2022-07-22, 18:29
Medlem
Hadrians avatar
Det verkar som att Der ewige Jude inte tycker att deras subversiva smutsplan fortskrider tillräckligt snabbt...

Citat:
United Nations announces Klaus Schwab of the World Economic Forum and UN General Secretary Antonio Guterres have signed an agreement to ‘accelerate’ Agenda 2030

Everyone should be on RED ALERT RIGHT NOW!
Länk
Citera
2022-07-28, 15:31
Avslutad
https://youtu.be/KnXqEg33Hd8

Deborah Tavares för 2 år sedan, allt går enligt planen..
Citera
2022-07-28, 15:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatFAIL
Klaus Schwab är vår tids absolut sjukaste avart till människa. En sjuk tysk psykopat som vill få ett slut på kapitalismen och införa kommunism och feodalism, förstöra alla småföretag och avrätta alla motståndare. Han kommer vara tusen gånger värre än Hitler när han mördar över 1 - 2 miljarder människor.
Det är absoluta psykopater som styr och begriper man inte att The Great Reset är på riktigt så förstår man inte politik.

Man vill mörda alla dissidenter, det betyder alla människor som vill ha sina ägodelar för sig själv, de som är emot klimatbluffen, de som vill kunna röra sig fritt, välja sina intressen, välja vad de ska tro på och äta. De vill avsluta köttindustrin likt minkindustrin för att judar tillsammans med mängder av vita psykopater är antimänniskor och hatar naturen.

Bluffen med mongoGretas flygskam fungerade inte så de var tvungna att komma på nåt tramsvirus för att stänga ned flyget, så att de nu kan hävda att koldioxidmålet är uppnått.

Dessa människor är riktiga blodspsykopater. Nästa terrorattack är mot elnätet som de öppet pratar om på World Economic Forum. De kommer skapa svält på enormt stor skala för att skapa en sådan stor desperation att alla accepterar deras New World Order, där alla är chippade, själlösa, singlar, ensamma, arbetande slavar åt eliten medan eliten lever rikt och i massivt överflöd.

Efter Trump är hoppet Kina och Ryssland mot korrumperade USA. Må Ryssland och Kina slakta juden en gång för alla.

Jag misstänker allt mer, att detta är planerat gällande för alla länder. Det är ingen hemlighet längre, att kineserna är rätt så brutala när det kommer till covid och vaccin. Australien har ju tagit efter modellen, med karantän och internering av borgarna i landet. Hela världen ska underläggs 'the one percent of the one percent'.
Citera
2022-07-28, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Herre djävlar, här flödar konspirationsdumheterna ser jag. Ultrahögern i USA har ju yrat om att agenda 21 skulle ha gått ut på samma saker som de idag yrar om att agenda 2030 handlar om. Varför sitter ni dårar och vantolkar och ljuger ihop en massa dynga istället som detta inte alls handlar om? Det handlar inte om någon djävla världsregering, det handlar inte om inskränkningar i den privata äganderätten, förslavande av mänskligheten eller något sådant som ni virrpannor sitter och hittar på.

Varför håller ni på med sådan skit?

Nu, mer än 4 år senare, skulle jag veta hur du tänker nu..
Citera
2022-08-06, 19:08
Medlem
Lagerthas avatar
Har man ännu idag missat ämnet och undrar vad det är för en skräckfigur som frontar så finns här en riktigt bra presentation:

https://www.youtube.com/watch?v=6G3nWyoQ5CQ
Citera
2022-08-19, 15:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Har man ännu idag missat ämnet och undrar vad det är för en skräckfigur som frontar så finns här en riktigt bra presentation:

https://www.youtube.com/watch?v=6G3nWyoQ5CQ

Lögnaktigt skitsnack. Yuval Noah Harari propagerar t ex inte alls för en ny auktoritär global världsordning, han varnar för att en sådan kan komma att uppstå med den nya teknologin som gör det möjligt att hacka människor.

