Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2019-06-02, 04:35
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lettmjolk
Var hittar ni spel att ladda ned? Tidigare kunde man köra via discord, men verkar som att den typen av nedladdningar bannats. Var klockrent då det endast var scen-releaser och dlc/updates var lätt att hitta. De ställen jag hittat som går att ladda ned ifrån känns antingen väldigt sketchy, är långsamt eller med skralt utbud.

Tips mottages gärna! Har tyvärr inte tillgång till någon tracker, typ TL där det ska vara ett bra utbud :/

TL som du nämner samt även torrentday har båda bra utbud på switchspel. Så kan du komma åt en invite till nån av dom så vore det bäst. Men annars så har jag dålig koll, men hitta denna listan på reddit, kanske kan va nått: https://www.reddit.com/r/SwitchNSPs/...february_2019/
Citera
2019-06-02, 07:13
  #62
Avstängd
Har en torrent med alla spel på är det bara flytta över på SD kortet spela?
Citera
2019-06-02, 16:55
  #63
Medlem
Ingen som vet en bra sida att beställa en sx os med dongle ifrån?
Citera
2019-08-29, 22:03
  #64
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Lär vara kört om man köper nya Switch väl? Den som släpps imorgon.

Funderar på om man ska försöka få tag på en gammal istället.
Citera
2019-08-31, 11:11
  #65
Medlem
Ja, nya är garanterat körda.
Finns massa begagnade till salu, bästa är att bevaka och vara först så snart en annons postas.
Det är lite huggsexa nu, så så snart nån gör en annons så blir denne bombad med frågor om serie-nr.

Jag hittade en i nyskick med 2 spel för 3000kr för några månader sedan åt en vän.
Sålde av spelen (Zelda och Mario Kart) till en polare för 700kr.

Här kan du kolla serie-nr: https://ismyswitchpatched.com/
Citera
2019-12-24, 10:57
  #66
Medlem
Meeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungTiger
Ingen som vet en bra sida att beställa en sx os med dongle ifrån?

Har lite samma fråga. Jag kollade på deras hemsida och google och tycker dom flesta sidor man hittar verkar smått skumma (vilket kanske man ska förvänta sig när man köper något sånt här?).

Men ni som har "hackat" er enheter, är ni nöjda? Jag sitter fortfarande och funderar på om jag ska göra det eller inte. Jag spelar inte speciellt mycket spel online så där är de ingen fara men jag vill inte hålla på och mecka för mycket med uppdateringar osv.
Citera
2019-12-27, 12:25
  #67
Medlem
Nordinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meei
Har lite samma fråga. Jag kollade på deras hemsida och google och tycker dom flesta sidor man hittar verkar smått skumma (vilket kanske man ska förvänta sig när man köper något sånt här?).

Men ni som har "hackat" er enheter, är ni nöjda? Jag sitter fortfarande och funderar på om jag ska göra det eller inte. Jag spelar inte speciellt mycket spel online så där är de ingen fara men jag vill inte hålla på och mecka för mycket med uppdateringar osv.

Jag är nöjd. Spelar inte så jättemycket på min switch. Dock köpte jag inte SX-dongeln utan beställde en jig från ebay för typ 7 kr + frakt. (Man kan tillverka en själv av t.ex. ett gem).
Kör Reinx som OS. Dock har han lagt det på is ett bra tag nu men funkar fint ändå. Skulle det komma någon ny anledning att byta till nyare så finns det flera andra alternativ
Citera
2019-12-28, 09:32
  #68
Medlem
sk33s avatar
Jag är nöjd. Kör Atmosphere + hekate + kosmos på emunand (Transcend 256GB) och låter själva switchen vara ohackad (hoppas jag åtminstone). Har skapat ett par länkade nintendokonton (eftersom vissa spel tycks kräva det) innan jag skapade emunand, för tanken är ju att låta emunand vara helt offline för all framtid.

Skaffade en rcmloader från random boutique på wish, innehåller både rcm jig och payload (men den bör man uppdatera med senaste hekate, eller vad man nu vill ha).

I efterhand är rcmloadern lite onödig. Skaffade den för att min sambo och barn enklare skulle boota om switchen om så krävdes, men den verkar så stabil att den endast bootas om helt när jag uppdaterar systemet och då kan jag lika gärna använda dator.
Citera
2023-03-04, 22:43
  #69
Medlem
Hej! Har opatchad switch och har försökt med det mesta - känns det som - utan att lyckas. Någon som skulle vara villig att hjälp mig här på forumet så att även andra kan följa?

Stort tack på förhand!
Citera
2024-03-17, 15:17
  #70
Medlem
Ny på detta.

Om man lyckas hitta ett switch med Serienummer.
Xaj40036 något.
Vad jag fattar så är det unpatchad.
Men till frågan.
Kan det vara uppdaterad i mjukvaran eller något sånt som gör att det inte går att "hacka"? Eller är hacket hårdvaru mässigt?
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback