Citat:
Ursprungligen postat av
Lagertha
Han är högst delaktig i utvecklingen och sitter nära Klaus. Ingen av dem kommunicerar RAKT UT vad som faktiskt blir konsekvenserna utan det måste man själv förstå när man läser, lyssnar och tänker logiskt.
När han för ett par år sedan berättade att vi i framtiden (typ nu) kommer att ha chip i våra hjärnor som gör att vi kan styras att agera, känna etc så KAN man tolka det som en varning. Men likväl har han som Klaus berättat detta flera gånger om. Dock inte sedan 2018.
Vill man veta vad som verkligen är i görningen så ska man lyssna på vad dessa sagt pre 2018.
Om man förstår huvudsyftet med Agenda 2030 så är det högst märkligt att det som händer nu råkar gynna agendan så precis.
Citat:
Ursprungligen postat av
EricBe
Fattigdom. Eller är du en sådan person som tror att alla kan ha en elbil, vi kan ha "grön industri" och en energiförbrukning som är kraftigt förhöjd medan vi blir av med ca hälften av de fossila energikällorna och ska förlita oss på vindkraft?
Det som beskrivs är en plan för fattigdom och svält. Det döljs med lite coola bilder och fantasifulla "NYA TEKNIKER"
Man har inte satsat och gillar inte kärnkraft, olja, kol, gas eller vattenkraft. Om någon tror att detta kommer bli något annat än fattigdom och lidande så gissar jag att personen äter kritor och dreglar mycket.
Jag kommenterar endast det lögnaktiga filmklipp som Lagertha spridit. Med sådan lögnaktig desinformation så kan vi aldrig konkretisera vad vi verkligen vet, och vad som är hittepå.
Det är möjligt att Yuval Noah Harari är delaktig i en ond agenda, filmklippet är dock lögnaktigt. Filmklippet påstår att Yuval Noah Harari säger precis motsatsen till det han faktiskt säger.
Finns det en mörk agenda som syftar till att göra oss alla fattigare? Jag är inte övertygad men visst blir jag fundersam när man stänger ner bl a Kanada och fryser bankkonton för oppositionella, eller när man slår ut jordbruket i Nederländerna, eller när jag ser att att man planerar att dra ner på köttkonsumtion och ersätta detta med insekter fast man vet att kött är betydligt nyttigare.
Lagertha påstår sig ha följt agendan i åratal men sprider samtidigt ett amatörmässigt lögnaktigt klipp, det säger allt jag behöver veta om Lagerthas kunskaper om Agenda 2030. Det är nu vi ska ha ett chip i huvudet enligt planer som går åratal tillbaka säger Lagertha ... Varför har vi då inte chip i våra huvuden nu?
En del av er är helt enkelt för långt nere i kaninhålet. Det betyder dock inte att det inte finns någon agenda. Blev det svårt för en del av er nu?