2018-01-12, 16:40
Medlem
Tänkte organisera big time hemma och söker bra förvaring, var först inne på vanliga flyttkartonger för magasinering i källaren med sånt som ska sparas till barnen mm. men källaren är ju "fuktig" och översvämning är en risk som finns samt att papp inte är så åldersbestående!

Började titta på plastlådor (30-50 liters) men kostnaden blir ju smått fantastisk då jag behöver 30+

Så vet ni (har googlat med dåliga resultat) var man kan hitta plastlådor eller andra alternativ till papp till bra priser? med lock då såklart och stapelbara!

De vettigaste jag hittat ligger på runt 130:- stycket vilket jag tycker är överpris för lite formad plast!

Tack för hjälpen
Citera
2018-01-12, 16:46
Bannlyst
Både Rusta och Jysk hade erbjudande nu om SmartStore. Även IKEA hade Family-erbjudande om något liknande.
Citera
2018-01-12, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Både Rusta och Jysk hade erbjudande nu om SmartStore. Även IKEA hade Family-erbjudande om något liknande.

sedär, IKEAs 45l låda för 55 inkl. lock är ju helt klart i rätt riktning men tycker vid så stort inköp 30+ det borde gå att finnas ännu billigare! nånstans runt tusenlappen är jag beredd att ge för 30 lådor känner jag!
Citera
2018-01-22, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikolino
sedär, IKEAs 45l låda för 55 inkl. lock är ju helt klart i rätt riktning men tycker vid så stort inköp 30+ det borde gå att finnas ännu billigare! nånstans runt tusenlappen är jag beredd att ge för 30 lådor känner jag!
Det kanske går hitta några billiga kinalådor från ali express, alibaba, wish och vad de nu heter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in