[quote=eeqaz|62845213]
Citat:
Ursprungligen postat av
Ellen60
En ting jeg la merke til på pressekonferansen var at politiet ikke villw snakke noe om tiden før hun forsvant....lurer på hva de egentlig vet om tiden da de dro fra festen, fra tiden i taxien osv . Det virket på meg som om de visste en del som de ikke ville la allmenhetn forstå at de visste. Kanskje venter de bare på et avgjørende tips for å finne henne og å pågripe eventuelle gjerningsmann?[/QUOTE
jeg synes det virket som om politiet gjorde et poeng ut av det at de ikke visste hvordan hun dro hjemmefra, de virker også vage synes jeg når det står: "Tekniske undersøkelser viser at telefonen hennes ble brukt kl. 05.50 i Brumunddal 29. desember, men det er knyttet usikkerhet til dette." har mobilen vært usporbar fra 02-05.50, så registrert noen sekunder, litt uvisst hvordan regisrert, og så er signalet fullstendig borte igjen, vet ikke om det virker sansynelig
enten er politi i Brummundal helt håpløse ellers går de ikke ut med alt de vet, men andre Brummundølinger da? Finnes det noen store leteaksjoner osv blandt venner og lokalbefolkning eller vet alle hvem som har gjort det (og at hun er død)...
Når det gjelder mobilen så sa de at om hun(eller telefonen) var der de fant hennes blod, ville det slå ut på den masten. De sa jo samsvarer med....men såpass vage opplysninger, så oppfatter en forskjellig. Håper dette blir løst snart okke som
Jeg tror politiet vet en del , at de ikke er ubrukelige. Minner meg om Sigrid saken her i Oslo, plutselig hadde de både kroppen og gjerningsmannen