2006-11-06, 11:07
Medlem
elizzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sceptic
Skulle Carina upprepa sitt försök en gång till (och alltså totalt få 40 böcker att känna på) så skulle det inte göra någon skillnad mot att hon tog 40 böcker på en gång. Detta eftersom hon misslyckades första gången. Upprepade försök använder man sig oftast av för att verifiera att ett LYCKAT (i det här sammanhanget, annars brukar man väl oftast tala om ett signifikant resultat) resultat "håller i längden", dvs inte var resultatet av en slump. Att upprepa ett misslyckat resultat i hopp om att det ska bli lyckat är tecken på en dålig vetenskaplig metod.
Samma böcker fast upprepat vid olika tillfällen.
Citera
2006-11-06, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elizzza
Samma böcker fast upprepat vid olika tillfällen.

Samma böcker? Jadu... Jag förutspår att hon får bättre och bättre resultat efter varje rättad omgång
Citera
2006-11-06, 15:25
Medlem
elizzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceru
Samma böcker? Jadu... Jag förutspår att hon får bättre och bättre resultat efter varje rättad omgång
Man kan ju hoppas!

Du vet väl att hon inte får se dem under testet???
Citera
2006-11-07, 00:44
Medlem
Azraels avatar
Jag ser verkligen fram emot Landins nästa testomgång. Precis som vi vet redan nu så kommer hon att misslyckas igen precis som vi visste inför det första testet.

Intressant också att hon hade totalt fel angående det där svamlet om gamla böcket och "psykometri".
Citera
2006-11-07, 00:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azrael
Jag ser verkligen fram emot Landins nästa testomgång. Precis som vi vet redan nu så kommer hon att misslyckas igen precis som vi visste inför det första testet.

Intressant också att hon hade totalt fel angående det där svamlet om gamla böcket och "psykometri".

nja, vi kan ju inte VETA om hon kommer misslyckas, eller har du mediala krafter ?,...men personligen tror jag att hon är bluff
Citera
2006-11-07, 13:26
Medlem
Azraels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El_Psycho
nja, vi kan ju inte VETA om hon kommer misslyckas, eller har du mediala krafter ?,...men personligen tror jag att hon är bluff

Eftersom hon bara gissar så är sannolikheten försumbar att hon skall ta sig igenom kvalomgången. Så, jo - vi vet att hon inte kommer att klara det. Skall jag vara helt ärlig så tror jag hon drar sig ur.
Citera
2006-11-09, 04:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azrael
Eftersom hon bara gissar så är sannolikheten försumbar att hon skall ta sig igenom kvalomgången. Så, jo - vi vet att hon inte kommer att klara det. Skall jag vara helt ärlig så tror jag hon drar sig ur.

Det enda vi vet säkert är att vi inte kan veta något säkert vet du väl?

fast jag håller med dig, hon har nog knappast några mediala förmågor
Citera
2006-11-10, 01:12
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El_Psycho
Det enda vi vet säkert är att vi inte kan veta något säkert vet du väl?

fast jag håller med dig, hon har nog knappast några mediala förmågor
Men hon verkar tro pa det sjalv, eller sa ar hon en sociopat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in