Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Om vi gör en tidslinje, vilket är det första blodspåret(väg?) som avsätts, och vilket är det andra?
Tror du att kvinnan irrade runt planlöst eller hade ett mål?
Personligen så lutar jag åt att kvinnans mål var svågerns bostad där barnen eventuellt befann sig.
Jag tror att hon gick hemifrån efteråt bråk med maken, han tror att hon direkt skall återvända, när så inte sker kör han ikapp henne och vill ha in henne i bilen ....
Hon vill någon annanstans och med våld och skrik får han in henne och lovar köra henne dit ...
De fortsätter mot destinationen samtidigt som han är arg och våldsam .. Till slut försöker hon ta sig ur bilen och våldet eskalerar ....
Ett scenario jag varit med om både som barn och som vuxen .. som barn som åskådare .. många gånger - pappa gav sig på mamma .. som äldre var det min pojkvän och scenariot hände fler än en gång ... men vare sig jag eller mamma dog ... Vi fick stryk och bilen vände hem .. där fick man ännu mera stryk ..
Och ur det bygger jag min teori på vad som hände.... Blev själv lämnad i en skog en gång .. becksvart och jag är mörkrädd som satan ... efter nån timme blev jag hämtad och körd till pojkvännen och duschad .. .