Citat:
Ja, för mig är Scientologspåret det hittills mest sannolika. Sannolikt på så sätt att om familjen hade något samröre med Scientologerna var deras livssituation och hemska avslut faktiskt för mig en möjlighet att förstå.
Har nyss varit med om en nära bekants unga dotter som under endast 14 dagar bodde hos något liknande Scientologerna (vet inte vilka exakt det var). Tjejen som redan innan var lite vek i sinnet, hjärntvättades totalt. Hon rymde (två gånger till annat land), försökte ta sitt liv ( mer än en gång) eftersom hon blivit intalad av dem att hon skulle fångas in och mördas!!! Hon berättade sen även att de hotat med att skada hennes släktingar.
Detta låter helt osannolikt när jag skriver det, men jag lovar att det är sant.
H och O skulle kunnat ge upp mot S och då tagit med sig barnen för att skydda även dem mot S.
Jag vet inte alls var Scientologspåret kommer från, men det är ju inget man berättar för så många... Tvivlar på att släkten skulle veta det.
Men igen, bara spekulationer.
Har nyss varit med om en nära bekants unga dotter som under endast 14 dagar bodde hos något liknande Scientologerna (vet inte vilka exakt det var). Tjejen som redan innan var lite vek i sinnet, hjärntvättades totalt. Hon rymde (två gånger till annat land), försökte ta sitt liv ( mer än en gång) eftersom hon blivit intalad av dem att hon skulle fångas in och mördas!!! Hon berättade sen även att de hotat med att skada hennes släktingar.
Detta låter helt osannolikt när jag skriver det, men jag lovar att det är sant.
H och O skulle kunnat ge upp mot S och då tagit med sig barnen för att skydda även dem mot S.
Jag vet inte alls var Scientologspåret kommer från, men det är ju inget man berättar för så många... Tvivlar på att släkten skulle veta det.
Men igen, bara spekulationer.
Jag tror att jag läste ett inlägg i tidigt skede, allt finns förhoppningstid kvar, och då blev jag intresserad.
Eftersom S är har hållhakar på de som överhuvudtaget bara nuddat vid dem, utan att ens vara med, trots att denne kanske bara har varit i periferin och mött en S på gatan som frågat om man vill hjälpa till att arbeta mot narkotika, så räcker det med ett möte att om man som ung och ideell bara mött dem en gång och gett adressen sin.
Det har funnits ett före internet också, så det var inte så lätt att söka på folk på åttiotalet.
Men fotfolket får väl direktioner att spara allt och de har förföljt folk med brev sen länge och telefonsamtal, själv fick jag ett litet brev från dem igen, efter att jag googlat mycket på ekonomiska termer och fått träffar osv, eftersom det är inte namn och ortnamn man får fram samband.
Tack S för att ni har sådan "omsorg" om människor att ni skriver med jämna intervaller i över trettio år! Ni är mer ihärdiga än Skatteverket! Men jävlar så mycket mer irriterande som en myggsvärm i Norrland, men vet ni, det går till brännbara sopor i mitt hushåll....förhoppningsvis var det en slump igen att ett brev damp ner i brevlådan. Eller inte.
Jag är ändå öppen för att det kan ligga helt andra kombinationer bakom också. Som många har tagit upp tidigare.