fritös vid det tillståndet. Det var som jag en gång skulle fritera när jag värmde oljan i en kastrull som höll på att sluta i katastrof. Felet var den att jag använde en frityrolja som inte tillämpades för det endamålet & att oljan var för varm så att den for upp som ett klot rätt på väggen. Ni kan tänka vad som hade hänt om jag hade fått det på mig.
Citera
2018-01-19, 23:14
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danskskalle87
Själv föredrar jag att man friterar pommes, resultatet blir en enorm skillnad. Fast att vara bäng så rekommenderar jag nte att hantera en fritös vid det tillståndet. Det var som jag en gång skulle fritera när jag värmde oljan i en kastrull som höll på att sluta i katastrof. Felet var den att jag använde en frityrolja som inte tillämpades för det endamålet & att oljan var för varm så att den for upp som ett klot rätt på väggen. Ni kan tänka vad som hade hänt om jag hade fått det på mig.
Herregud... Ja fritösen är nog det sista man ska handskas med. Var ett tag sen men senast jag gjorde dylika dumheter eldade jag inte upp köket men jag gjorde en ohelig blandning av snabbmakaroner, smör, en burk oliver (med spad), och en burk salsa
Citera
2018-01-19, 23:15
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danskskalle87
Fan vad galet! Du hade verkligen tur att du inte fick det på dig.
Citera
2018-01-19, 23:34
Medlem
MustavGandelmanns avatar
Brukar sällan komma ihåg vad jag har lagat. Däremot brukar det se för jävligt ut i köket och vid matbordet ser det ut som om jag har ätit med hela överkroppen.

Om jag har några frysta små pizzor så är de mysteriskt borta dagen efter. Vill inte veta hur många Billys jag kan käka när jag är kalas. Men det är ju inte direkt matlagning.
Senast redigerad av MustavGandelmann 2018-01-19 kl. 23:36.
Citera
2018-01-22, 11:39
Medlem
Senast blev det en röra på kycklingfilé, paprika, chili-creme fraiche, sötsur sås, champinjoner och vad det nu var i. Med räfflade pommes.
Citera
2018-01-22, 20:09
Medlem
bongsongs avatar
Jupp.

Köttbullar o pommes
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto