2018-01-13, 15:27
Medlem
Dom flesta kvinnor älskar sex.
Däremot så ligger vi inte för att vi behöver "tömma" som en del killar verkar ha behov av att göra.
Citera
2018-01-13, 15:28
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztoritz
Jag har fått väldigt bra respons på mina kukbilder. Den har bra ådring vilket verkar vara väldigt tilltalande för många kvinnor.

Då är det kåta bögar som sitter bakom fejkprofilerna
Senast redigerad av FreeBirdSeed 2018-01-13 kl. 15:40.
Citera
2018-01-13, 15:31
Medlem
SKiTSURs avatar
Haha lite ledsen för inte tjejerna på badoo gillar dina kukbilder?

Skämt o sido men med egen erfarenhet så är det många tjejer som inte vill hoppa från säng till säng. De blir ju lätt kallade slampiga osv men för killar är det mer status killar emellan.

Men när man väl fått gå i säng med en "svårflörtad" så vill de oftast hoppa ner med samma igen just för att inte hoppa runt mellan flera olika och verka slampiga i andras ögon.
Citera
2018-01-13, 15:33
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenL
Däremot så ligger vi inte för att vi behöver "tömma" som en del killar verkar ha behov av att göra.

Fast är du mentalt förhindrad? Om du älskar sex har du väl sex? Att tömma påsen handlar såklart om ATT HA SEX, det är bara en omskrivning för att ha sex OM DU INTE REDAN FÖRSTOD DET.
Det förstod du givetvis inte!
Citera
2018-01-13, 15:36
Medlem
Ztoritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Då är det kåta bögar som sitter bakom fejprofilerna

Bögar är välkända för att uppskatta skönheten och åderstrukturen på en bra lem.
Smaken är i baken som de brukar säga.

Kvinnor är nog generellt mera intresserade av att gränsla påle, så att säga.
Citera
2018-01-13, 15:37
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Jag förundras alltid över hur män försöker applicera sin sexualitet på kvinnor. Män tror att kvinnor går igång på att se bilder av deras könsorgan bara för att de själva går igång på fittbilder. Män i förhållanden klagar över hur sällan de får till det i sänghalmen medan det är biologiskt och naturligt att kvinnor inte har ett intresse för sex regelbundet. Män klagar över hur sällan kvinnor tar initiativ.

Kvinnor gillar helt enkelt inte sex. Det är därför alla dejtingsidor och liknande översvämmas av män. Det är därför män tar första steget/initiativet. Det är därför män rankar sex som nummer ett i ett förhållande medan det kommer på femte plats eller liknande hos tjejer.

För kvinnor är sex bara misär och leder till stora konsekvenser så som graviditet eller könssjukdomar. Tjejer använder sex som en valuta i ett förhållande eller äktenskap och inget annat.

När ska män förstå detta?

Män har svårt att tänka. Oftast så tänker män med kuken. Hur brukar det gå?
En kuk har väl ingen hjärna direkt därför kan det bli konsekvenser när män tänker. Nästa gång du får en bild på ett könsorgan så ska du lägga upp den på Facebook/Instagram och påpeka att du fått det av en stolt man som önskar likes/feedback på sin kuk

Jag blir så glad att du som kvinna förstår att graviditet/eller könssjukdomar är det värsta som finns med främmande män. Sex används enbart i äktenskap! Mycket stolt över dig TS

https://www.youtube.com/watch?v=EUIUllq0ZfM
Senast redigerad av DixieD 2018-01-13 kl. 15:44.
Citera
2018-01-13, 15:38
Medlem
Sigstens avatar
Citat:
Om kvinnor gillar sex, hur kommer det sig att par sällan har regelbundet sex...

Märks att du inte har haft ett seriöst förhållande.
Citera
2018-01-13, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jewishuncle
Fast är du mentalt förhindrad? Om du älskar sex har du väl sex? Att tömma påsen handlar såklart om ATT HA SEX, det är bara en omskrivning för att ha sex OM DU INTE REDAN FÖRSTOD DET.
Det förstod du givetvis inte!

Det jag menar är att vissa killar skiter i hur ful, fet. äcklig,orakad etc etc tjejen är bara dom för tömma.
Jag kan ju inte prata för alla tjejer såklart men lite innanför pannbenet och att man tänder på killen behövs! Annars får jag inte ut något av sexet iaf.
Citera
2018-01-13, 15:46
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenL
Ni ligger för utbyte mot resurser. En form av horeri.
Citera
2018-01-13, 15:47
Medlem
Kvinnor gillar sex, om det är bra sex för dom. Killar som skickar dickpics ger inget bra sex, tjejer vill ha det med mer finess, killar som förstått detta får ligga betydligt mer än average dumbo som tror det löser sig genom att vara bufflig. Visst får buffliga killar ligga men det är ytterst sällan som tjejer har dom som förstaval när det kliar till.
Citera
2018-01-13, 15:50
Medlem
Det är oftast fula tjejer som ogillar sex. De kan inte ligga med snygga killar därför intalar dom sig själva att sex ändå inte är något att ha.

Lite som med fula killar som hatar kvinnor för att dom inte får ligga.
Citera
2018-01-13, 15:50
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Jag förundras alltid över hur män försöker applicera sin sexualitet på kvinnor. Män tror att kvinnor går igång på att se bilder av deras könsorgan bara för att de själva går igång på fittbilder. Män i förhållanden klagar över hur sällan de får till det i sänghalmen medan det är biologiskt och naturligt att kvinnor inte har ett intresse för sex regelbundet. Män klagar över hur sällan kvinnor tar initiativ.

Kvinnor gillar helt enkelt inte sex. Det är därför alla dejtingsidor och liknande översvämmas av män. Det är därför män tar första steget/initiativet. Det är därför män rankar sex som nummer ett i ett förhållande medan det kommer på femte plats eller liknande hos tjejer.

För kvinnor är sex bara misär och leder till stora konsekvenser så som graviditet eller könssjukdomar. Tjejer använder sex som en valuta i ett förhållande eller äktenskap och inget annat.

När ska män förstå detta?
Tyvärr är det så. Fast jag var tillsammans med en tjej som älskade sex. Vi var lika kåta båda två. Sen hade jag mycket sex när jag var tillsammans med en annan tjej. Fast det var en del gånger som hon inte ville knulla.
Jag vet att tjejer inte vill knulla lika mycket. Tyvärr är det så. Tur att det finns porr. Men någon gång kommer jag säkert att träffa en kåt tjej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in