Ska vi komma till botten med vad Agenda 2030 egentligen innebär rent konkret i den här tråden så är ren lögnpropaganda förslagsvis fel väg att gå.
Citera
2022-08-19, 16:43
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Lögnaktigt skitsnack. Yuval Noah Harari propagerar t ex inte alls för en ny auktoritär global världsordning, han varnar för att en sådan kan komma att uppstå med den nya teknologin som gör det möjligt att hacka människor.

Ska vi komma till botten med vad Agenda 2030 egentligen innebär rent konkret i den här tråden så är ren lögnpropaganda förslagsvis fel väg att gå.

Han är högst delaktig i utvecklingen och sitter nära Klaus. Ingen av dem kommunicerar RAKT UT vad som faktiskt blir konsekvenserna utan det måste man själv förstå när man läser, lyssnar och tänker logiskt.

När han för ett par år sedan berättade att vi i framtiden (typ nu) kommer att ha chip i våra hjärnor som gör att vi kan styras att agera, känna etc så KAN man tolka det som en varning. Men likväl har han som Klaus berättat detta flera gånger om. Dock inte sedan 2018.

Vill man veta vad som verkligen är i görningen så ska man lyssna på vad dessa sagt pre 2018.

Om man förstår huvudsyftet med Agenda 2030 så är det högst märkligt att det som händer nu råkar gynna agendan så precis.
Citera
2022-08-19, 16:53
Medlem
Citat:

Fattigdom. Eller är du en sådan person som tror att alla kan ha en elbil, vi kan ha "grön industri" och en energiförbrukning som är kraftigt förhöjd medan vi blir av med ca hälften av de fossila energikällorna och ska förlita oss på vindkraft?

Det som beskrivs är en plan för fattigdom och svält. Det döljs med lite coola bilder och fantasifulla "NYA TEKNIKER"

Man har inte satsat och gillar inte kärnkraft, olja, kol, gas eller vattenkraft. Om någon tror att detta kommer bli något annat än fattigdom och lidande så gissar jag att personen äter kritor och dreglar mycket.
Citera
2022-08-19, 17:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Han är högst delaktig i utvecklingen och sitter nära Klaus. Ingen av dem kommunicerar RAKT UT vad som faktiskt blir konsekvenserna utan det måste man själv förstå när man läser, lyssnar och tänker logiskt.

När han för ett par år sedan berättade att vi i framtiden (typ nu) kommer att ha chip i våra hjärnor som gör att vi kan styras att agera, känna etc så KAN man tolka det som en varning. Men likväl har han som Klaus berättat detta flera gånger om. Dock inte sedan 2018.

Vill man veta vad som verkligen är i görningen så ska man lyssna på vad dessa sagt pre 2018.

Om man förstår huvudsyftet med Agenda 2030 så är det högst märkligt att det som händer nu råkar gynna agendan så precis.

Citat:
Ursprungligen postat av EricBe
Fattigdom. Eller är du en sådan person som tror att alla kan ha en elbil, vi kan ha "grön industri" och en energiförbrukning som är kraftigt förhöjd medan vi blir av med ca hälften av de fossila energikällorna och ska förlita oss på vindkraft?

Det som beskrivs är en plan för fattigdom och svält. Det döljs med lite coola bilder och fantasifulla "NYA TEKNIKER"

Man har inte satsat och gillar inte kärnkraft, olja, kol, gas eller vattenkraft. Om någon tror att detta kommer bli något annat än fattigdom och lidande så gissar jag att personen äter kritor och dreglar mycket.

Jag kommenterar endast det lögnaktiga filmklipp som Lagertha spridit. Med sådan lögnaktig desinformation så kan vi aldrig konkretisera vad vi verkligen vet, och vad som är hittepå.

Det är möjligt att Yuval Noah Harari är delaktig i en ond agenda, filmklippet är dock lögnaktigt. Filmklippet påstår att Yuval Noah Harari säger precis motsatsen till det han faktiskt säger.

