• 5
  • 6
2020-03-13, 22:56
Medlem
Realisten73s avatar
Happy Jankell är en trevlig tös. Både haft sex med henne och vart bra vän med henne förr i tiden. Gled dock ifrån varandra när vi flyttade till olika städer.

Sexuellt är hon är ganska vild av sig. Hon gillar smisk och att att gå ner på knä. Hon är inte heller blyg av sig. Särar mer än gärna på skinkorna och visar både anus och vaginan.

Som en vän var hon snäll, rolig och flummig. Hon kunde dock ”försvinna” in i sin egna lilla värld då och då. Tror innerst inne hon inte alla ggr mådde så bra som hon sa att hon gjorde. Vi blev dock aldrig så tighta att vi kunde prata om barndom och liknande. Men kan tänka mig att hon hade en del besvär. Med och vad tänker jag inte gå in på.

I övrigt är hon väldigt lik porrstjärnan Sophie Dee. Googla och jämför. Ni kommer bli förundrade över hur lika de faktiskt är. Likare än Happys riktiga syster Félice
Citera
2020-11-04, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Nej, inte är hon vacker, då hennes ansiktsdrag inte är särskilt fina. Man kan på sin höjd säga att hon är ärtig med sitt bländande vita leende, som lyser upp hela hennes ansikte.

Man kan dock undra hur hon är funtad mentalt. Hennes far är ju långt ifrån psykiskt stabil, och om hennes mor kan komma på idén att skaffa barn med en sådan typ, så kan inte heller hon ha alla hästar hemma.

Annika Jankell har flera gånger sagt att hon inte skaffade barn med en missbrukare utan med en väldigt snäll och känslig man som tyvärr blev sjuk.
Citera
2020-11-05, 09:11
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Happy Jankell är en trevlig tös. Både haft sex med henne och vart bra vän med henne förr i tiden. Gled dock ifrån varandra när vi flyttade till olika städer...

Du är knappast en diskret och lojal fd vän i sådana fall. Ganska respektlöst, även om det på något vis inte var negativt.
Citera
2020-11-06, 03:28
Medlem
Realisten73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Du är knappast en diskret och lojal fd vän i sådana fall. Ganska respektlöst, även om det på något vis inte var negativt.

Eh, tror faktiskt inte Happy bryr sig ett dugg. Angående sexbiten så vet jag att hon bara garvar åt det. För vilken brud gillar inte lite smisk och att få den i 2:an? Var och varannan brud ju.

Kanske gick över gränsen när jag gick in på hennes personliga problem, men dock inget heller som är nån hemlighet då hon redan uttalat sig om detta offentligt i media. Dock har jag aldrig sagt vad som hon mådde dåligt av, jag sa bara att hon gjorde det. Om du vill veta varför hon hade en period hon mådde dåligt så föreslår jag dig att kika på Skavlan på SVT där hon medverkat, även hos Luuk & Hallberg samt en del produktioner på radio, först och främst SR Radio P3.

Happy är en underbar kvinna. Haft bättre kontakt de senaste månaderna tack vare covid19 som gjort att vi båda jobbar hemifrån till stor del. Ska jag hälsa henne nått?
Citera
2020-11-06, 13:52
Medlem
Nu får ni fan ge er.. Hon är inte ful, det är ni som har skeva synapser. Nu är jag för gammal för att gotta mig i Happy, Men hon är lik mamma, som jag fantiserat om sedan åttiotalet.
Citera
2020-12-15, 13:31
Medlem
Jag tycker att Happy är en otroligt bra skådespelerska faktiskt, samt är hon rätt söt också
Citera
2020-12-15, 14:25
Medlem
JBernards avatar
Hon är rent av otroligt vacker, hon verkar även vara en trevlig prick av det lilla jag sett.
Citera
2024-07-02, 12:06
Medlem
psaks avatar
Hon verkar tämligen charmig måste jag säga i morgonradion i Mix megapol nu i sommar (så bra intryck man nu kan göra i det formatet). Där blir man lite förtjust faktiskt.
Verkar ju dessutom vara den klart vettigaste av de två döttrarna till Flinck-Jankell.
Citera
2024-07-02, 20:36
Medlem
Giant Squids avatar
Har hon någon kontakt med sin fader i nuläget?
Kanske dags nu då första akten av sjunde inseglet har påbörjats.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in