Finns det en mörk agenda som syftar till att göra oss alla fattigare? Jag är inte övertygad men visst blir jag fundersam när man stänger ner bl a Kanada och fryser bankkonton för oppositionella, eller när man slår ut jordbruket i Nederländerna, eller när jag ser att att man planerar att dra ner på köttkonsumtion och ersätta detta med insekter fast man vet att kött är betydligt nyttigare.

Lagertha påstår sig ha följt agendan i åratal men sprider samtidigt ett amatörmässigt lögnaktigt klipp, det säger allt jag behöver veta om Lagerthas kunskaper om Agenda 2030. Det är nu vi ska ha ett chip i huvudet enligt planer som går åratal tillbaka säger Lagertha ... Varför har vi då inte chip i våra huvuden nu?

En del av er är helt enkelt för långt nere i kaninhålet. Det betyder dock inte att det inte finns någon agenda. Blev det svårt för en del av er nu?
Citera
2022-08-19, 17:24
Medlem
Citat:
Jag kommenterar endast det lögnaktiga filmklipp som Lagertha spridit. Med sådan lögnaktig desinformation så kan vi aldrig konkretisera vad vi verkligen vet, och vad som är hittepå.

Det är möjligt att Yuval Noah Harari är delaktig i en ond agenda, filmklippet är dock lögnaktigt. Filmklippet påstår att Yuval Noah Harari säger precis motsatsen till det han faktiskt säger.

Finns det en mörk agenda som syftar till att göra oss alla fattigare? Jag är inte övertygad men visst blir jag fundersam när man stänger ner bl a Kanada och fryser bankkonton för oppositionella, eller när man slår ut jordbruket i Nederländerna, eller när jag ser att att man planerar att dra ner på köttkonsumtion och ersätta detta med insekter fast man vet att kött är betydligt nyttigare.

Lagertha påstår sig ha följt agendan i åratal men sprider samtidigt ett amatörmässigt lögnaktigt klipp, det säger allt jag behöver veta om Lagerthas kunskaper om Agenda 2030. Det är nu vi ska ha ett chip i huvudet enligt planer som går åratal tillbaka säger Lagertha ... Varför har vi då inte chip i våra huvuden nu?

En del av er är helt enkelt för långt nere i kaninhålet. Det betyder dock inte att det inte finns någon agenda. Blev det svårt för en del av er nu?

Jag är inte särskilt inne i något av det mer exotiska som påstås av Klaus och andra. Men jag är helt säker på att energi och miljöpolicyn leder till misär och fattigdom. Till viss del också CBDC och vad det innebär tillsammans med digitalt ID. Har dock en känsla av att man kanske har överskattat graden av makt man innehar och graden av motstånd. Men ser ingenting bra med denna framtid.
Citera
2022-08-20, 16:51
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:

Var finns det lögnaktiga? Det är klipp med vad de sagt i intervjuer.

Jag förstår agendan långt bättre än vad du har mental kapacitet att någonsin göra. Klippen är på absolut lägsta nivå men de mest naiva, som du, kan ändå inte ta in det.

Det går extremt snabbt för människor att börja förstå nu, eller i alla fall att seriöst börja ifrågasätta. En liten grupp extremnaiva kommer att vara sist på bollen, du inräknad.
Citera
2022-08-20, 17:08
Medlem
swebarbs avatar
Alltså det är ingen hemlighet vad dom vill göra,

Bilderbergaren Jacques Attalli skrev redan i en bok 1981 deras depopulation agenda att dom har planer om att reducera jordens befolkning och det blir inte genom att mörda människor rakt av eller bygga läger utan det är att få dom att tro dom gör det för deras eget bästa, typ som att skapa en global pandemi och göra sig av med gamla och sjuka som inte förstår bättre och dom kommer tigga och be om att bli räddade men i slutändan kommer dom själva åka till slakteriet för dom litade blint på den korrupta eliten som styr världen..

Allt detta är planerat i många många år folk måste bara tänka längre än näsan så faller pusselbitarna på plats

https://imgur.com/a/t8LbiLX
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in